ANDAINA A MOLDES E RUTA CIRCULAR ATA CASTRO CAVADOSO

O venres 21 de xuño fixemos a nosa tradicional Andaina a Moldes dende o colexio. Todo o alumnado de educación infantil e 1º, 2º e 3º de educación primaria sairon as 10 h da mañá. O resto do alumnado, 4º, 5º e 6º de educación primaria saíron un pouco antes para facer unha ruta circular dende Moldes ata Castro Cavadoso.

Nesta saída participou toda a comunidade educativa pertencente ao colexio. Foi unha xornada de convivencia moi especial, con xogos, merendola,...  para despedir o curso escolar.

Nos seguintes videos podedes ver algúns dos momentos desa xornada.

FORMACIÓN EN ACCESIBILIDADE COGNITIVA DE TEA

O martes 11 de xuño tivemos no centro a Aitana García Lage de Autismo Galicia, para impartirnos unha formación en accesibilidade cognitiva.

Esta formación foi dirixida ao alumnado dende 1º a 5º de educación primaria en dous obradoiros que tiveron lugar pola mañá en horario lectivo e 4 horas pola tarde para o profesorado do centro.

No seguinte video podedes ver algúns momentos desa formación.

DÍA DAS APERTAS

Saída ao pobo de Boborás co lema "Unha aperta, un agasallo" do alumnado de Educación Infantil.

SAÍDA A BIBLIOTECA E AUDITORIO DE OURENSE

Saída a Biblioteca Pública para asistir a un contacontos e ao Auditorio de Ourense para ver a obra de teatro PINGÜÍN.

DÍA DA AUGA, ÁRBORE E POESÍA

Actividade do día da auga, árbore e poesía cos experimentos con auga e abrazando as árbores do patio.

OBRADOIRO ALIMENTACIÓN SAUDABLE

Obradoiro de froitas co alumnado de Educación Infantil.

DÍA DA DISCAPACIDADE

O 5 de decembro celebramos no centro o DÍA DA DISCAPACIDADE. Viñeron da asociación ASPADISI a contarnos o conto "Mi hermana Lola" para o alumnado de segundo e terceiro ciclo de educación primaria. O alumnado fíxolle preguntas sobre a discapacidade e as actividades que se facían na asociación.

Despois trouxeron xogos populares feitos polas persoas que acoden á asociación e xogaron co alumnado do colexio.

CINE A LEIRO

Saída do alumnado de Educación Infantil e 1º ciclo de Educación Primaria ao cine a Leiro a ver a película TROLLS 3.

VIDEO RESUMO - RECÍCLATE CON SOGAMA

Aquí vos queda un video - resumo de todas as actividades que fixemos no proxecto RECÍCLATE CON SOGAMA do Plan PROXECTA deste curso.

EXCURSIÓN A ILLA DE SAN SIMÓN - XUÑO 2023

O xoves 15 fixemos a excursión de fin de curso o alumnado de 3º, 4º e 5º de Educación Primaria.

Fomos ata a Illa de San Simón, unha illa pertencente ao arquipélago de San Simón, xunto a de San Antón na ría de Vigo. Pertence a parroquia de Cesantes, no concello de Redondela.

Primeiro collemos o barco no porto de Vigo, pasamos por debaixo da Ponte de Rande e ao chegar fixemos unha ruta de sendeirismo para coñecer a illa, xantamos e despois de xantar fixemos unha ximkana de orientación con búsqueda de pistas a través dun mapa.