BENVID@S!

Benvid@s á web do CEIP Nosa Señora de Xuvencos de Boborás. Nesta páxina podedes atopar información acerca do centro, así como recursos e actividades que se irán facendo ao longo do curso. Esperamos que vos guste!

NOTA INFORMATIVA

Estimadas familias, lembrámoslle que o vindeiro martes 14 de xaneiro de 2020, en horario de 16 h a 18 h, @s mestr@s titor@s estarán a súa disposición para a entrega do xustificante das notas e para falar sobre a evolución académica dos seus fillos.

BO NADAL 2019

TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEIP NOSA SEÑORA DE XUVENCOS DESÉXAVOS UNHAS FELICES FESTAS E UN PRÓSPERO ANINOVO 2020.

FESTA NADAL 2019

O venres 20 de decembro o alumnado de infantil e de 1º de educación primaria celebramos unha festa de fin de ano no colexio. Tanto o alumnado como o profesorado tiñamos que vir elegantes, ademais tamén comemos gusanitos para celebrar as campanadas.

VISITA DE PAPÁ NOEL

O xoves 19 de decembro tivemos a visita de PAPÁ NOEL no noso colexio. O alumnado entregoulle as súas cartas e repartiulles caramelos.

NOTA INFORMATIVA

COMUNICAMOS  ás familias que para mañá xoves 12 de decembro hai convocada unha folga do ensino para o profesorado.

O CEIP Xuvencos asegura os servizos mínimos para este día.

Un saúdo

Boborás, a 11 de decembro do 2019

O   Director, Javier Álvarez

NOTA INFORMATIVA

Estimadas familias, queremos comunicarlles o seguinte:

• O venres, día 20 de decembro de 2019, o alumnado de Educación infantil recibirá o boletín informativo e os traballos realizados durante o trimestre, motivo polo cal é necesario acudir a falar coas titoras, á volta das vacacións.

• O venres, día 20 de decembro, o alumnado de Educación Primaria tamén recibirá o boletín de notas da 1ª avaliación. O horario de atención ás familias para a entrega do xustificante das notas e para falar cos titores sobre a evolución académica dos seus fillos será o primeiro martes de xaneiro, (día 14) de 16.00 a 18.00. No caso de non poder asistir o devandito día, por forza maior, deberán poñerse en contacto coas respectivas titorías.

• O venres 20 de decembro será un día lectivo, polo tanto o alumnado seguirá o horario ordinario dos venres, entrando ás 9.30 e saíndo ás 13.15 horas.

Un saúdo.

Boborás, a 10 de decembro do 2019

O director

Javier Álvarez

DEPORTE ESCOLAR, CAMPO A TRAVÉS

O mércores 4 de decembro o noso alumnado participou na 1ª xornada de Campo a través que se celebrou no Puzo do Lago.

PREME AQUÍ PARA VE-LOS RESULTADOS

VISITA AO CASTRO DE CAMEIXA

O xoves 5 de decembro o alumnado de 5º e 6º de primaria visitaron o Castro de Cameixa (Boborás).

Jorge Lamas, arqueólogo que dirixe a excavación, explicoulles a construcción circular "castrexa" e a cuadrangular que se superpuxo en épocas posteriores, así como as costumes relacionadas co espazo onde se facía o lume ou coa numerosa cerámica e adornos da vestimenta. Posteriormente, o alumnado fixo unha actividade de excavación e comentouse algunhas pezas de cerámica co arqueólogo.

NOTA INFORMATIVA

COMUNICAMOS ás familias que o vindeiro venres 6 de decembro é día non lectivo (Día da Constitución) polo que non haberá clases.

Este festivo está recollido pola Consellería de Educación na Orde do 20 de xuño de 2019, pola que se aproba o calendario escolar para o presente curso académico.

Un saúdo.

Boborás, a 2 de decembro de 2019