blogue deadmin

AXUDAS FONDOLIBROS 2024-2025

Estimadas familias:

Publicouse a ORDE que regula a solicitude de libros de texto e axudas para os mesmos, así coma as axudas para adquirir material escolar. Toda a información, plazos e anexos a continuación. Preme no indicador para obter a información e os documentos.

Faladoiro "MEDRAR: AUTOESTIMA E LÍMITES".

Dende o CEIP Xuvencos, convidamos a toda a comunidade educativa e á  cidadanía interesada, ao faladoiro "Medrar: autoestima e límites", impartido por Alexandre García Caballero, psiquiatra, doutor en mediciña e coordinador de Saúde Mental do Servizo Galego de Saúde.

Venres 10 de maio, de 16.00 a 18.00 horas

no CEIP Xuvencos

Esta charla forma parte do desenvolvemento do programa educativo INCLÚE-T no noso centro educativo, dentro dos contratos-programa INCLÚE, da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional, encamiñados a acadar o éxito escolar a través dos obxectivos de desenvolvemento sostible (ODS) da Axenda 2030, concretamente dos obxectivos 4 (Educación de calidade) e 5 (Igualdade de xénero).

RECOMENDAMOS A ASISTENCIA!!!

Campañas solidarias con Arume e co Instituto Goodall.

O vindeiro martes 7 de maio gozaremos das Xornadas de Convivencia Intecentros que facemos anualmente. Este ano, no CEIP Virxe da Pena da Sela, en O Irixo.

Entre outras actividades, realizaremos unha cadea humana co resto dos centros, relacionada coa promoción das dúas campañas nas que están a traballar en O Irixo: unha, a campaña de recollida de penso para a protectora de animais ARUME e a outra, a campaña de recollida de móbiles para o Instituto Jane Goodall

Campaña Arume:    https://www.edu.xunta.gal/centros/ceippenadasela/node/154

Campaña Instituto Goodall

Por este motivo, a partir de mañá venres e ata o martes 7 de maio, o alumnado pode entregar no CEIP Xuvencos, por unha parte, penso para a protectora de animais ou ben, calquera móbil antigo ou inservible que queira doar. O martes, levarémolo ao CEIP Virxe da Pena da Sela para as súas respectivas entregas.

A dirección.

MENÚ MAIO

Prema na seguinte LIGAZÓN para visualizar o menú de maio.

MESA INFORMATIVA DÍA DA ATENCIÓN PRIMARIA

Hoxe venres 12 de abril, a Plataforma da Sanidade Pública de O Carballiño porá a disposición de tod@s @s veciñ@s una MESA INFORMATIVA na Praza Maior de 18.00h a 19.30 h.

MENÚ ABRIL

Prema na seguinte LIGAZÓN para visualizar o menú de abril.

BOLIS 3D

Neste segundo trimestre o alumnado do colexio coñeceu os bolis 3D que tiñamos no centro e o Kit  que nos prestou o CFR de Ourense para realizar as nosas creacións.

No seguinte video poderedes ver canta imaxinación e creatividade ten o noso alumnado.

ADMISIÓN DE ALUMNADO 24-25

Iníciase o proceso de alumnado para o curso 24-25. Aquí toda a información:

Tamén no teléfono 988402022

MENÚ MARZO

Prema na seguinte LIGAZÓN para visualizar o menú de marzo.

23 de febreiro - Día de Rosalía

Este venres 23 de febreiro celebramos no colexio o "Día de Rosalía". O alumnado representou de xeitos moi diversos varias poesías de nosa mais grande escritora. Parabéns as titorías polo enorme traballo. Aquí vos deixamos un pequeno video do acontecido: