PUBLICADAS AS LISTAXES DO ALUMNADO QUE TEN DEREITO A MÁSCARAS GRATUITAS

No taboleiro interior do centro está publicada a listaxe do alumnado que ten dereito a máscaras gratuitas segundo a orde do 6 de novembro de 2020. Esta listaxe contén a todo o alumnado que recibiu un cheque para a adquisición de material escolar. Ademais hai unha solicitude que foi admitida e outra que foi rexeitada. Contra a presente resolución ábrese un prazo de reclamacións de dous días contados a partir do día seguinte a esta publicación.

As máscaras xa están encargadas e tan pronto nolas servan procederemos ao seu reparto. A cada alumno/a beneficiario/a correspóndenlles 3 máscaras reutilizables. Cada máscara resiste 50 lavados e cubriríanse así os 150 días de colexio que faltan para que remate o curso.

COMUNICACIÓNS A TRAVÉS DE ABALAR MÓBIL

É necesatrio que todas as familias do alumnado do Centro teñan descargada esta aplicación. As comunicacións entre o Centro e as familias será pola páxina web do centro ou pola aplicación abalar. A aplicación dispón dun servizo de mensaxeria que será o empregado polo profesorado e o Equipo Directivo do centro para enviar informacións a toda ou parte da Comunidade Educativa.

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

Esta aplicación nace no contexto do Proxecto Abalar, un compromiso da Administración galega coa cidadanía galega, no ámbito da integración das novas tecnoloxías na práctica educativa, para acadar unha resposta integral e de futuro aos retos que presenta a educación do noso alumnado na sociedade dixital do século XXI.

abalarMóbil é unha aplicación que se pode instalar tanto no teléfono móbil como nunha tablet, e que permite ás familias consultar a información de calquera dos seus fillos a través destes dispositivos.

A descarga desta aplicación faise dende Apple store (se o sistema operativo é IOS) ou dende Google Play Store (se o sistema operativo é Android).

ORDE SOBRE O REPARTO DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO DE ED. PRIMARIA

No enlace anterior podedes consultar a orde publicada hoxe sobre o reparto de máscaras entre o alumnado de Ed. Primaria.

Serán benificiarios das mesmas todas aquelas familias que solicitaran o cheque para material escolar no presente curso académico e que lles fora concedido. Estas familias non teñen que facer unha nova solicitude, xa que se cargaran os seus datos automaticamente no programa.

Terán que solicitalo na xanela da adminastración todas aquelas familias que non solicitaran o cheque de material pero cumpran os requisitos establecidos no programa.

Instrucións para facer a solicitude.

Os impresos para a solicitude poden pedirse na administración do centro ou descargalos aquí. Unha vez cubertos serán entregados no centro en horario de 9:30 a 13:30.

Impresos.

O prazo de solicitude comeza o luns 16 e remata o venres 27 de novembro.

Unha vez publicadas as listaxes de admitidos e excluidos hai dous días para presentar reclamación no caso de non estar conformes coa resolución.

« Decembro 2020 »

Datas a destacar