Skip to Content

Información

AUTORIZADO POLA XEFATURA TERRITORIAL O 14 DE MAIO COMO DÍA NON LECTIVO

Carta de Xefatura Territorial autorizando como non lectivo o venres 14 de maio.

Todos os centros públicos de Infantil e Primaria de Narón acordamos por maioría solicitar o venres 14 de maio como día non lectivo. O luns 17 de maio tamén é festivo, polo que as clases reanudaranse o martes 18 de maio.

A Directora.

PUBLICADAS AS LISTAS PROVISIONAIS DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2021-22

No taboleiro de información situado na entrada do centro están publicada as listas de admitidos para o curso 2021-22.

Todas as solicitudes presentadas en prazo foron admitidas. Non foi preciso baremar porque as solicitude foron inferiores ás prazas vacantes ofertadas.

Podedes consultalas vindo ao colexio, preguntando por teléfono ou mirando pola Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

As listas definitivas sairán en maio, e a matrícula (obrigatoria) farase no mes de xuño.

PRIMEIRA LIGA ESCOLAR PEGADAS (EDUCACIÓN VIAL)

A partir do luns 19 de abril comeza a primeira Liga Escolar "Pegadas". Cada neno/a que acuda ao colexio en bici, patinete ou camiñando poñerá unha pegatina nun panel de control que haberá en cada aula. Ao final do trimestre a Policía Local recollerá eses paneis de control e entregará un premio ao centro de Narón que máis puntos alcance.

Con iso favorecemos o uso de medios de transporte non contaminantes e conseguimos desconxestionar as entradas do centro. 

Ánimadevos a participar. Tamén vale para o profesorado.

Bases do concurso.

NOVA ENQUISA SOBRE A CONVIVENCIA NOS CENTROS

Desde o luns 12 de abril ata o xoves 29 ábrese o prazo para cubrir unha nova enquisa sobre a convivencia nos centros escolares de Galicia.

Está dirixida a familias, profesorado e alumnado de 5º e 6º de E.Primaria.

Cada alumno/a do colexio levará para casa unha carta explicando o proceso e a clave que poderedes usar como familia par cubrir esa enquisa, que ten caracter anónimo. 

A clave é única para cada familia. So pode usarse unha vez e non podemos xerar ningunha outra clave nova, polo que vos pedimos que a usedes correctamente porque non podemos darvos outra. No caso de que os pais estedes separados e querades contestar cada un á enquisa pedídenos unha clave a maiores, xa que hai un 10% a maiores para esos casos.

No enlace que vai a continuación podedes ver os enlaces para cubrila. Aínda que é anónima agradeceríamos moito a vosa colaboración, grazas ás vosas aportacións poderemos mellorar e cambiar as cousas que non funcionan ben.

 Grazas a todos e todas pola vosa colaboración.   

https://www.edu.xunta.gal/convivenciaxestion/

https://www.edu.xunta.gal/portal/node/33594

FOLGA XERAL CONVOCADA PARA O MÉRCORES 10 DE MARZO NA COMARCA DE FERROLTERRA

Para mañá mércores, 10 de marzo, hai convocada por parte de varios sindicatos unha folga xeral en defensa das comarcas de Ferrolterra, Eume e Ortegal.

Ante as numerosas consultas recibidas aclarar que o centro permanecerá aberto e con servizo de comedor incluido. Están garantidos os servizos mínimos ( un profesor/a por cada grupo de alumnos, para cumplir co protocolo covid que impide a xuntanza de grupos diferentes). Dependendo do profesorado que asista haberá máis ou menos  clases. Por exemplo, si o profesor de E. Física non ven porque secundou a folga o alumnado que ese día tiña E. Física non a terá.

Aviso moi importante: Para todos aqueles usuarios do servizo de comedor, si non van a vir a clase que avisen antes das 9:30 para non encargar o seu menú no catering. Os menús se piden hoxe martes pola tarde e si non van a vir ao comedor logo hai que tiralos e temos que pagalos igualmente.

COMEZA O PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2021-2022

O prazo de presentación de solicitudes comeza o 1 de marzo e remata o luns 22 de marzo.

As solicitudes poden presentarse na xanela de administración do centro de xeito presencial (horario de 9:30 a 13:45) ou por vía telemática na aplicación admisionalumnado da páxina da Consellería de Educación, non poden presentarse por correo electrónico.

Os impresos da solicitude podedes recollelos na xanela de administración do centro, podedes descargalos desta páxina web ou directamente na aplicación informática de admisionalumnado.

No documento que aparece máis abaixo podedes ver a relación de postos vacantes que temos de cara ao curso que ven  así como a orde de admisión de alumnado modificada en decembro de 2020.

