5º de Educación Primaria

LISTAXE DE MATERIAL PARA 5º DE PRIMARIA (2020-2021)

Como sabedes este ano teremos libros dixitais e un ordenador para cada alumno/a, pero tamén necesitaremos doutros materiais. A continuación vai a listaxe do que necesitaremos para o curso. Picade enriba para visualizala.

Lápices, bolígrafos, pinturas... que teñan do curso pasado poden aproveitalos. Todo ten que vir etiquetado cos nomes do/a propietario/a correspondente para evitar a mestura dos materiais entre o alumnado.

Listaxe de materiais para 5º A e B de Ed. Primaria.

5ºA

NOTA INFORMATIVA PARA 5ºA e 5ºB

Queridas familias:

Ante a imposibilidade de realizar a excursión á Granxa do Eo como estaba programada para este curso e por ter feito o pago da reserva no mes de decembro, decidimos pospoñela para o vindeiro ano nas mesmas datas, sempre e cando a situación sanitaria sexa máis normal e se poida levar a cabo con todas as garantías.

Optamos por esta solución supoñendo que todas as familias segurían interesadas en manter esta excursión e deste xeito temos a reserva feita para un día máis, posto que sería a excursión de fin de etapa.

No caso de que a situación sanitaria sexa óptima en todo o territorio, valorariamos a posibilidade de complementala con algunha outra actividade que poida ser do agrado dos nenos/as, pois pensamos que o teñen ben merecido.

Moitas grazas pola vosa paciencia e comprensión.

Atentamente,

As titoras.

5ºA Soluciones Mate

Soluciones Inglés 5º: 12 de junio de 2020

5º B SEMANA DO 15 DE XUÑO

Ola de novo!!! Comeza a última semana de curso e xa toca descansar e coller folgos para o vindeiro curso. Déixovos as solucións das actividades da semana pasada e as desta semana.

En snappet tamén tedes contido novo para seguir traballando online( cando veñan polas tablets ao cole deixará de estar activa a vosa clave, así que aproveitade mentras non veñen).

A plataforma de aulaplaneta deixará os contidos abertos todo o verán, polo que podedes aproveitar para traballar online durante todo o período estival coma se fose un libro de vacacións. De feito eu, de cara ao verán aconséllovos traballar un chisco cada día polo que podiades coller algún libro de vacacións de calquera editorial que teña todas as materias(ciencias, inglés, mate, lenguas...). Normalmente non traen nada de galego, por iso vos recomendo á parte algo de lectura en galego. E/ou se vos gusta traballar online e  queredes, podedes usar os contidos de repaso que incluín na plataforma de aulaplaneta. Terédelos dispoñibles ata o 31 de agosto (coma se fose un libro de vacacións pero con actividades interactivas e online). Por suposto que é unha proposta, para as vacacións nada é obrigatorio.

E con isto despídome ata o vindeiro curso agardando que de aquí en diante todo sexan boas noticias.

TAREFA 5ºA 12-6-2020

Hola, chicos/as.

Hoy es el último día que os pongo actividades . Por lo que sé estáis ya agotados , no es para menos. Os merecéis un descanso, y dedicaros a vuestras aficiones favoritas. De todas formas no olvidéis repasar un poquito algún día, un poco de cálculo, lectura, escritura, resumen de un texto,algo de inglés, …. Pero sobre todo, disfrutar de las personas que os rodean y ser muy felices. Cuando nos reencontremos de nuevo que sea en unas circunstancias favorables para todos y podamos emprender un nuevo curso con mucha ilusión.

Como ya habréis visto en la página central de la web, el miércoles entregáis los libros que tengáis del fondo préstamo en casa, o si alguien tiene en clase alguno que sea de su propiedad lo recoge. Os recuerdo que de 9:30 a 10:30 lo harán los doce primeros de la lista, hasta Bruno Lamigueiro; y de 10:30 a 11:30 los trece restantes.