Taboleiro

Visita do alumnado de 6º EP ao IES

O alumnado de 6º de EP visitou o IES Poeta Díaz Castro, no cal estarán matriculados no vindeiro curso académico.

Álbum: Curso 22/23 -> Visita do alumnado de 6ºEP ao IES

Semilleiro

Hoxe o alumnado de 5° de EI e o de 6° A  colaborou na creación  dun semilleiro de castiñeiros e nogais no horto. Iremos vendo como medran e logo transplantarémolos.

Álbum: Curso 22/23 -> Semilleiro

Semilleiro

No día de hoxe o alumnado de 5° de EI e o de 6° B  fueron un semilleiro de castaños e nogais no horto . Temos que agradecer a axuda de Francisco Roca que nos guiou e aconsellou en todo o proceso.

Álbum: Curso 22/23 -> Semilleiro

25 N

Álbum: Curso 22/23 -> 25N

Obradoiros de Igualdade

Continuamos cos Obradoiros de Igualdade grazas aos Fondos Europeos para a Prevención da Violencia de Xénero solicitados polo Anpa.

Álbum: Curso 22/23 -> Obradoiros de Igualdade

Donación de material

Desde o centro queremos agradecer á empresa Trelleborg e a Rocío Blanco, polas xestións efectuadas para a donación de varias mochilas, bolígrafos e cadernos para o alumnado.

Álbum: Curso 21/22 -> Trelleborg

Material escolar

Listaxe de material escolar para este curso 21/22.

As titoras de 4º e 5º E. Infantil xa se poñen en contacto coas familias para tratar o tema do material.

Graduación

E por fin chegou o día... Ese no que remata unha etapa e comeza outra... Chea de novas aprendizaxes, emocións, cambios...

Parabéns para todo o noso alumnado graduado!!! E moitísima sorte na nova andaina para quen nos deixa o corazón con eses sentimentos encontrados: ledicia por ver que marchan e tristura porque o fan!!!

Álbum: Curso 20/21 -> Graduación

Xogos no chan