Comedor

COMEDOR ESCOLAR

Estimadas familias:

Xa están dispoñibles as novas Instruccións para o comedor escolar do vindeiro curso. Tedes quen entregar o Anexo III (adxunto) debidamente cuberto e asinado no centro educativo.

Pago telemático do comedor

Acordo en materia de comedores.

Prezadas familias:

Recentemente o Consello da Xunta autorizou o aumento dos complementos e compensacións económicas que perciben tanto os encargados como os/as colaboradores/as dos comedores de xestión directa.

Dito complemento farase efectivo con data 1 de outubro e percibirase coma sempre trimestralmente.

Este acordo autoriza tamén, de xeito excepcional, no caso de non contar co número necesario de colaboradores/as, estender  aos familiares convivintes, que residan no mesmo domicilio dos menores comensais, a posibilidade de colaborar voluntariamente, nos mesmos termos previstos na lexislación sectorial de aplicación para os restantes colaboradores.

Abrisase unha lista para os familiares que reúnan esta condición, a cal, permanecerá aberta durante todo o curso.

Todos os colaboradores/as deberán aportar un certificado negativo do Rexistro Central de Delincuentes Sexuais de non ter sido condenado por sentenza firme e unha declaración xurada de que conviven no mesmo domicilio, no caso de ser familiares convivintes.

Regulamento Actual

DECÁLOGO DO COMEDOR