blogue deadmin

LISTAXE DEFINITIVA FONDOLIBROS

Queda publicada a listaxe definitiva de fondolibros, que non presenta ningunha diferencia coa provisional. Ao longo do día procederase a imprimir os vales correspondentes. O luns polo tanto estarán xa a vosa disposición no centro.

Un saúdo

Equipo directivo

LISTAXE PROVISIONAL FONDO LIBROS

FONDOLIBROS

Queda publicada no interior do CEIP Nosa Señora de Xuvencos a listaxe provisional de FONDOLIBROS. Existen dous días para posibles reclamacións e o venres sacaremos a LISTAXE DEFINITIVA. A semana que ven, estarán os cheques á disposición das familias para recollelos.

Un saúdo

O Secretario

ABECEDARIO DE EMOCIÓNS

Dentro dos Contrato Programa Inclúe, na modalidade EMOCIÓNATE, decidimos elaborar un abecedario de emocións, que colocaremos nas diferentes aulas no mes de setembro do vindeiro curso.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2024-25

Na seguinte ligazón podedes consultar os libros de texto para o vindeiro curso 2024-25.

ANDAINA A MOLDES E RUTA CIRCULAR ATA CASTRO CAVADOSO

O venres 21 de xuño fixemos a nosa tradicional Andaina a Moldes dende o colexio. Todo o alumnado de educación infantil e 1º, 2º e 3º de educación primaria sairon as 10 h da mañá. O resto do alumnado, 4º, 5º e 6º de educación primaria saíron un pouco antes para facer unha ruta circular dende Moldes ata Castro Cavadoso.

Nesta saída participou toda a comunidade educativa pertencente ao colexio. Foi unha xornada de convivencia moi especial, con xogos, merendola,...  para despedir o curso escolar.

Nos seguintes videos podedes ver algúns dos momentos desa xornada.

Información semanal 17-21 de xuño

Premer en resumo semanalpara ver as actividades desenvolvidas a semana do 17 ao 21 de xuño, polo alumnado de 1º EP.

Matrícula 2024-2025

Festival de Fin de curso

Comprácenos comunicarvos que este XOVES 20 DE XUÑO,

ÁS 10:30horas

terá lugar o Festival de Fin de curso.

Disfrutaremos das actuacións de todo o alumnado e dos actos de graduación de 6º de E.Infantil e de 6º de E.Primaria.

Estades tod@s convidad@s. Agardámosvos!!

CEIP Xuvencos

Información semanal 10-14 de xuño

Premer abaixo, no arquivo adxunto, para ver as actividades desenvolvidas a semana do 10 ao 14 de xuño, polo alumnado de 1º EP.

Canción festival Be healthy be happy

Preme na canción Be healthy be happy  para ver a letra da canción que cantaremos no festival. Lembrade que tamén a tendes en papel.

Preme abaixo, no 2º arquivo adxunto, para ver o significado da canción.

CANCIÓN PARA ENSAIAR