BENVID@S!

Benvid@s á web do CEIP Nosa Señora de Xuvencos de Boborás. Nesta páxina podedes atopar información acerca do centro, así como recursos e actividades que se irán facendo ao longo do curso. Esperamos que vos guste!

NOVAS

TAMÉN DE ACTUALIDADE(preme para ir ao contido)

LISTAXE DEFINITIVA PUBLICADA NO CENTRO

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021/22

INFORMACIÓN COVID

DÍA DA ÁRBORE, AUGA E POESÍA: OS NOSOS FOTO HAIKUS

BLOGUE DE EDUCACIÓN INFANTIL

BLOGUE DA BIBLIOTECA

Boletín de notas e vacacións de Nadal

Estimadas familias,

informamos que o martes, día 21 de decembro de 2021, o alumnado de Educación Infantil e de Educación Primaria recibirá o boletín de notas do primeiro trimestre. Boletíns visibles, así mesmo, en Abalar móbil, a partir das 13.00 horas.

O horario de atención ás familias para a entrega do xustificante das notas e para falar cos titores e titoras sobre a evolución académica dos seus fillos e fillas será o primeiro martes lectivo de xaneiro, día 11 de xaneiro de 2022, ás 16.00 horas. No caso de non poder asistir este día por forza maior, deberán poñerse en contacto coas respectivas titorías.

O martes 21 de decembro é día lectivo, polo tanto o alumnado seguirá o horario ordinario. Se ben será un día especial, de celebración do Nadal, no que, entre otras cousas, gozaremos da visita de Papá Noel no noso centro.

As vacacións de Nadal comezarán o 22 de decembro de 2021 e rematarán o 7 de xaneiro de 2022, comezando as clases o luns 10 de xaneiro de 2022, segundo a ORDE do 19 de maio de 2021 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2021/22 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Nota Informativa Días non lectivos en decembro

COMUNICAMOS ás familias que os vindeiros luns 6 de decembro, martes 7 de decembro e mércores 8 de decembro de 2021 son días non lectivosEstes días non lectivos están recollidos pola Consellería de Cultura, Educación e Universidade na Orde do 19 de maio de 2021 pola que se aproba o calendario escolar para o presente curso académico.

Actividade complementaria sobre o Nadal

Estimadas familias:

Dende o equipo de actividades extraescolares imos pedir novamente a vosa colaboración para a realización dunha exposición de adornos de Nadal. Estes, permanecerán expostos no centro ao longo do mes de decembro e xaneiro formando parte da tradicional decoración navideña do mesmo.

Para dita actividade de carácter voluntario, cada familia poderá facer unha decoración de Nadal na que o material será de libre elección, coa única condición de que deberá ter algo por onde poder ser colgada. As figuras serán entregadas polos alumnos/as o luns 29 de novembro. Unha vez rematada a exposición, ditas figuras quedarán a disposición do cole para a súa reutilización. De todos os xeitos, se algunha família quixera, se lle devolvería à volta de vacacións de Nadal.

Sen mais, reciban un cordial saúdo do equipo de actividades complementarias e extraescolares.

Boborás , 24 de novembro de 2021

XORNADA DE PREVENCIÓN DAS ADICCIÓNS NA ADOLESCENCIA

Mañá venres, 19 de novembro, as 16:30 h terá lugar unha Xornada de Prevención das Adiccións con e sen substancia na Adolescencia, organizada polo Servizo de Prevención de Condutas Adictivas (Mancomunidade de concellos de O Carballiño e Concello de O Carballiño), en colaboración coa Universidade de Santiago de Compostela.

Magosto 2021 2022

O 11 de novembro celebramos o magosto no colexio, coa realización de múltiples actividades como exposicións e murais...e onde o equipo de actividades complementarias priorizou a música e a actividade física con diferentes xogos, para a súa celebración no patio.

Actividade complementaria sobre o magosto.

Estimadas familias:

Dende o equipo de actividades complementarias e extraescolares imos pedir a vosa colaboración para a realización de figuriñas feitas con castañas. Esta actividade de carácter voluntario, será para facer unha exposición que estará no centro todo o mes de novembro, con motivo do festexo do magosto e do outono.

Cada neno/a traerá unha figuriña na que o material principal será a castaña. A data para entregalas será entre o luns 8 e o xoves 11 ambos días incluídos. Ao rematar a exposición, a finais de mes, devolveranse aos seus donos. Moitas grazas pola vosa colaboración.

Sen mais, recibide un cordial saúdo do equipo de actividades complementarias e extraescolares.

Boborás, 5 de novembro de 2021.

SAMAÍN 2021

No seguinte vídeo podedes ver un resumo das actividades que se fixeron no Samaín.

NOTA INFORMATIVA

COMUNICAMOS ás familias que o vindeiro luns 1 de novembro de 2021 non é día lectivo por ser o “Día de Todos os Santos”, polo que retomaremos as clases o martes 2 de novembro.

PROGRAMACIÓN SAMAÍN