Avisos ou Novidades!

Aula multisensorial

Xa temos funcionando a nosa aula multisensorial. Quedou chulísima!!!

Axudas para alumnado con NEAE curso 2024-25

No seguinte enlace, pódese consultar e descargar o extracto da Resolución do 12 de abril de 2024, da Secretaría do Estado de Educación, pola que se convocan axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2024-25.

Resolución

Orde sobre o uso de dispositivos móbiles nos centros

Estimadas familias:

A Consellería publicou unha nova orde sobre o uso dos dispositivos móbiles nos centros educativos. Dita orde módificará as NOF do centro.

Menús días 20 e 21

Estimadas familias:

O menú que se nos propón para os vindeiros días é o seguinte:

1º-Xudias verdes con xamón

2º- Polo en salsa

Yogurt

1º-Macarróns con atún

2º - Costela asada con patacas

Postre / Froita

Donación

A peña deportivista Bebel García acudiu ao centro para facer unha donación de material educativo. Todo un detalle pola súa parte. Moitas grazas.

Donación

Reunóns inicio de curso

Benvida curso 23/24

Estimadas familias:

Queremos darvos a benvida a este novo curso escolar que dará comezo o vindeiro luns día 11.

Temos que ter en conta que:

• O horario do centro é de 9.30 a 14.30 h. As portas abriránse as 09.25 e pecharánse as 09.35 h. Un cambio importante este curso é que o alumnado que chegue tarde sen causa xustificada (informe médico ou similar) terá que esperar fora do recinto ata a 2ª sesión (sobre as 10.15) para poder acceder ao centro.

• O alumnado que cambia de aula será recibido polo profesorado no centro.

• O alumnado de E. Infantil sairá sobre as 14.25 h aproximadamente para non coincidir co de Primaria.

• Lembrade que no mes de setembro a saída do alumnado de comedor será sobre as 15.15/20 h e o alumnado do pobo posteriormente.

•  O alumnado de comedor na parte de primaria estará mixturado como o pasado curso.

Saúdos

Benvida

Estimadas  familias:

O  vindeiro dia 11 (como podedes ver na imaxe) comeza o curso escolar

Benvida

HORARIO DE XUÑO

Estimadas familias:

Lembrámosvos que maña comeza o mes de xuño polo que cambia o horario de saída do alumnado de comedor.

Os autobuses sairán aproximadamente as 15.25 h e logo o alumnado do pobo.

Saúdos.

Andaina Solidaria

O vindeiro día 15 terá lugar unha Andaina Solidaria organizada polo concello. Este ano colaboran coa Asociación Española Síndrome de Mowat Wilson.

Haberá unha fila 0 na páxina de Champion Chip para todo aquel/a que queira colaborar.

Andaina Solidaria