Día Internacional da Discapacidade 2013

O 3 de decembro celebramos no colexio o Día Internacional da discapacidade co fin de fomentar a eliminación de barreiras, non só arquitectónicas, se non tamén mentais, que favorezan a creación dun mundo mellor para todas e todos... cando iso se acade, xa non será preciso recordarllo á sociedade coa celebración deste Día.

A Orientadora do centro deu un relatorio sobre o tema no que reflexionamos sobre as capacidades das persoas e sobre a inclusión en todas as facetas da vida.

Posteriormente, realizamos unha serie de xogos nos que vivenciamos diferentes experiencias desde o punto de vista do discapacitado.

Día Internacional da Discapacidade

O 3 de decembro está adicado ao Día Internacional da Discapacidade. No noso centro realizamos unha serie de actividades encamiñadas a sensibilizar a toda a comunidade educativa sobre a discapacidade... ás cales lle daremos continuidade ao longo de todo o curso.

Na biblioteca, a Orientadora do centro fixo un relatorio co fin de sensibilizar ao alumnado e profesorado.

Unha vez rematado o relatorio, vivenciamos coa participación nunhas pequenas paraolimpiadas, que organizaron os mestres no patio, as dificultades coas que se poden atopar as persoas que presentan algunha discapacidade.

As probas deportivas realizadas realizadas foron as seguintes:

• Carreiras de cegos con guía.
  • Carreira de relevos coas mans atadas ás costas.
  • Proba de velocidade cun zanco nun pé.
  • Circuíto de slalom cunha cadeira de rodas.

A miña discapacidade

Unidade didáctica da ONCE

No blog "en la escuela caben todos" atoparedes bastantes recursos sobre a discapacidade.

Entrada no Blog "Boborás en Xogo".

Vídeos de sensibilización

Galería de imaxes das actividades

despedida

Despedida do curso 2011/2012. Adeus aos alumnos de 6, a profe Ana Martín...

HÁBITOS DE ESTUDO

Os hábitos de estudo son unha materia pendente no curriculo

ordinario.

Plan Orientación

Se queredes ver o Plan de Orientación do noso centro premede en descargar.

Responsable

Dende o curso académico 2008/2009 está en funcionamento no centro o Departamento de Orientación, do que é reponsable a mestra Ana Mary Raña.

A este departamento tamén están adscritos os CEIPs incompletos de Bearíz, Eulogio Gómez Franqueira (San Amaro) e Virxe da Pena da Sela (Irixo)