Formación usuarios

Os perigos de internet

O 23 de abril tivemos un relatorio na biblioteca do centro realizado en colaboración co responsable do CEMIT de Boborás, Xabi Vázquez, que acercou aos nosos internautas a realiade virtual e aos perigos que se poden atopar cando navegan pola rede.

O alumnado foi informado do protocolo que deben seguir para navegar con seguridade en internet e dos pasos a realizar cando se sintan ameazados na rede.

Este relatorio terá proximamente continuidade coas familias do alumnado, para informarlles dos posibles perigos que os seus fillos e fillas se poden atopar.

Como é unha biblioteca

Os Bolechas nos ensinan todo o que nos podemos atopar nunha biblioteca.

Programa de formación de usuarios en Ardora

O grupo de traballo formado polo equipo de biblioteca do noso centro elaborou unha serie de actividades no programa Ardora coa finalidade de que practiquedes coa CDU.

Programa formación de usuarios