BENVID@S!

Benvid@s á web do CEIP Nosa Señora de Xuvencos de Boborás. Nesta páxina podedes atopar información acerca do centro, así como recursos e actividades que se irán facendo ao longo do curso. Esperamos que vos guste!

DÍA MUNDIAL DA ÁRBORE, A AUGA E A POESÍA

OBRADOIRO DE PAPIROFLEXIA

Con motivo do Día Internacional da Muller, Palmira (Obradoiros Mimadriña) realizou este obradoiro no noso centro:

OBRADOIRO DE PAPIROFLEXIA CON MOTIVO DO 8M

Ligazón de interese:

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO ACADÉMICO 2019-2020

Preme no seguinte arquivo adxunto para visualizar e descargar a información relativa ao proceso de admisión do alumnado deste centro para o vindeiro curso.

OBRADOIRO DE CHOCOLATE

Loli Casares visitou o noso centro para explicarlle ao alumnado de Educación Infantil e Primaria a procedencia e elaboración do chocolate dende a súa perspectiva:

OBRADOIRO DE CHOCOLATE (LOLI CASARES)

Para máis información, podedes visitar as seguintes ligazóns:

LIBROS DA NOSA BIBLIO PARA O DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

8 DE MARZO: DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

ENTROIDO 2019: EMOTICONAS EN XUVENCOS

'MÁNDAME UN WHATSAPP' VERSIÓN XUVENCOS

Aquí podedes escoitar a versión da canción 'Mándame un whatsapp' cantada por alumn@s do centro, coa que desfilamos e bailamos no entroido.

CANCIÓN 'MÁNDAME UN WHATSAPP'

MENÚ MARZO 2019

Preme aquí para visualizar o noso menú para o mes de marzo Canso