Benvidos/as ao espazo web do CEIP Plurilingüe Lagostelle

Novo Horto

Xa está funcionando o "novo horto". Cada nivel terá un bancal propio onde poder prantar. A verdade e que quedou moi ben!!

Álbum: Curso 23/24 -> Horto

Aula multisensorial

Xa temos funcionando a nosa aula multisensorial. Quedou chulísima!!!

Leandro Lamas

Dentro das actividades do 50 aniversario, hoxe contamos coa visita do pintor e ilustrador  Leandro Lamas que levou a cabo tres obradoiros cos ciclos de Primaria. Explicoulles como facer un debuxo paso a paso e de xeito sinxelo. Quedaron xenial!

Tamén tivo tempo de sacar unha foto no recuncho da biblioteca que lle temos reservado.

Álbum: Curso 23/24 -> Leandro Lamas

Feira InnovArt

O alumnado de 5º EP visitou a Feira de InnovArt en Santiago de Compostela.

Álbum: Curso 23/24 -> InnovArt

Charlas Afectivo-Sexuais

Un ano máis e grazas a colaboración co Anpa, tivemos as charlas afectivo-sexuais a cargo do gabinete Otero Piñán.

Álbum: Curso 23/24 -> Charlas Afectivo- Sexuais

Axudas para alumnado con NEAE curso 2024-25

No seguinte enlace, pódese consultar e descargar o extracto da Resolución do 12 de abril de 2024, da Secretaría do Estado de Educación, pola que se convocan axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2024-25.

Calendario escolar 24/25

Premendo no enlace, pódese descargar a ORDE do 12 de abril de 2024, pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2024/25 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Calendario Escolar 24/25

Visitas

Seguindo coas visitas do 50ª aniversario, onte visitounos Herminia (antiga conserxe) para falar dos máis de corenta anos traballando no colexio. Coma sempre houbo moitísmas preguntas.

Visitas

Concurso: Que significa o Lagostelle para ti?

Con motivo do 50º aniversario queremos propoñer a toda a comunidade educativa un concurso de debuxo, poesía e relato. Os traballos deben expresar que signfica ou significou para vós o colexio. Tedes ata o 24 de maio para entregar os vosos traballos. Ánimo!!

Concurso: Que significa o Lagostelle para ti?