BENVID@S!

Benvid@s á web do CEIP Nosa Señora de Xuvencos de Boborás. Nesta páxina podedes atopar información acerca do centro, así como recursos e actividades que se irán facendo ao longo do curso. Esperamos que vos guste!

MENÚ NOVEMBRO

Xa podes ver o menú do mes de novembro. Preme no arquivo adxunto para visualizar ou descargar o documento:

FELIZ SAMAÍN A TOD@S!

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

24 DE OUTUBRO: DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

O 24 de outubro celébrase o Día das Bibliotecas Escolares. Con tal motivo, o martes 23 realizaremos no cole diferentes obras e cancións baseadas en contos, para conmemorar este día. Ademais, inaugurarase a biblioteca do centro para continuar coas actividades na mesma e os préstamos. Durante toda a semana e con motivo da proximidade ao Samaín, o alumnado de Ed. Infantil e Primaria contará cunha caixa de historias terroríficas e actividades interactivas das mesmas para animación á lectura.

NOTA INFORMATIVA

COMUNICAMOS  a pais, nais e titores legais, que o vindeiro venres 12 de outubro non é lectivo por ser festa Nacional de España, polo que non haberá clases. Retomaremos as clases o luns 15 de outubro.

Este día non lectivo está recollido pola Consellería de Educación na Orde do 28 de maio de 2018 pola que se aproba o calendario escolar para o presente curso académico.

XOGOS E ACTIVIDADES DE SAMAÍN

Para esta época tan terrorífica do ano, propoñemos algúns xogos interactivos e actividades para aprender e divertirse:

- Educación Infantil: Xogo Samaín Pocoyó, Actividades Samaín Pocoyó

OS BOLECHAS NO COLE

O venres 28 de setembro veu ao cole un dos compoñentes de Os Bolechas, Braulio, para entrevistar ao alumnado de 1º curso de Educación Primaria. Aquí vos deixamos algunhas fotos das entrevistas e iremos desvelando mais material cando se publique o episodio na TVG e o canal de Youtube que teñen tamén Os Bolechas. Este material será publicado no mes de novembro, polo que vos manteremos informados para que o vexades.

FOTOS OS BOLECHAS + 1º EP

MENÚ OUTUBRO 2018

Preme na seguinte ligazón para ver o menú escolar deste mes de outubro:

PROCURA EN INTERNET

Para facilitar a procura de información en Internet na Biblioteca escolar colocaremos infografías coma esta no centro. Podes visualizar a imaxe ou descargar o PDF adxunto na pestana inferior: