BENVID@S!

Benvid@s á web do CEIP Nosa Señora de Xuvencos de Boborás. Nesta páxina podedes atopar información acerca do centro, así como recursos e actividades que se irán facendo ao longo do curso. Esperamos que vos guste!

CIRCUITOS ELÉCTRICOS SIMPLES

En Ciencias Sociais de 3º de EP, creamos circuitos eléctricos simples con diferentes deseños para entender o percorrido da electricidade en diferentes situacións, usando luces de led, pilas de batería e as pinzas das placas Makey Makey. Preme na imaxe para ver máis:

PANEL INTERACTIVO CON SCRATCH

Deseñamos un panel co título 'EARTH, MOON & SUN' ou 'TERRA, LÚA E SOL', no que grabamos unha explicación en inglés destes 3 elementos, que soa cando presionamos cada un deles grazas ao programa Scratch, as placas Makey Makey e por suposto, ao traballo do noso alumnado. Preme na imaxe para ver máis:

CREACIÓN DE MICROHISTORIAS CON SCRATCH

Utilizamos Scratch para familiarizarnos coa programación por bloques e crear microhistorias en inglés para reforzar a expresión oral e escrita nesta lingua. Preme na imaxe para ver máis:

PLAN ANUAL DE LECTURA 2018/2019

Aquí podes ver e descargar o Plan de Lectura do curso 2018/2019:

MENÚ XUÑO 2019

Preme nesta ligazón para visualizar o menú de xuño. Canso

XOGANDO AO ATLETISMO 2019

O mércores tivo lugar no pavillòn Paco Chao do Carballiño a ediciòn do 2019 do XOGADE (xogando co atletismo).

MENÚ MAIO 2019

Preme nesta ligazón para visualizar o noso menú do mes de Maio. Canso

TROCO DE LIBROS 2019

Hoxe celebramos a " IV Feira de troco de libros de Xuvencos" nesta semana da conmemoración do " Día Internacional do Libro". Sentimos unha satisfacción plena pola acollida e implicación que teñen este tipo de actividades por parte d@s nos@s alumn@s. Como dixo Joseph Addison " La lectura es a la mente lo que el ejercicio al cuerpo".

CONVIVENCIA 2019

Onte celebramos a convivencia no colexio " Ceip Eulogio Gómez Franqueira" xunto cos centro de Irixo, San Amaro e Beariz. Pola mañá os máis cativos disfrutaron da actuación da " Cé Orquestra Pantasma" e do " Mago Teto", mentres os maiores tiñan un torneo de fútbol sala. E despois de xantar todos, tivo lugar a firma de camisetas e diversos xogos. E xa para rematar, fixemos o baile e a canción " Convivencia" e asistimos a actuación do mago Teto.