Skip to Content

Novas

SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2022-23

Desde o día 1 de marzo, e ata o 21  do mesmo mes, está aberto o prazo de solicitude de praza no noso centro para novo alumnado ou procedente doutros centros educativos (a partir do día 20 de marzo a Sede Electrónica non admitirá a presentación de solicitudes para este procedemento). Por mor da previsión de matrícula, para o próximo curso, non deixen a solicitude de praza para última hora.

O procedemento está regulado pola normativa seguinte:

  • Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (código de procedemento ED550A e ED550B).

PRAZOS

Prazo de presentación de solicitudes: Do 1 ao 21 de marzo de 2022.

Publicación da listaxe provisional de alumnado admitido e non admitido: antes do 25 de abril.

Prazo de reclamación contra a listaxe provisional: no  prazo de cinco días hábiles posteriores á resolución provisional.

Publicación de listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido: antes do 15 de maio.

Formalización da matrícula: Do 20 ao 30 de xuño.

    Vacantes ofertadas para o curso 2022/2023 (publicaranse 28 de febreiro)

DOCUMENTOS:

RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 2022-23

Desde o 11 de xaneiro, e ata o 8 de febreiro, está aberto o prazo de Reserva de praza para o alumnado de 6º curso que desexe continuar os seus estudos no IES Manuel Chamoso Lamas. Dito alumnado, deberá presentar no noso centro:

    ANEXO I debidamente cumprimentado, ou ANEXO I en liña.
    Fotocopia do DNI.

A reserva adquirirá carácter vinculante e será incompatible coa presentación de solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión (01 de marzo de 2022).

Se non desexa solicitar praza en dito instituto, pero presentou o ANEXO I,  deberá facelo constar por escrito no IES Manuel Chamoso Lamas antes do inicio do proceso de Admisión. Posteriormente deberá solicitar praza noutro centro entre o 1 e o 20 de marzo, entregando o ANEXO II, debidamente cumprimentado, no centro que desexe continuar os seus estudos.

O resto do alumnado, desde Ed. Infantil ata 5º Ed. Primaria, que este ano estivo matriculado no noso centro, ten Reservada praza de oficio no centro polo dereito de Permanencia. Se decide solicitar praza noutro centro ten que achegarnos unha copia da solicitude de admisión entregada nese novo centro.

XORNADA DE PREVENCIÓN DAS ADICCIÓNS NA ADOLESCENCIA

Mañá venres, 19 de novembro, as 16:30 h terá lugar unha Xornada de Prevención das Adiccións con e sen substancia na Adolescencia, organizada polo Servizo de Prevención de Condutas Adictivas (Mancomunidade de concellos de O Carballiño e Concello de O Carballiño), en colaboración coa Universidade de Santiago de Compostela.

 

SAMAÍN 2021

No seguinte vídeo podedes ver un resumo das actividades que se fixeron no Samaín.

PROGRAMACIÓN SAMAÍN

Luns 2 de novembro día non lectivo

 

NOTA INFORMATIVA

COMUNICAMOS ás familias que o vindeiro luns 2 de novembro é día non lectivo polo que non haberá clases. Retomaremos as clases o martes 3 de novembro.

Este festivo está autorizado pola Consellería de Educación en base ao artigo 7 da ORDE do 25 de xuño de 2020 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2020/21 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Boborás, 29 de outubro de 2020

 

O director

Javier Álvarez

INFORMACIÓN COVID-19

Nos últimos días coñecemos a existencia de dous positivos no grupo de pais e nais colaboradores do comedor e de catro positivos no alumnado.

Desde o centro, estase a actuar segundo o protocolo, con adecuación e proporcionalidade así como coa maior coordinación posible coas autoridades sanitarias e educativas.

Como consecuencia, seguindo as instrucións recibidas polas devanditas autoridades, illáronse aqueles membros da comunidade educativa, neste caso, pais e nais colaboradores do comedor e alumnado, por ser contactos estreitos. Todas estas persoas foron, de acordo ó protocolo, informadas e comunicadas adecuadamente.

Pregamos, desde o centro, que continuemos a extremar as medidas de precaución e de seguridade por parte de todos e todas e facemos un chamamento á prudencia e á normalidade para garantir o bo funcionamento do centro educativo.

Ante calquera dúbida, lembramos a conveniencia de solventala directamente co centro, a través do correo electrónico, do teléfono e, de non ser posible, presencialmente, con cita previa.

Moitas grazas.

Un saúdo.

 

Boborás, a 16 de outubro de 2020

O director

 

Javier Álvarez

NOTA INFORMATIVA

A adaptación a este curso tan atípico e delicado está a complicar en exceso as labores docentes e de garda do alumnado en servizos como o comedor escolar.

Debido á situación excepcional pola Covid-19 e por falta de recursos de espazo, atendendo a criterios de adecuación e de seguridade, agradecemos ás familias que, no caso de que sexa posible, recollan ás 14:30 h ós fillos e fillas que coman no 1º turno de comedor.

As familias que teñan fillos/as nos dous turnos non estarían afectadas por esta nota informativa.

 

Boborás, 25 de setembro de 2020.

PLAN DE ADAPTACIÓN AO COVID19

HORARIO DO CENTRO

LEMBRÁMOSVOS QUE CAMBIAMOS O HORARIO DO COLEXIO, O NOVO HORARIO É:

TODOS OS DÍAS DE 9:30 A 14:30: HORARIO LECTIVO

14:30 A 16:00: COMEDOR

(TENDE EN CONTA O QUE VOS EXPLICAMOS NAS REUNIÓNS DESTA SEMANA, QUE FACEMOS DOUS TURNOS DE COMEDOR E QUE ROTAMOS OS CURSOS PARA QUE NON PERDAN A ÚLTIMA SESIÓN SEMPRE OS MESMOS).

 

ESTA SEMANA (10-11 SETEMBRO) COME NO 1º TURNO (13:40 H): INFANTIL, SEGUNDO, TERCEIRO E QUINTO. E NO SEGUNDO TURNO (14:30 H): PRIMEIRO, CUARTO E SEXTO.

A SEGUINTE SEMANA (14-18 SETEMBRO) COME NO 1º TURNO (13:40 H): INFANTIL, PRIMEIRO, CUARTO E SEXTO. E NO SEGUNDO TURNO (14:30): SEGUNDO, TERCEIRO E QUINTO.

E ASI IRIAN ROTANDO AS SEMANAS SEGUINTES.

 

Distribuir contido


by Dr. Radut