PECHE DO COLEXIO ATA SETEMBRO.

Información para as familias:

O centro escolar permanecerá pechado desde o día 16 de xullo ata o luns 2 de setembro, por vacacións.

Informamos a todas as persoas que non viñeron a recoller os vales para a adquisición de material ou para mercar os libros de texto que serán entregados de novo a partir do 2 de setembro, en horario de 9:00 a 14:00.

Para calquera aviso mandar correo electrónico a:

ceip.gandara.naron@edu.xunta.es

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DE SOLICITUDES PARA USO DO COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2019-2020

Hoxe día 15 de xullo publicamos a listaxe definitiva de solicitudes para usar o comedor escolar para o vindeiro curso 2019-2020.

Lembramos que obteñen prazas de usuarios os 160 primeiros da listaxe. O resto de solicitudes están tamén cargadas no programa polo que poderán usar o servizo de comedor igual que en cursos anteriores poñendose en contacto coa encargada, Paula 669533780. En ningún caso podemos superar os 160 comensais diarios, pero non teñen porque ser obligatoriamente os 160 que obtiveron praza de usuarios. Ata o de agora ninguén que quixera usar o comedor quedou sen poder facelo.

Contra a presente resolución cabe recurso de alzada ante a Xefatura Territorial de Educación.

LISTAXE DEFINITIVA DE COMEDOR. PICAR AQUÍ.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DE LIBROS DE TEXTO DE PRÉSTAMO PARA O CURSO 2019-2020

Con data do 11 de xullo saeu publicada a listaxe definitiva de Fondo Libros para o vindeiro curso escolar 2019-2020.

A entrega dos mesmos realizarase o martes 3 de setembro en horario de 10:00 a 13:00 h no colexio. Os libros de 5º e 6º entregaranse no segundo andar na aula de 5º C. Os libros de 3º e 4º entregaranse no 1º andar na aula de inglés.

Para recollelos terá que vir a persoa que solicitou o préstamo ou outra que veña debidamente autorizada por escrito para recoller os libros no seu nome.

LISTAXE DEFINITIVA. PICAR AQUI.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DE FONDO LIBROS. ADMITIDOS E EXCLUIDOS.

Resoltas as solicitudes de participación no fondo solidario de libros de texto para 3º, 4º, 5º e 6º de E. Primaria.

Resoltas as solicitudes para libros e material de 1º e 2º de E. Primaria. Podesdes pasar a recollelos ata o día 12 de xullo.

Resoltas as solicitudes de vales de adquisición de material para 3º, 4º , 5º e 6º de Ed. Primaria.

LISTAXE DE SOLICITUDES ADMITIDAS NO FONDO SOLIDARIO.

LISTAXE DE EXCLUIDOS DO FONDO SOLIDARIO

LISTAXE DA RELACIÓN DE VALES PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL E LIBROS DE TEXTO.

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES PROVISIONAIS DE COMEDOR PARA O CURSO 19-20

Publicadas as listaxes provisionais de solicitantes de comedor escolar para o curso 2019-2020. A partir de mañá 4 de xullo e a ta o día 10 inclusive ábrese un periodo de reclamacións. Obteñen praza de usuarios os 160 primeiros da listaxe.

PICAR AQUÍ PARA VER A LISTAXE.

MODELO DE RECLAMACIÓN ÁS ADXUDICACIÓNS DE PRAZAS DE COMEDOR.

MEMORIA DE FINAIS DE CURSO 2018-2019.

Unha vez aprobada a Memoria de finais de curso 2018-2019 polo claustro de profesores/as e informado o consello Escolar, procedemos a poñela a disposición de toda a comunidade educativa.

MEMORIA DE FINAIS DO CURSO 2018-2019.

NOVO AGRUPAMENTO DO ALUMNADO QUE PASA PARA 5º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Por razóns de tipo organizativo e pedagóxico no vindeiro curso remodelaranse os grupos que pasan para 5º de E.Primaria. Mesturarase alumnado de 4º A e 4º B, dando lugar a dous novos grupos de 5º A e 5º B. Contamos coa autorización de Inspección Educativa.

AVISO IMPORTANTE SOBRE OS VALES DE LIBROS E MATERIAL

Dado o volume de solicitudes presentadas, resulta imposible comezar a entregar os vales e publicar o Fondo solidario de libros de texto antes do 4 de xullo.

Desculpade as molestias, pero aínda non dimos cargado todo no programa. Agardamos ter todo a partir do xoves 4 e ampliamos o plazo ata o venes 12 para recollelos.

Grazas.

CAMBIO DE HORARIO DO CENTRO FINAIS DE XUÑO E XULLO

Na derradeira semana do mes de xuño e nas dúas primeiras semanas do mes de xullo o centro permanecerá aberto so en horario de mañá.

Mes de xuño de 9:00 a 14:00 h.

Mes de xullo: de 9:30 a 13:30 h.

A directora.

AUTODECLARACIÓNS PARA SOLICITAR PRAZA NO COMEDOR ESCOLAR

Para calcular a cuota que hai que aplicar na solicitude de comedores escolares hai que mirar a declaración que se está a presentar neste ano 2019, que se corresponde cos ingresos recibidos no 2018.

Debido a unha mala interpretación das instrucións informamos incorrectamente. Para todos aqueles que xa presentastes a solicitude informar que tedes que volver a facer a autodeclaración cos datos do ano 2018.

Desculpade as molestias que isto vos poida ocasionar.

As casillas que hai que mirar son:

435 + 460 - 595 e o resultado dividilo entre os membros da unidade familiar.

O Centro
    Datos: