Blogues

24 DE OUTUBRO: INTERCAMBIO DE MARCAPÁXINAS

Para conmemorar o día das Bibliotecas, a segunda das actividades propostas para esta data foi a elaboración dun marcapáxinas para intercambiar co alumnado doutra aula.

Así:

O alumnado da aula de 3/4 anos de ED. Infantil,  fixo un intercambio coa clase de de ED. Primaria.

O alumnado da aula de 5 anos de ED. Infantil , fixo un intercambio coa aula de de ED. Primaria.

O alumnado de de ED. Primaria fixo un intercambio co alumnado de de ED. Primaria.

O alumnado de de ED. Primaria , fixo un intercambio co alumnado de de ED. Primaria.

Despois de poñer en marcha a súa creatividade durante a semana, o venres cada aula fixo o seu intercambio (aleatorio e anónimo).

Aquí quedan unhas poucas fotos do momento!!

E AGORA A DESFRUTAR DA LECTURA!!!!

24 OUTUBRO: A BIBLIOTECA TEN A PALABRA.

Hoxe é o día das Bibliotecas. Dende a Asesoría de Bibliotecas, este ano propóñennos o lema " A biblioteca ten a palabra"

Dende o equipo de Biblioteca pensamos en 3 actividades para conmemorar esta data.

Esta é a primeira: cada unha das aulas e dende o traballo colaborativo, elaborou unha nube de palabras.

As palabras que lles inspira a nosa B.E.  Esas nubes, que están sobre un arco da vella, decorarán a porta da nosa biblioteca durante este curso.

Aqui quedan unhas poucas fotos dos resultados, e da variedade de palabras que a nosa biblioteca lle inspira ao noso alumnado!!!...

A segunda das actividades propostas, para conmemorar esta data foi un INTERCAMBIO DE MARCAPÁXINAS

BO DÍA DAS BIBLIOTECAS E BOA LECTURA!!!!!!

PROGRAMACIÓN SAMAÍN

Contacontos por parte da familia de Xermán: " Os fantasmas non petan na porta"

Este curso repetimos a proposta dos Contacontos por parte das Familias para ED. Infantil

De xeito telemático ( prescindimos por segundo ano do modo presencial)

E hoxe chegounos a primeira aportación, moi acorde coas próximas  datas do Samaín, e tamén próxima á data de inicio da Bibiloteca Escolar:  O día das Bibliotecas escolares.

Queremos agradecer a  Xermán e á súa nai Beatriz ,  que compartan con nós esta magnífica representación do conto

"Os fantasmas non petan na porta"  de Algar Editorial, escrito por  Eulalia Canal e Rocío Bonilla.

(Se premedes no título levaravos a ficha técnica do conto)

Moitísimas grazas familia!!!!!

Agardamos que vos guste tanto coma a nós.

Horario da biblioteca

No archivo adxunto podedes ver  o horario da biblioteca deste curso.

PLAN ANUAL DE LECTURA 2021-22

No archivo adxunto podedes ler o Plan Anual de lectura deste curso.

Días non lectivos en outubro

COMUNICAMOS ás familias que o vindeiro luns 11 de outubro de 2021 non é día lectivo por ser o “Día do Ensino”. Así mesmo, tampouco é lectivo o martes 12 de outubro por ser o “Día da Festa Nacional de España”, polo que retomaremos as clases o mércores 13 de outubro.

CONTACONTOS POR PARTE DAS FAMILIAS!!

Dende o equipo de Biblioteca estamos planificando as actividades que imos desenvolver este curso.

Unha delas é o xa "tradicional" , "Contacontos para alumnado de ED. Infantil".

Debido á época que estamos a vivir, prescindiremos por segundo ano consecutivo do modo "presencial", pero o que non queremos é abandonar esta actividade que tanto lles gusta.

Recordámosvos que para participar con ser familiares dun alumno ou alumna do centro é suficiente ( non vai dirixido exclusivamente ás familias de ED. Infantil.)

Animádevos a participar!!!!

Moitas grazas dende o equipo de Biblioteca.

MENÚ OUTUBRO 2021

Curso de Iniciación á Lingua de signos española

O Concello de Boborás invita ós cativ@s de entre 8 e 12 anos a participar no Curso de Lingua de Signos Española.

Axuda a eliminar barreiras comunicativas e participa!

Todos os xoves, de 16:30h a 18:00h. Dende o 7 de outubro ata o 9 de decembro no Edificio Sociocultural “Manuel Chamoso Lamas”.

Os interesados podense anotar no 988402008.