Skip to Content

Novas

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Xa están dispoñibles no taboleiro interior do centro as listaxes de admitidos e excluídos do fondo solidario de libros de texto.

Por protección de datos non se publicarán as listaxes na páxina web.

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous (2) días seguintes á publicación da listaxe provisional.

O plazo para as reclamacións é ata o venres, 10 de xullo.

Horario do centro: de 10 a 13 h.

FORMALIZACIÓN MATRÍCULA PARA O ALUMNADO NOVO. CURSO 2020/2021

Dende o 1 de xullo e ata o venres 10 de xullo, o alumnado que solicitou praza no CEIP Nosa Sra. de Xuvencos para o vindeiro curso 2020/2021, ten que formalizar a matrícula na secretaría do centro.

HORARIO: DAS 10 H ÁS 13 H.

Se non se formaliza, a reserva de praza quedará invalidada.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2020-21

Nos ficheiros adxuntos podedes consultar a listaxe definitiva de alumnos admitidos para o curso 2020/21.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2020/2021

PINCHA NA IMAXE PARA ACCEDER AO LISTADO DE TODOS OS CURSOS OU NO FICHEIRO ADXUNTO

NOVAS DO COMEDOR

 

SELECCIÓN E ADMISIÓN DE USUARIOS DE COMEDOR PARA O CURSO 2020/2021

Dende o 22/06 e ata o 03/07 ambos días incluídos, queda aberto o prazo para entregar as solicitudes de comedor correspondentes ao alumnado escolarizado no curso 2020/2021. As persoas interesadas pasarán a recoller os modelos de autodeclaracións para poder cubrilos e entregalos en dito prazo.

 

 

PAGOS DE COMEDOR QUE QUEDARON PENDENTES DO MES DE MARZO

Todo o alumnado ao que lle correspondeu pagar o servizo de comedor neste curso 2019/2020, deberá facer o pago correspondente aos días do mes de marzo entre o 22/06 e o 03/07 ambos incluídos.  Para poder efectuar dito pagamento, pasarán polo centro a recoller o recibo e efectuarán o ingreso nas entidades colaboradoras ou de forma telemática. Os impresos tamén están dispoñibles en Abalar.

 

COLABORADORES DO COMEDOR

Aberto o prazo de admisión de solicitudes dos membros da comunidade educativa para actuar como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2020/2021.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 11 de setembro de 2020.

 

 

 

FIN DE CURSO

Co motivo do FINAL DE CURSO, dende o colexio queremos informarvos do seguinte:

  • As notas publicaranse en Abalar o venres 19, ás 11:00 h.
  • Os/as alumnos/as que teñen libros do fondo de libros deberán entregalos en bo estado os días 17, 18 e 19 de xuño (xa vos avisa cada titor/a o día correspondente a cada curso).
  • Eses mesmos días (17, 18 e 19) tamén se vos entregarán os materiais dos vosos fillos/as que aínda están no cole.
  • Tamén deberedes devolver os libros da biblioteca escolar que tendes en préstamo nas vosas casas.
  • Non obstante, senón podedes eses días, non dubidedes en poñervos en contacto co centro para buscar outro día.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2020-21

Todo o ALUMNADO NOVO que presentou a solicitude de admisión dentro do prazo previsto, FOI ADMITIDO para o vindeiro ano escolar 2020/2021.

No archivo adxunto podedes ver o listado, tanto para 4º de E.I. como para 1º de E.P.

 

 

O PRAZO PARA FORMALIZAR A MATRÍCULA SERÁ DO 1 AO 10 DE XULLO DE 2020

RECOLLIDA DE MATERIAIS E DEVOLUCIÓN DE LIBROS DA BIBLIOTECA

Queridas familias, o equipo de profesorado do centro quere comunicarvos os seguintes aspectos:

  • As familias que estades tramitando a axuda dos libros podedes traer os libros da biblioteca que tendes en préstamo nas casas. Na entrada do cole hai habilitadas unhas caixas para cada curso, onde debedes depositalos libros, xa que teñen que estar en cuarentena durante 15 días.
  • Tamén podedes traer as mochilas viaxeiras as familias que a teñades nas vosas casas.
  • Respecto aos materiais dos alumnos/as, habilitamos unhas datas para que veñades a recoller os seus materiais. Nas seguintes fotos podedes ver as datas. De todos modos, se algunha familia non puidera  vir nesas datas, intentaríamos solucionalo doutro xeito.

 

        AO ALUMNADO DE 5 ANOS XA VOS ESPECIFICARÁ A VOSA TITORA O DÍA QUE PODEDES VIR A RECOLLER O VOSO MATERIAL

 

 

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

 FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO ESCOLAR 2020-2021

 

Segundo a Orde do 12 de maio do 2020 (DOG 19 de maio de 2020) pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21.

DESTINATARIOS

Ø  FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Para alumnado de 3º, 4º e 6º de Educación Primaria.

O alumnado de 5º de Educación Primaria queda pendente, xa que o centro solicitou o Proxecto E-Dixgal (libros dixitais).

Ø  AXUDAS PARA ADQUIRIR OS LIBROS DE TEXTO

Para o alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria.

Ø  AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

 Para todo o alumnado de Educación Primaria (de 1º a 6º).

A contía da axuda para adquirir material escolar destinado ao alumnado matriculado en Educación Primaria con renda (exercicio fiscal do ano 2018)  per cápita familiar igual ou inferior a 6.000 € será de 50 €.

FORMA DE PRESENTACIÓN

Ø  As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (anexo I) dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal.

Ø  Presentación no centro: opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes.

Ø  A solicitude será única para todos os/as fillos/as.

 

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

Ø  ANEXO I e ANEXO II (debidamente cubertos e asinados polos dous proxenitores ou titores legais)

Ø  Copia do libro de familia ou documentación equivalente onde figure o/a alumno/a e os membros computables da unidade familiar.

Ø  En caso de separación ou divorcio, deberán achegar a sentencia xudicial ou o convenio regulador onde conste a atribución da custodia do menor.

Ø  Fotocopia do DNI ou NIE dos membros computables da unidade familiar (cando non autoricen a consulta telemática).

Ø  Renda familiar: achegarán copia da declaración do imposto sobre a renda das persoas físicas correspondente ao exercicio 2018, cando non autoricen a consulta telemática.

 

PRAZO: REMATA O 19 DE XUÑO DE 2020

 HORARIO DO CENTRO: DE 10 A 13 H

Distribuir contido


by Dr. Radut