BENVID@S!

Benvid@s á web do CEIP Xuvencos de Boborás. Nesta páxina podedes atopar información acerca do centro, así como recursos e actividades que se irán facendo ao longo do curso. Esperamos que vos guste!

LISTAXE DEFINITIVA FONDOLIBROS

Queda publicada a listaxe definitiva de fondolibros, que non presenta ningunha diferencia coa provisional. Ao longo do día procederas a imprimir os vales correspondentes. O luns polo tanto estarán xa a vosa disposición no centro.

Un saúdo

Equipo directivo

LISTAXE PROVISIONAL FONDO LIBROS

FONDOLIBROS

Queda publicada no interior do CEIP Nosa Señora de Xuvencos a listaxe provisional de FONDOLIBROS. Existen dous días para posibles reclamacións e o venres sacaremos a LISTAXE DEFINITIVA. A semana que ven, estarán os cheques á disposición das familias para recollelos.

Uun saúdo

O Secretario

ABECEDARIO DE EMOCIÓNS

Dentro dos Contrato Programa Inclúe, na modalidade EMOCIÓNATE, decidimos elaborar un abecedario de emocións, que colocaremos nas diferentes aulas no mes de setembro do vindeiro curso.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2024-25

Na seguinte ligazón podedes consultar os libros de texto para o vindeiro curso 2024-25.

Matrícula 2024-2025

FORMACIÓN EN ACCESIBILIDADE COGNITIVA DE TEA

O martes 11 de xuño tivemos no centro a Aitana García Lage de Autismo Galicia, para impartirnos unha formación en accesibilidade cognitiva.

Esta formación foi dirixida ao alumnado dende 1º a 5º de educación primaria en dous obradoiros que tiveron lugar pola mañá en horario lectivo e 4 horas pola tarde para o profesorado do centro.

No seguinte video podedes ver algúns momentos desa formación.

AXUDAS FONDOLIBROS 2024-2025

Estimadas familias:

Publicouse a ORDE que regula a solicitude de libros de texto e axudas para os mesmos, así coma as axudas para adquirir material escolar. Toda a información, plazos e anexos a continuación. Preme no indicador para obter a información e os documentos.

Faladoiro "MEDRAR: AUTOESTIMA E LÍMITES"

Dende o CEIP Xuvencos, convidamos a toda a comunidade educativa e á  cidadanía interesada, ao faladoiro "Medrar: autoestima e límites", impartido por Alexandre García Caballero, psiquiatra, doutor en mediciña e coordinador de Saúde Mental do Servizo Galego de Saúde.

Venres 10 de maio, de 16.00 a 18.00 horas

no CEIP Xuvencos

Esta charla forma parte do desenvolvemento do programa educativo INCLÚE-T no noso centro educativo, dentro dos contratos-programa INCLÚE, da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional, encamiñados a acadar o éxito escolar a través dos obxectivos de desenvolvemento sostible (ODS) da Axenda 2030, concretamente dos obxectivos 4 (Educación de calidade) e 5 (Igualdade de xénero).

RECOMENDAMOS A ASISTENCIA!!!

Algunhas fotos do obradoiro:

HÁBITOS SAUDABLES E SAÚDE MENTAL CON IRIA VEIGA

Dentro do programa LECTURA E FAMILIAS ao que nos incorporamos este curso e partindo de propostas de diversas familias (especialmente as pertencentes ao Club de Lectura de Familias e profesorado) organizamos unha segunda charla informativa impartida pola experta na materia Iria Veiga (médica psiquiátra no CHUS e divulgadora científica).

Desta volta, e directamente relacionado co noso PDI de centro deste curso "XUVE SAUDABLE" a charla informativa tratará a importancia  dos hábitos saudables e a saúde mental.

O vindeiro luns día 29 de abril, ás 18:30.

Estades convidados e convidadas!!!