COMO TE SENTES

Queridas familias, nestes difíciles momentos que estamos a vivir estades demostrando a vosa valía, quedando na casa e axudando así a combater o COVID-19. Gustaríanos saber como o estades levando. Este é un cuestionario voluntario, dirixido aos nenos e nenas, que pode facilitar que entre todos poidamos afrontar do mellor xeito posible esta situación.
Estamos para prestar axuda tanto a nivel académico coma emocional.
Grazas por contestar e moito ánimo. Axiña voltaremos a estar xuntos.

Departamento de Orientación do colexio.

CLAVES PARA A XESTIÓN DAS EMOCIÓNS

CLAVES PARA LA GESTIÓN DE LAS EMOCIONES» CON RAFAEL GUERRERO

Neste directo de #AfundaciónEnCasa , Rafael Guerrero vainos falar sobre a xestión das emocións fundamentais para o desenvolvemento emocional dos nos@s fill@s e alumn@s. Ensinaranos unha serie de ferramentas para que tanto  pais, nais e mestr@s teñamos unhos coñecementos mínimos e unha serie de habilidades afectivas para que poidamos axudar aos nos@s fill@a e alumn@s a regular as emocións que aparecen no seu día a día.

Conto: Mi héroe eres tú

Este libro ten como finalidade responder as dúbidas de todos os nenos e nenas do mundo en tempos do covid-19.  Grazas a unha pequena enquisa mundial feita en distintos idiomas árabe, italiano, francés, e español soubose como se atopaban estes nenos a nivel mental e psisocial. Neste proxecto participaron máis de 1.700 nenos, pais e educadores de todo o mundo.

Actualmente este conto está traducido a nove linguas, e estase a traballar na tradución doutros 30 idiomas máis.

Este conto infantil está destinado a nenos de 6 a 11 anos de idade.

Conto: Mi héroe eres tú

Conto: Mi Héroe eres tú.

Este libro ten como finalidade responder as dúbidas de todos os nenos e nenas do mundo en tempos do covid-19.  Grazas a unha pequena enquisa mundial feita en distintos idiomas árabe, italiano, francés, e español soubose cómo se atopaban estes nenos a nivel mental e psisocial. Neste proxecto participaron máis de 1.700 nenos, pais e educadores de todo o mundo.

Este conto infantil está destinado para nenos de 6 a 11 anos de idade.

NORMAS E RECOMENDACIÓNS PARA A SAÍDA D@S NEN@S Á RÚA

Queridas familias, querémosvos deixar un pequeno resumo sobre as normas publicadas polo goberno sobre a saída dos nenos á rúa. Tamén vos damos unhas recomendacións para que a saída sexa o máis levadeira posible.

Agardamos que vos sexan de utilidade.

CONTO: Salida de los niños

Como xa sabedes o vindeiro domingo 26 de abril, os nenos e nenas menores de 14 anos van poder sair un máximo de unha hora diaria dentro do horario de 9:00 a 21:00

Dende o DO queremosvos deixar este conto que nos parece interesante para esa primeira saída dos nenos e nenas despois de cinco semanas nas súas casas.

Trátase dunha situcación distinta, hai que ter moitas precaucións e non van poder facer moitas das cousas que facían antes do confinamento.

Creemos que é importante preparalos para esta situación

Agardamos que vos guste.

DESCARGAR

Día Internacional da Discapacidade 2013

O 3 de decembro celebramos no colexio o Día Internacional da discapacidade co fin de fomentar a eliminación de barreiras, non só arquitectónicas, se non tamén mentais, que favorezan a creación dun mundo mellor para todas e todos... cando iso se acade, xa non será preciso recordarllo á sociedade coa celebración deste Día.

A Orientadora do centro deu un relatorio sobre o tema no que reflexionamos sobre as capacidades das persoas e sobre a inclusión en todas as facetas da vida.

Posteriormente, realizamos unha serie de xogos nos que vivenciamos diferentes experiencias desde o punto de vista do discapacitado.