Skip to Content

                              

Novas

SOLICITUDE DE ADMISIƓN PARA O CURSO 2022-23

Desde o dĆ­a 1 de marzo, e ata o 21  do mesmo mes, estĆ” aberto o prazo de solicitude de praza no noso centro para novo alumnado ou procedente doutros centros educativos (a partir do dĆ­a 20 de marzo a Sede Electrónica non admitirĆ” a presentación de solicitudes para este procedemento). Por mor da previsión de matrĆ­cula, para o próximo curso, non deixen a solicitude de praza para Ćŗltima hora.

O procedemento estĆ” regulado pola normativa seguinte:

  • Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos pĆŗblicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgĆ”nica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos pĆŗblicos que impartan ensinanzas de 2Āŗ ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgĆ”nica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos pĆŗblicos que impartan ensinanzas de 2Āŗ ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgĆ”nica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos pĆŗblicos que impartan ensinanzas de 2Āŗ ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgĆ”nica 2/2006, do 3 de maio, de educación (código de procedemento ED550A e ED550B).

PRAZOS

Prazo de presentación de solicitudes: Do 1 ao 21 de marzo de 2022.

ā–¹Publicación da listaxe provisional de alumnado admitido e non admitido: antes do 25 de abril.

ā–¹Prazo de reclamación contra a listaxe provisional: no  prazo de cinco dĆ­as hĆ”biles posteriores Ć” resolución provisional.

ā–¹Publicación de listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido: antes do 15 de maio.

ā–¹Formalización da matrĆ­cula: Do 20 ao 30 de xuƱo.

    Vacantes ofertadas para o curso 2022/2023 (publicaranse 28 de febreiro)

DOCUMENTOS:

RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 2022-23

Desde o 11 de xaneiro, e ata o 8 de febreiro, estĆ” aberto o prazo de Reserva de praza para o alumnado de 6Āŗ curso que desexe continuar os seus estudos no IES Manuel Chamoso Lamas. Dito alumnado, deberĆ” presentar no noso centro:

    ANEXO I debidamente cumprimentado, ou ANEXO I en liƱa.
    Fotocopia do DNI.

A reserva adquirirÔ carÔcter vinculante e serÔ incompatible coa presentación de solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión (01 de marzo de 2022).

Se non desexa solicitar praza en dito instituto, pero presentou o ANEXO I,  deberĆ” facelo constar por escrito no IES Manuel Chamoso Lamas antes do inicio do proceso de Admisión. Posteriormente deberĆ” solicitar praza noutro centro entre o 1 e o 20 de marzo, entregando o ANEXO II, debidamente cumprimentado, no centro que desexe continuar os seus estudos.

O resto do alumnado, desde Ed. Infantil ata 5º Ed. Primaria, que este ano estivo matriculado no noso centro, ten Reservada praza de oficio no centro polo dereito de Permanencia. Se decide solicitar praza noutro centro ten que achegarnos unha copia da solicitude de admisión entregada nese novo centro.

XORNADA DE PREVENCIƓN DAS ADICCIƓNS NA ADOLESCENCIA

MaƱƔ venres, 19 de novembro, as 16:30 h terĆ” lugar unha Xornada de Prevención das Adiccións con e sen substancia na Adolescencia, organizada polo Servizo de Prevención de Condutas Adictivas (Mancomunidade de concellos de O CarballiƱo e Concello de O CarballiƱo), en colaboración coa Universidade de Santiago de Compostela.

 

SAMAƍN 2021

No seguinte vĆ­deo podedes ver un resumo das actividades que se fixeron no SamaĆ­n.

PROGRAMACIƓN SAMAƍN

Luns 2 de novembro dĆ­a non lectivo

 

NOTA INFORMATIVA

COMUNICAMOS Ɣs familias que o vindeiro luns 2 de novembro Ʃ dƭa non lectivo polo que non haberƔ clases. Retomaremos as clases o martes 3 de novembro.

Este festivo estÔ autorizado pola Consellería de Educación en base ao artigo 7 da ORDE do 25 de xuño de 2020 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2020/21 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

BoborƔs, 29 de outubro de 2020

 

O director

Javier Ɓlvarez

INFORMACIƓN COVID-19

Nos últimos días coñecemos a existencia de dous positivos no grupo de pais e nais colaboradores do comedor e de catro positivos no alumnado.

Desde o centro, estase a actuar segundo o protocolo, con adecuación e proporcionalidade así como coa maior coordinación posible coas autoridades sanitarias e educativas.

Como consecuencia, seguindo as instrucións recibidas polas devanditas autoridades, illÔronse aqueles membros da comunidade educativa, neste caso, pais e nais colaboradores do comedor e alumnado, por ser contactos estreitos. Todas estas persoas foron, de acordo ó protocolo, informadas e comunicadas adecuadamente.

Pregamos, desde o centro, que continuemos a extremar as medidas de precaución e de seguridade por parte de todos e todas e facemos un chamamento Ô prudencia e Ô normalidade para garantir o bo funcionamento do centro educativo.

Ante calquera dúbida, lembramos a conveniencia de solventala directamente co centro, a través do correo electrónico, do teléfono e, de non ser posible, presencialmente, con cita previa.

Moitas grazas.

Un saĆŗdo.

 

BoborƔs, a 16 de outubro de 2020

O director

 

Javier Ɓlvarez

NOTA INFORMATIVA

A adaptación a este curso tan atípico e delicado estÔ a complicar en exceso as labores docentes e de garda do alumnado en servizos como o comedor escolar.

Debido Ô situación excepcional pola Covid-19 e por falta de recursos de espazo, atendendo a criterios de adecuación e de seguridade, agradecemos Ôs familias que, no caso de que sexa posible, recollan Ôs 14:30 h ós fillos e fillas que coman no 1º turno de comedor.

As familias que teƱan fillos/as nos dous turnos non estarƭan afectadas por esta nota informativa.

 

BoborƔs, 25 de setembro de 2020.

PLAN DE ADAPTACIƓN AO COVID19

HORARIO DO CENTRO

LEMBRƁMOSVOS QUE CAMBIAMOS O HORARIO DO COLEXIO, O NOVO HORARIO Ɖ:

TODOS OS DƍAS DE 9:30 A 14:30: HORARIO LECTIVO

14:30 A 16:00: COMEDOR

(TENDE EN CONTA O QUE VOS EXPLICAMOS NAS REUNIƓNS DESTA SEMANA, QUE FACEMOS DOUS TURNOS DE COMEDOR E QUE ROTAMOS OS CURSOS PARA QUE NON PERDAN A ƚLTIMA SESIƓN SEMPRE OS MESMOS).

 

ESTA SEMANA (10-11 SETEMBRO) COME NO 1Āŗ TURNO (13:40 H): INFANTIL, SEGUNDO, TERCEIRO E QUINTO. E NO SEGUNDO TURNO (14:30 H): PRIMEIRO, CUARTO E SEXTO.

A SEGUINTE SEMANA (14-18 SETEMBRO) COME NO 1Āŗ TURNO (13:40 H): INFANTIL, PRIMEIRO, CUARTO E SEXTO. E NO SEGUNDO TURNO (14:30): SEGUNDO, TERCEIRO E QUINTO.

E ASI IRIAN ROTANDO AS SEMANAS SEGUINTES.

 

Distribuir contido