BENVID@S!

Benvid@s á web do CEIP Nosa Señora de Xuvencos de Boborás. Nesta páxina podedes atopar información acerca do centro, así como recursos e actividades que se irán facendo ao longo do curso. Esperamos que vos guste!

DEPORTE ESCOLAR

Parte do alumnado do cole participou nunha xornada de deporte escolar. A continuación podedes ver o video resumo da actividade que se subiu á páxina de Facebook do centro:

Deporte escolar

XA ESTAMOS DE VOLTA!

Comezamos de novo as clases despois das vacacións de Nadal. Esperamos que o pasásedes moi ben e veñades coas pilas cargadas!

MENÚ XANEIRO 2019

BO NADAL!

Dende o centro queremos desexarvos a tod@s un moi bo Nadal e un próspero ano novo. Lembramos que as vacacións de Nadal comezan o día 22 de decembro e rematarán o día 7 de xaneiro, polo tanto estaremos de volta no cole o día 8 de xaneiro.

RECOMENDACIÓNS DE LECTURA PARA O NADAL 2018

Dende o centro recomendamos as seguintes lecturas por niveis para que o alumnado continúe desfrutando do pracer de ler. Podedes visualizar e descargar o arquivo premendo na ligazón a continuación:

VISITA DE PAPÁ NOEL AO ALUMNADO DE XUVENCOS

O pasado xoves 20 de decembro tivemos no centro unha visita moi especial con motivo das vacacións de Nadal. A continuación podedes ver as fotos desta sorpresa:

Visita de Papá Noel a Xuvencos

CONCURSO POSTAIS DE NADAL 2018

Dende Biblioxuvencos damos as grazas a tod@s @s participantes no concurso de postais para este Nadal 2018. A continuación podedes ver as fotos d@s premiad@s:

Entrega de premios das postais de Nadal 2018

Menú Decembro 2018

Aquí podes ver o menú que temos no mes de decembro.

MENÚ NOVEMBRO

Xa podes ver o menú do mes de novembro. Preme no arquivo adxunto para visualizar ou descargar o documento: