NOVA ENQUISA SOBRE A CONVIVENCIA NOS CENTROS

O vindeiro luns 12 de abril ábrese o prazo para cubrir unha nova enquisa sobre a convivencia nos centros escolares de Galicia.

Está dirixida a familias, profesorado e alumnado de 5º e 6º de E.Primaria.

O luns cada alumno/a do colexio levará para casa unha carta explicando o proceso e a clave que poderedes usar como familia par cubrir esa enquisa, que ten caracter anónimo.

A clave é única para cada familia. So pode usarse unha vez e non podemos xerar ningunha outra clave nova, polo que vos pedimos que a usedes correctamente porque non podemos darvos outra.

No enlace que vai a continuación podedes ver os enlaces para cubrila e os plazos que hai para facelo. Grazas a todos e todas pola vosa colaboración.

Enlaces.

PUBLICACIÓN DAS SOLICITUDES ADMITIDAS PARA O CURSO 2021_22

Todas as solicitudes presentadas neste centro para comezar ou continuar estudos o vindeiro curso 2021/22 foron admitidas e non hai necesidade de baremar xa que o número de solicitudes é inferior ás prazas ofertadas.

Para poder consultar as listaxes é preciso pasar polo centro xa que estarán expostas no taboleiro informativo do interior.

A partir de agora so queda agardar para que se abra o prazo de matriculación ( 21 ao 30 de xuño) para facer efectiva a reserva. Lembrade que se non vides a matricular nese periodo aos vosos/as fillos/as perderedes a praza adxudicada.

Seguiremos informando por este medio.

Prazas adxudicadas para o curso 2021_22.

Un clic para o cole

Axudemos ao noso centro educativo! Visita a web http://bit.ly/unclicparaelcole e participa na iniciativa de Amazon para apoiar aos centros educativos de maneira gratuíta.

Amazon doará unha porcentaxe das túas compras en forma de crédito virtual que o centro poderá usar para solicitar os produtos que necesita.

Busca "A Gándara" no buscador de centros (Rúa Colmeote s/n) e despois selecciona unha das etapas educativas:

A Gándara (para Educación Infantil)

A Gándara Primaria (para Educación Primaria)

VISITA VIRTUAL DO CEIP A GÁNDARA.

O próximo 1 de marzo ábrese o prazo para solicitar praza para o vindeiro curso 21-22. Todos os anos facíamos unha xornada de portas abertas onde vos ensinábamos o centro e contestabamos a todas as preguntas. Ante a situación de pandemia que estamos a vivir iso non é posible de momento. Invitamosvos a facer unha visita virtual picando na esquina superior esquerda no apartado do Centro- visita virtual. Podedes consultar tamén a metodoloxía de infantil nas programacións publicadas na páxina principal máis abaixo.

Se tedes calquera outra consulta podedes chamar ao centro e preguntar, estaremos encantados de responder as vosas consultas.

Para comezar a etapa de infantil (4º EI- 3 anos) é preciso que teñan control de esfínteres e veñan sen cueiros. No caso de que algún/ha teña un percance e faga pis pola roupa sodes as familias as que teredes que vir a cambialos.

Cando se abra o prazo de solicitudes colgaremos máis información na páxina.

PLAN DE ADAPTACIÓN ANTE O COVID-19 (MODIFICADO) e PLAN DE CONTINXENCIA ANTE O COVID 19 (MODIFICADO)

PLAN DE ADAPTACIÓN COVID 19 (MODIFICADO)

Hai modificacións no apartado de Ed. Física e no apartado das merendas de media mañá cando hai alertas laranxa por temporal.

PLAN DE CONTINXENCIA ANTE O COVID 19 ( MODIFICADO)

Hai modificacións nos horarios. Están icluidos os horarios espello. No caso de aula pechada seguiríanse eses horarios. O 60% da docencia sería por videoconferencia e o resto do horario sería virtual.

CEIP A GÁNDARA

BENVIDOS AO NOSO COLEXIO