Blog de biblioteca

25 NOVEMBRO: TOMAMOS A PALABRA PARA VISIBILIZAR.

O pasado xoves , 25 de Novembro, tomamos "a palabra" para visibilizar e concienciar.

Durante a semana traballouse sobre o tema a nivel titorial, e cada quen plasmou nunha fita violeta unha palabra para visibilizar a situación, que o propio día 25 colocaron nun "lazo" simbólico composto por todas as palabras do noso alumnado.

Acó vos quedan unhas poucas fotos do proceso:

NOVEMBRO : MES DA CIENCIA EN GALEGO

O mes de novembro é o mes da CIENCIA EN GALEGO , dende o Equipo de Biblioteca propúxose que ao longo do mes, cada aula fixese un experimento.

Nesta "entrada" iremos agregando os pequenos vídeos ou montaxes fotográficas que nos vaian achegando dende cada unha das aulas , na próxima semana.

( moitas grazas polo gran  traballo desenvolvido dende as titorías!!

As primeiras achegas:

AULA MIXTA DE 3/4 ANOS ( ED. INFANTIL)

AULA DE 1º DE ED. PRIMARIA

AULA DE 2º DE ED. PRIMARIA

SEGUIREMOS ENGANDINDO AS ACHEGAS FEITAS DENDE AS TITORÍAS, ESTADE ATENTOS E ATENTAS!!!!

CONCURSO DE POSTAIS DE NADAL

Por cuarto ano consecutivo convocamos o "Concurso de Postais de Nadal".

Agradecemos a súa  participación ás familias, e lembramos que as postais non se devolverán,  xa que compartiremos a vosa creatividade pola contorna:  centro de saúde, de maiores,  concello, outros centros educativos da contorna e demais entidades coas que interaccionamos...

GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN E CREATIVIDADE FAMILIAS!!!!

25 DE NOVEMBRO: RECURSOS

Para o día de hoxe temos preparada unha actividade de centro que se desenvolverá nas últimas sesións da mañá ( previo traballo a nivel titorial de cada unha das aulas)

Aquí vos quedan algúns recursos que podedes traballar no día de hoxe:

Unidade didáctica: Fíos de Violeta (subido na páxina da xunta, en igualdade). Preme na imaxe para acceder a unidade.

20 DE NOVEMBRO: DÍA MUNDIAL DA INFANCIA

O 20 de novembro de 1989 conseguiuse a aprobación da Convención dos dereitos do neno na ONU.

É por iso que todos os 20 de novembro se conmemora esta aprobación.

Dende o equipo de  biblioteca e en colaboración co equipo de Convivencia propuxemos o visionado, dependendo das idades, de curtas ou pequenos documentais para concienciar.

Estas 2 cancións tan divertidas para os pequenos:

Máis cousiñas:

Ou este outro elaborado por UNICEF para os maiores:

Tamén vos queda aquí o enlace a unhas actividades relacionadas coa temática que elaborou UNICEF , premede AQUÍ.

Un PDF de Pocoyo y los derechos de la infancia e outro PDF dos dereitos do neno en galego.

NOVEMBRO: MES DA CIENCIA EN GALEGO

Chega novembro, o MES DA CIENCIA EN GALEGO ( premede para ir aos contidos que nos recomendan dende a Asesoría de Bibliotecas Escolares)

Dende o equipo de biblioteca e para conmemorar esta data propuxemos que cada unha das titorías fixese, ao longo do mes un "experimento" ou actividade relacionada co STEAM ( escornabots, programación en bloques, etc..) e o graven , explicando o proceso e o porqué para despois poder compartilo co resto das aulas.

Tamén temos a disposición do alumnado e do profesorado libros relacionados coa temática no noso ESPAZO MAKER no primeiro andar, e na entrada da nosa Biblioteca escolar.

Contacontos por parte da familia de ADRIÁN: "A banda de Raimunda"

E chegou o segundo "contacontos" por parte das familias!!!!!!

Desta volta foi Vanessa, a mamá de Adrián a que compartiu con nós o conto de Pablo Nogueira " A banda de Raimunda" ( se premedes no título levaravos á ficha técnica do mesmo)

Aquí vos queda, agardamos que vos guste tanto coma a nós. E moitísimas grazas a Vanessa polo seu tempo e creatividade.

SAMAÍN EN XUVENCOS

Nesta semana terrorífica fixéronse diversas actividades relacionadas co SAMAÍN -HALLOWEEN.

Dende os equipos de Normalización e extraescolares propuxéronnos dúas actividades de SAMAÍN

Dende biblioteca propuxemos unha serie de lecturas temáticas para o noso alumnado ( tanto para o préstamo individual, coma para a hora de ler... en ED. Infantil por exemplo esta semana os contos da hora de ler , foron todos monstruosos...)

Ademais, Claire, a nosa "auxiliar de conversa" tamén lles contou os máis pequenos un conto de Halloween  en inglés...

E estiveron moi atentos e atentas!!!!

DÍA DAS BIBLIOTECAS DENDE RADIO XUVE: A BIBLIOTECA TEN A PALABRA

A terceira actividade que se propuxo para conmemorar o DÍA DAS BIBLIOTECAS  (e tendo en conta que o lema deste ano é A BIBLIOTECA TEN A PALABRA) foi para o alumnado de 6º de ED. Primaria, que xunto coa súa titora colleron a nosa proposta e transformárona en 3 "clips" de radio no que nos contan o que lles gusta da nosa B.E, curiosidades sobre as bibliotecas e mesmo nos explican os distintos libros que podemos atopar.

Fixeron 3 equipos de traballo, organizáronse,  guionizaron, e este foi o magnífico resultado.

Moitas grazas á clase de 6º e á súa titora!!!

MOCHILAS VIAXEIRAS

Mañá comezan a súa andaina as nosas "mochilas viaxeiras" , que conteñen libros ( de lectura, de receitas, de consulta...) contos, CDs ou  DVDs adaptados a cada unha das aulas ( seleccionados polos seus titores e titoras) .

BOA VIAXE, E BOA LECTURA EN FAMILIA!!!

Información mochilas viaxeiras.