Rúa Colmeote s/n
Teléfono: 881938386
ceip.gandara.naron@edu.xunta.gal

Almorzos ANPA

Xa podedes solicitar o servizo de almorzos para o curso 2022-23. Tedes que encher o formulario e envialo ó correo da ANPA (anpabuxaina@hotmail.com).
O PRAZO VAI DENDE HOXE, 18 DE XULLO, ATA O 18 DE AGOSTO. (podédesvos apuntar logo desta fecha, dende logo, isto é para poder nos calcular a cantidade de usuarios para o convenio e negociar o prezo final).
O horario será de 7:30 a 8:30, para os que almorcen, e ata as 8:45 para os que non o fagan. O prezo é o mesmo para todos.

Tamén podedes acceder ó formulario mediante este enlace:

O formulario énchese directamente. Hai que descargalo, cubrilo e envialo por correo. Non hai que imprimilo.

Listas definitivas de comedor

Publicadas as listas definitivas de comedor.
NON hai cambios con respectos ás anteriores.

Todo o alumnado que solicitou fóra de prazo queda en lista de espera por orde de presentación da solicitude.

Listas comedor

Publicadas as listas de admitidos ao comedor.

Podedes consultar no taboeiro de dentro do colexio

listas fondo libros e material

Dende hoxe están publicadas no taboleiro do anuncios no interior do colexio as listas provisionais do fondo de libros e de axudas para  material  escolar. Podedes consultalas xa o luns dende as 9:30  horas  ata as 13:30h.

Recordade que para o alumnado  de 4º de EP tan so tedes que mercar o activity book de inglés xa que hai libros de préstamo  no colexio independentemente do fondo libros.

SOLICITUDE PRAZA COMEDOR ESCOLAR

Ábrese o prazo de solicitude de praza de comedor escolar para o curso 2022 - 2023 tal como figura nas Instruccións 3 /2022 de comedores escolares publicada hoxe.

Instruccións 3/2022

O prazo de inscripción é dende mañá 29 de xuño ata o día 8 de xullo en horario de 9:30 a 13:30 horas.

IMPRESOS:

1. Solicitude uso comedor 2022-2023

2. Autodeclaración-Anexo II

3. Calculadora autodeclaración

4. DECLARACIÓN RESPONSABLE

Paradas bus IES

De cara á matrícula do alumnado de 6º curso que pasa ao instituto, achegamos un documento para que teñades en conta as paradas dos buses do IES terra de Trasancos

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA O CURSO 2022 - 2023

A continuación tedes a listaxe de Libros de texto e material escolar para o vindeiro curso 2021-22. Para velos só tedes que picar enriba.

Lembrade que o alumnado de 5º e 6º de primaria non terá libros de texto senón que disporán dun ordeador persoal onde estarán os libros dixitais. O que si teñen que mercar é o material da listaxe, incluidos os dous cadernillos de traballo.

AVISO IMPORTANTE O ALUMNADO DE 4º DE ED. PRIMARIA TERÁ EN LIBROS DE PRÉSTAMO TODOS OS LIBROS . POLO TANTO, NON OS TEÑEN QUE MERCAR (SALVO O ACTIVITY BOOK).

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL 4º DE INFANTIL (3 ANOS)

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL 5º DE INFANTIL (4 ANOS)

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL 6º DE INFANTIL (5 ANOS)

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL 1º DE ED. PRIMARIA

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL 2º DE ED. PRIMARIA

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL 3º DE ED. PRIMARIA

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL 4º DE ED. PRIMARIA

MATERIAL DE 5º DE ED. PRIMARIA

MATERIAL DE 6º DE ED. PRIMARIA

MATRICULA PARA CURSO 22/23

matricula de María Julías

Festa fin de curso

A ANPA A Buxaina, convida o MÉRCORES 22 de XUÑO a toda a comunidade escolar ó tradicional XANTAR COMUNITARIO e de seguido á FESTA FIN DE CURSO, de 15.30 ata 18.30 horas,  que como tódolos anos celebraremos no patio do colexio.

Para poder facer uso das mesas é preciso reservar as cadeiras, que serán de balde, no local da ANPA a partires do día  martes 14 ata o día xoves 16 de Xuño, de 9:15 a 11:00 horas, ambos incluídos.

Para apuntarse:

Martes 14: infantil*

Mércores 15: 1º,  2º e 3º Primaria

Xoves 16:  4º, 5º e 6º Primaria

Non fai falta que veñades un a un, podedes nomear a unha nai ou pai para que reserve por varios

* Si os de infantil non poden vir mañá por algún motivo, poden vir outro día sen problema.

marcha ciclista

A data da marcha ciclista será o vindeiro venres 17 de xuño.

Se algún pai/nai desexa acompañar a estes nen@s será benvid@.

(Apúntádevos no mail do colexio ata o día 15 de xuño)