Horto de Xuve.

PLANTACIÓN HORTO

O alumnado de 4º e 5º de E.I.  plantou as súas plantas aromáticas no horto e o alumnado de 6º de E.I. plantou amorodos e tomates no horto.

O alumnado de segundo tamén preparou os seus semilleiros de flores.

O alumnado de terceiro pasou os seus semilleiros de flores as xardineiras, ademais de plantar cebolas no horto e encargarse do composteiro.

O alumnado de cuarto fixo os seus sementeiros de flores e plantou nos bancais leituga, cenorias e pementos.

O alumnado de quinto plantou pementos, berenxenas, cabaciñas, sandías e melóns.

PREPARACIÓN DO TERREO

No mes de marzo empezamos a limpar  o horto e a preparalo para que viñeran fresalo.

Este curso volveu o papá de Iria co seu motocultor a fresarnos o horto e así aproveitamos para colocarlle unha tea para que non crezan as malas herbas.

SEMILLEIROS

O alumnado de varios cursos de primaria preparou os semilleiros nos envases dos iogures, que se reciclaron do comedor e das merendas do alumnado.

RECOLLIDA DE FROITOS

En setembro-outubro continuamos coa recollida dos froitos plantados no mes de maio e xuño. A maioría usáronse no menú do comedor do colexio.