Ao comezar unha etapa ( 4º de Ed. Infantil ou 1º de Ed. Primaria) hai que reservar un número de postos escolares para o alumnado con NEE. De non ocuparse esas plazas con ese alumnado pasarían ao cómputo xeral, que en ningún caso pode ser superior a 50 plazas por curso (25 plazas por aula).

Vacantes para o curso 21-22.(modificadas a 15 de marzo de 2021)

 

Orde de admisión de alumnado modificada en decembro de 2020.

CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN.

ZONA DE INFLUENCIA DO CEIP A GÁNDARA.

IMPRESO DE SOLICITUDE EN GALEGO.

IMPRESO DE SOLICITUDE EN CASTELÁN.

ADMITIDOS/AS NO IES TERRA DE TRASANCOS

Todo o alumnado de 6º de Ed. Primaria deste centro que reservou praza no IES Terra de Trasancos está admitido. Agora teredes que agardar a que se abra o prazo de matriculación no mes de xuño para formalizar a vosa matrícula. 

Se algunha familia quere cambiar de opinión e prefire reservar praza noutro IES ou centro escolar da zona ten que pasar polo IES Terra de Trasancos e renunciar á praza obtida. Deberedes facelo por escrito no propio IES. De non facelo non poderedes presentar a solicitude noutro centro xa que ao presentalas en dous sitios diferentes as solicitudes quedan automaticamente anuladas e querdades para a fin do proceso de adxudicación de prazas para o vindeiro curso.

O prazo para solicitar un posto escolar para o próximo curso abrírase o vindeiro 1 de marzo.

A Dirección.

PROGRAMA CAMIÑOS ESCOLARES SEGUROS

Despois de moitas xestións e problemas, mañá martes 9 de febreiro comezarán a funcionar os paneis de control de entrada. Non esquezades traer as vosas pulseiras e pasalas polo control cando accedades ao centro. A policía local estará mañá nas portas de acceso para informar como funciona o programa.

Sentimos moito o retraso da posta en funcionamento pero foron moitos os atrancos que tivemos que solucionar.

Grazas pola vosa comprensión.

A Dirección.

VISITA VIRTUAL DO CEIP A GÁNDARA.

O próximo 1 de marzo ábrese o prazo para solicitar praza para o vindeiro curso 21-22. Todos os anos facíamos unha xornada de portas abertas onde vos ensinábamos o centro e contestabamos a todas as preguntas. Ante a situación de pandemia que estamos a vivir iso non é posible de momento. Invitamosvos a facer unha visita virtual picando na esquina superior esquerda no apartado do Centro- visita virtual. Podedes consultar tamén a metodoloxía de infantil nas programacións publicadas na páxina principal máis abaixo.

Se tedes calquera outra consulta podedes chamar ao centro e preguntar, estaremos encantados de responder as vosas consultas.

Para comezar a etapa de infantil (4º EI- 3 anos) é preciso que teñan control de esfínteres e veñan sen cueiros. No caso de que algún/ha teña un percance e faga pis pola roupa sodes as familias as que teredes que vir a cambialos.

Cando se abra o prazo de solicitudes colgaremos máis información na páxina.

DOTACIÓN DE MEDIDORES DE CO2 PARA UNHA VENTILACIÓN MÁIS EFICIENTE.

O mércores 27 de xaneiro repartimos por todas as aulas do centro medidores de CO2. Tamén están nos despachos de administración, Dirección, Sala do profesorado, comedor, aula de informática e aula de psicomotricidade.

O obxectivo desta dotación é lograr unha ventilación máis eficiente nas diferentes dependencias do centro onde estamos máis dunha persoa e manter ao mesmo tempo unha adecuada climatización. As ventilacións marcadas no protocolo seguirán facendose do mesmo xeito: 15 minutos antes de entrar, 5 minutos nos cambios de clase e durante todo o recreo.

Estos aparatos permitirannos controlar o nivel de CO2 que hai no interior das diferentes dependencias e abrir máis ou menos as ventás para que o aire sexa respirable evitando así os perigosos aerosoles que poden propagar os contaxios do coronavirus.

Para esta compra contamos co apoio da ANPA "A Buxaina" que financiou 10 destes aparatos, o centro mercou os outros 20. Queremos desde aquí expresarlles o noso agradecemento por esa colaboración.

O centro quere ser un lugar seguro tanto para o alumnado que asiste a el como para todos os traballadores (docentes e non docentes) que todos os días prestan aquí os seus servizos.

medidores de Co2

 

Este é o modelo que temos instalado. Marca na pantalla central o nivel de CO2. Ten un indicador de cores onde o verde é o estado optimo. Marca tamén a temperatura e o nivel de humidade do ambiente.

Distribuir contido


by Dr. Radut