BENVID@S!

Benvid@s á web do CEIP Nosa Señora de Xuvencos de Boborás. Nesta páxina podedes atopar información acerca do centro, así como recursos e actividades que se irán facendo ao longo do curso. Esperamos que vos guste!

ABERTO O PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CENTRO COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2019-2020

As nais, os pais, os/as titores/as legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2019-2020, colaborar de xeito altruista nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá aberto ata o día 11 de setembro de 2019, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 21 de decembro de 2019.

CALENDARIO ESCOLAR 2019/2020

Preme na esquina inferior dereita para ver e descargar o calendario escolar do vindeiro curso:

LIBROS DE TEXTO CURSO 2019/2020

Na esquina inferior dereita podes descargar a listaxe de libros de texto para o curso 2019/2020:

FOTOS ALUMNADO DO CURSO 2018/2019

Preme nas seguintes ligazóns para ver as fotos do alumnado deste curso:

Fotos 4º Educación Infantil          Fotos 2º Educación Primaria

CIRCUITOS ELÉCTRICOS SIMPLES

En Ciencias Sociais de 3º de EP, creamos circuitos eléctricos simples con diferentes deseños para entender o percorrido da electricidade en diferentes situacións, usando luces de led, pilas de batería e as pinzas das placas Makey Makey. Preme na imaxe para ver máis:

PANEL INTERACTIVO CON SCRATCH

Deseñamos un panel co título 'EARTH, MOON & SUN' ou 'TERRA, LÚA E SOL', no que grabamos unha explicación en inglés destes 3 elementos, que soa cando presionamos cada un deles grazas ao programa Scratch, as placas Makey Makey e por suposto, ao traballo do noso alumnado. Preme na imaxe para ver máis:

CREACIÓN DE MICROHISTORIAS CON SCRATCH