CEIP A GÁNDARA

PREMER NA CÁMARA DE FOTOS

NOVAS 06/02/2017

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O vindeiro martes 21 de febreiro o colexio abrirá as portas ás 16:00h aos pais/nais ou titores dos futuros alumnos/as para facer unha visita guiada e coñecer as instalacións. Prégase puntualidade.

O Equipo Directivo.

NOVAS 1-2-2017

RESERVA DE MATRÍCULA PARA O IES TERRA DE TRASANCOS.

PRAZO: DO 1 AO 15 DE FEBREIRO.

SOLICITUDE: NO COLEXIO OU FACENDO CLIC AQUÍ

ENTREGAR EN DIRECCIÓN.

Novas 6-12-2016

FESTIVAL DE NADAL

DATA: 20 DE DECEMBRO

LUGAR: PAZO DA CULTURA DE NARÓN

ENTRADAS: EN BREVE O DEPARTAMENTO DE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES E FESTAS ENVIARÁN UNHA CIRCULAR EXPLICANDO COMO SE FARÁ O REPARTO.

Violencia de Xénero

25 de novembro: Día Internacional da non violencia de xénero contra as mulleres

Por que este Día Internacional?

Debido a que a violencia contra a muller é:

-Unha violación dos dereitos humanos.
-Consecuencia da discriminación que sofre, tanto en leis como na práctica, e a persistencia de desigualdades por razón de xénero
-A
fecta e impide o avance en moitas áreas, incluídas a erradicación da pobreza, a loita contra o VIH/SIDA e a paz e a seguridade.

-E as nenas pódese evitar. A prevención é posible e esencial.
-Segue sendo unha pandemia global. Ata un 70% das mulleres sofren violencia na súa vida.

Que facemos no noso centro para previr os comportamentos de violencia de xénero?

1._Esta semana, o departamento de convivencia, preparou unha exposición de frases e imaxes ( no taboleiro do colexio) que serven aos titores  para iniciar reflexións cos nenos/as nas aulas.
2._A orientadora pasa por todas as aulas a contar un conto tamén sobre a violencia e despois fan actividades.
3._Temos un buzón en cada clase para que, quincenalmente, os nenos/as poidan expresar os seus sentimentos, medos, problemas.
4._Dende fai anos funcionan os mediadores (grupos de nenos/as preparados previamente) para que aprendan a xestionar os conflitos de forma pacífica.
5._Levaremos a cabo unhas propostas didácticas ofrecidas pola Asamblea de Mulleres.

NOVAS 9-11-2016

23 DE NOVEMBRO FESTIVO LOCAL

O DÍA 23 DE NOVEMBRO NON HABERÁ CLASE XA QUE É FESTIVO: "DÍA DE NARÓN".

NOVAS 3-11-2016

RENOVACIÓN PARCIAL DO CONSELLO ESCOLAR

O Consello Escolar está formado por 4 pais/nais, a secretaria, a xefa de estudos, representante do persoal non docente, representante da ANPA, representante do Concello e a Presidenta.

Este ano toca renovar tres mestres/as e 2 pais/nais.

A representante da ANPA será Maria de los Angeles Seijo Neira. Agradecemos, enormemente, o seu ofrecemento. Sabemos que supón un esforzo adicional a asistencia ás distintas reunións do consello escolar que terán lugar ao longo do curso.

Para supervisar os proceso electoral constituise o pasado 3 de novembro a Xunta Electoral. Dita Xunta está integrada por unha representante do claustro, representante do persoal non docente, a directora e o representante dos pais e nais. Este último é Jose Manuel Díaz González. Agradecemos tamén a súa boa disposición.

Na primeira reunión da Xunta Electoral e tendo en conta a resolución do 26 de setembro de 2016 (DOG, 4 de outubro) establecimos o seguinte
CALENDARIO ELECTORAL.

O censo dos distintos sectores estará publicado no taboleiro do centro.

Hoxe empeza o prazo de presentación de candidaturas aos distintos sectores, así como o periodo para facer reclamacións ante o censo publicado.

NOVAS 12-10-2016

Xa tedes a vosa disposición a Programación Xeral Anual para este curso 2016-2017

Para máis informacion entrar en "Xefatura de Estudos" ou premer AQUÍ.

NOVAS 15-09-2016

SERVIZO SOCIOCOMUNITARIO DE NARÓN:
-Dende o Servizo Sociocomunitario do Concello de Narón vanse tramitar axudas para material didáctico e escolar do curso académico 2016-2017 cuxo prazo de presentación se abrirá o vindeiro 16 de setembro. Información e solicitudes no Concello, na 1º planta (servicio sociocomunitario).
-O Concello de Narón oferta, como actividades extraescolares uns obradoiros do Programa PROMEDEX. Iniciación á lingua inglesa para infantil e primaria; programación e robótica para nenos/as entre 8 e 10 anos; reforzo educativo de balde con ordenadores (reforzatic) para nenos de primaria e obradoiros para adultos (escola de familias). Temos o formulario de solicitude no centro.
PADROADO DE CULTURA DE NARÓN:
-Tamén comunicar que as Escolas Culturais Municipais do noso Concello ofertan unha gran cantidade de actividades: danza Tradicional, gaita, acordeón, percusión, canto e pandeireta, zanfona, construcción de instrumentos, recunchos dos pequenos, debuxo, teatro, curso de acceso á escola de actores e actrices, bailes de salón.
Prazo de matrícula: do 12 de setembro ao 4 de outubro, no Pazo da Cultura.
-Escola de música Sementeira: música e movemento, iniciación á linguaxe musical, coro infantil, harmonía, especialidade nunha gran variedade de instrumentos.
Prazo de matrícula: do 12 ata o 24 de setembro, ambos inclusive.

O Centro
    Datos: