Educación infantil

APRENDENDO SOBRE O UNIVERSO NA CLASE DE 5 ANOS

O primeiro foi ver un pouco o que xa sabíamos, e despois averiguar cales eran as nosas curiosidades.

A temática é moi extensa, polo que nos centramos especialmente no SISTEMA SOLAR

Tamén falamos da vía láctea, dos satélites artificiais e naturais , os robots que recollen mostras, astronautas...

Estamos facendo fichas relacionadas coa materia, para reforzar o que imos aprendendo. E deixar voar a nosa imaxinación....

Ademais como nos gusta moito a música, xa temos a canción do noso proxecto:
 TELESCOPIO HUBBLE do grupo Lori Meyers

Algúns dos libros da biblioteca do cole , da sección de "consulta" foron para a nosa aula, para seguir investigando...

Na "hora de ler"  esta semana afondamos no conto "Caer de cu polo Universo" de Apiario

Aquí vos quedan algúns dos vídeos que miramos na aula:

Un paseo polo Sistema Solar, con características de cada un dos planetas, gustoulles moito (vímolo en varias sesións, porque é un pouco longo) :

Este da mesma temática pero moito máis curto:

O universo:

Outro dos temas que tratamos, foi o dos satélites: tanto naturais ( a lúa) ou artificiais ( que nos axudan a obter informacíon e fotografías sobre o espazo exterior)

Aínda nos quedan algunhas dúbidas por resolver, e para a semana imos traballar co globo terráqueo para entender mellor qué da lugar ao día e á noite, porque todos sabemos que o SOL é unha estrela, que alumea, pero non se move. Movémonos nós!!!!!!!

SEGUIREMOS INFORMANDO.

SEGUNDO "CONTACONTOS" POR PARTE DAS FAMILIAS.

Chegou ao cole a segunda colaboración por parte das familias para o "Contacontos"

Desta volta, foi Vanesa, a mamá de Tania ( que contou coa súa colaboración) da clase de 5 anos a que se animou a contarnos un conto . E deunos permiso para poder publicalo na conta de "youtube" da biblioteca.

O conto seleccionado foi " A tartaruga que quería durmir"      (premede para ver a ficha do libro)   escrito por  Roberto Aliaga e publicado por OQO editora.

Aquí vos queda esta fantástica historia contada magníficamente por Vanesa, coa colaboración de Tania.

MOITÍSIMAS GRAZAS ÁS DÚAS!!!!!!!!!

E aquí tedes unha foto das dúas protagonistas: Vanesa recibindo un diploma de agradecemento

das mans da súa filla Tania:

COMEZAN OS CONTACONTOS POR PARTE DAS FAMILIAS!!!

Este curso, non queríamos prescindir dunha actividade que nos parece importantísima e ademais lles encanta:

OS CONTACONTOS PARA ED. INFANTIL 1º  e 2º de Primaria, por parte das familias.

Solicitamos a axúda das familias para manter os contacontos, pero desta volta de xeito TELEMÁTICO.

A primeira que se animou a contarnos un conto, foi Beatriz, a nai de Xermán ( que tamén colaborou nesta narración).

O conto  escollido foi "A banda de Raimunda", escrito por Pablo Nogueira, e ilustrado por Manuel Uhía , publicado por Baía Edicións.

Aquí queda este magnífico contacontos, que Beatriz nos permitiu publicar na conta de "youtube" da biblioteca.

Desfrutádeo tanto coma nós!!!!

E moitísimas grazas a Beatriz por compartir a súa arte con nós!!!

BOA LECTURA.

E aquí tedes unha foto dos protagonistas: Xermán entregándolle un diploma de agradecemento á súa nai:

CONTACONTOS PARA ED. INFANTIL

Gustaríanos seguir mantendo a actividade de "Contacontos para ED. Infantil" por parte das familias e comunidade educativa.

Pedimos a vosa colaboración, animádevos á participar. Grazas!!!!!!

E xa sabedes, enviade as vosas creaccións á biblioxuve@gmail.com

VÍDEO PROPOSTAS EDUCACIÓN INFANTIL

Aquí vos deixamos un pequeno resumo de todas as propostas que nos fostes enviando.

Dende o equipo de educación infantil queremos darvos a noraboa e as grazas polo voso esforzo e traballo durante todo este tempo.

Estamos moi orgullosas de vós.

Esperamos que vos guste moito.

Boas vacacións e bo verán!

Ata o ano que vén!

Despedida especial

DERRADEIRA PROPOSTA SEMANAL PARA EDUCACIÓN INFANTIL (8 - 12 DE XUÑO)

Unha semana máis achegámosvos a PROPOSTA SEMANAL de TRABALLO para ED. Infantil. Agardamos que disfrutedes das actividades.
Premede na imaxe para que vos leve ó documento en PDF.
E xa sabedes... se queredes compartir con nós algunha das actividades que fagades enviádenos un correo a: xuvefoto@gmail.com

BOA SEMANA.

PROPOSTA SEMANAL PARA ED. INFANTIL (25-31 DE MAIO)

Premede na imaxe para que vos leve ó documento en PDF.
E xa sabedes... se queredes compartir con nós algunha das actividades que fagades enviádenos un correo a: xuvefoto@gmail.com

BOA SEMANA.

PROPOSTA DE TRABALLO SEMANAL PARA ED INFANTIL ( 18-24 MAIO)

Deixámosvos unha nova proposta semanal para o alumnado de ED. INFANTIL.

Premede na imaxe para acceder á proposta.

E lembrade que se queredes compartir con nós algunha das propostas, enviádenolas a: xuvefoto@gmail.com

BOA SEMANA E ÁNIMO.

Proposta semanal Educación Infantil do 11 ao 17 de maio

Aquí vos deixamos a proposta desta semana para educación infantil do 11 ao 17 de maio.

Como sempre tedes que pinchar na imaxe para ver o pdf.

Se queredes enviarnos algunha foto con algunha das propostas feitas a xuvefoto@gmail.com será ben recicibida.

Moito ánimo e grazas.