Educación infantil

VISIONADO DA PELÍCULA "VALENTINA "

Onte visionamos a película "VALENTINA" no comedor do noso cole.

Durante a semana estivemos falando da película, e traballando na unidade didáctica que nos facilitaron.

E onte o alumnado de ED. Infantil ata 3º de ED. Primaria desfrutou do visionado da mesma.

Aquí vos queda o "tráiler oficial da película"

E antes de ver a película... posaron para a foto

A clase de 3 anos:

A clase de 4 anos:

E a clase de 5 anos:

Despois apagáronse as luces... coma no cine!!

E aquí están todos e todas... ao rematar a película!!

CONTACONTOS DÍA DO LIBRO 2022: ED. INFANTIL

Para o alumnado de ED. Infantil, o pasado xoves tivemos un contacontos fantástico.

Sandra, a mamá de Iria da clase de 3º contounos un conto, cheo de cor e maxia, cuns colaboradores e colaboradoras moi especiais: os anciáns  da residencia de maiores  de Beariz.

O martes fixemos unha pequena conexión para saudarnos, xa que o contacontos foi de xeito telemático, e ver que todo funcionaba correctamente, e foi moi divertido!!.

E o xoves, xa si , o gran momento do conto, que os nenos e nenas de ED. Infantil desfrutaron moitísimo, e estiveron moi atentos e atentas.

Moitísimas grazas a Sandra por esta iniciativa e a todos os axudantes e axudantas que tivo para contarnos esta historia.

Aquí vos quedan unhas poucas fotos do momento.

BO DÍA DO LIBRO E BOA LECTURA

CANCIÓNS NOVAS PARA A ASAMBLEA EN PRIMAVERA

Onte comezou a Primavera, con este cambio de estación , tamén cambiamos algunhas das nosas cancións para as "rutinas" da Asamblea .

Así a partir de hoxe:

A PRIMAVERA

MUSICOGRAMA PRIMAVERA DE VIVALDI

COS PÉS NA TERRA DE PACO NOGUEIRAS

DÍA DAS ARTES GALEGAS 2022: LAXEIRO

En ED. Infantil imos facer un PDI  (Proxecto Documental Integrado) en relación ó día das ARTES GALEGAS 2022 , que este ano está adicado ao artista LAXEIRO

Para introducir a  temática , o primeiro que temos que facer é saber que é un museo. E tamén falamos de qué é a arte...

Para iso, despois de preguntar se alguén sabe o que é un museo, e obter distintas respostas,  visionaremos dous vídeos:

E por último esta pequena presentación elaborada por nós cunhas pequenas nocións do que podemos atopar nun museo:

FAMILIAS QUE CONTAN: ORELLAS DE BOLBORETA

Chegou outro "Contaconto", desta volta Estefanía, coa axuda da súa filla Vega contáronnos  "Orellas de bolboreta" ( se premedes no título , levaravos á ficha técnica do conto)  de Luisa Aguilar, e ilustrado por André Neves.

Moitísimas grazas por esta achega, agardamos que vos guste !!!!!

CONTACONTOS POR PARTE DA FAMILIA DE SERGIO: TOPITO TERREMOTO

E chegou o tercceiro "contaconto" por parte das familias desta volta Alba, a mamá de Sergio da clase de 4 anos contounos o conto favorito do seu fillo Sergio: "Topito Terremoto" de Anna Llenas.

Aquí vos deixamos o audio por se o queredes escoitar.

Moitas grazas a Alba!!

Contacontos por parte da familia de Xermán: " Os fantasmas non petan na porta"

Este curso repetimos a proposta dos Contacontos por parte das Familias para ED. Infantil

De xeito telemático ( prescindimos por segundo ano do modo presencial)

E hoxe chegounos a primeira aportación, moi acorde coas próximas  datas do Samaín, e tamén próxima á data de inicio da Bibiloteca Escolar:  O día das Bibliotecas escolares.

Queremos agradecer a  Xermán e á súa nai Beatriz ,  que compartan con nós esta magnífica representación do conto

"Os fantasmas non petan na porta"  de Algar Editorial, escrito por  Eulalia Canal e Rocío Bonilla.

(Se premedes no título levaravos a ficha técnica do conto)

Moitísimas grazas familia!!!!!

Agardamos que vos guste tanto coma a nós.

ESTAMOS NO OUTONO

Hoxe comeza o outono.

Quedan aquí  tamén dúas das cancións relacionadas coa estación na que estamos,

que escoitamos en clase:

O OUTONO XA SE ACERCA

O OUTONO- UXÍA LAMBONA E A BANDA MOLONA

PROMOCIÓN ED. INFANTIL 2018-2021

A clase de 5 anos,  remata a súa andaina en ED. Infantil.  Aquí queda unha pequena ( 9 minutos!!!!) escolma fotográfica das cousiñas que fixemos ao longo destes 3 cursos. Agardamos que o desfrutedes , tanto coma nós cando o vivimos.

E agora a desfrutar do verán!!!

O UNIVERSO EN 6º DE ED. INFANTIL

O pasado trimestre o alumnado de 6º de ED. Infantil estivo indagando e aprendendo cousas sobre o universo a través dun PDI

Investigaron a través dos libros da biblioteca, de internet e tamén visionaron varios vídeos informativos... a información deste proxecto , está recollida noutra das entradas : O UNIVERSO

A pasada semana subiron ao "Espazo maker" do noso centro , onde está localizada a radio escolar : RADIO XUVE, para compartir un pouco as súas impresións e o que máis lles gustou do proxecto. Aquí deixamos as súas impresións, agradecemos ao profe Javi que nos acompañou na nosa incursión na radio.