Actividades extraescolares

Este é o cadro das actividades que xa teñen grupo.

Para o resto aínda hai prazas e podedes apuntarvos.

Días non lectivos

Lembramos que o vindeiros luns 11 de outubro e martes 12 de outubro constan no calendario escolar como días NON LECTIVOS. Polo tanto o Centro permanecerá PECHADO.

Vémonos de novo o mércores 13.

RECORDATORIO COMEDOR

Hoxe queremos lembrarvos e pedirvos algunhas cousas.

. Avisade ao CENTRO ESCOLAR e máis ás TITORAS se os nenos quedan ou non no comedor, ANTES DAS 9:30 h.

. Lembrar aos usuarios que aínda non trouxeron a AUTORIZACIÓN PARA O COBRO e as normas firmadas, que o traian  URXENTEMENTE. Témolo que enviar canto antes á empresa de cáterin.

. No punto 3 de ditas normas, no que dicía que ían cobrar no mes en curso, dende a empresa aseguráronnos que van cobrar A MES VENCIDO, tal e como sempre fixeron.

. O alumnado de 3 e 4 anos pode traer unha muda na mochila por se teñen algún "escape" durante o servizo. Así, as monitoras poderían cambialo.

. Evitade, na medida do posible, a entrada no recinto escolar, tal e como facemos polas mañás.

Moitas grazas

AVISO da ANPA

Circular informativa sobre cuotas e horario de actividades correxido

Actividades extraescolares

Despois da reunión de onte, aquí tedes o horario das actividades extraescolares organizadas pola ANPA e o formulario de inscripción

Menús outubro

Velaquí tedes os menús de outubro para o noso comedor escolar.

Importante: COMEDOR ESCOLAR

A partir do vindeiro luns 27 de setembro, ofrecemos aos nenos/as de comedor poder marchar ás casas ás 15:30h. As familias que desexen ese horario deben avisar no correo do colexio (ceip.gandara.naron@edu.xunta.es) para  que poidamos organizalo. Tede en conta que, se os recolledes a esa hora, será para tódolos días que queden no comedor, que os irmáns marcharán xuntos, e que case non lles dará tempo a xogar antes de saír con vós.  Os que non avisedes, esperarán a saír despois dese grupo e antes das 16:00 h como hora límite.

Un saúdo

CALENDARIO ESCOLAR

Este é o calendario escolar para o curso 2021- 2022. Tedes marcados os festivos que manda a Consellería e a maiores queda pendente de confirmar se nos aproban o 16 de maio como día non lectivo escollido polo centro.

Lembrade tamén que o 23 de novembro é festivo local (Narón).

Escola de familias

Lembrade que a reunión de Escola de familias organizada polo Concello será hoxe, de forma presencial na aula de música do colexio ás 16:00 h.

MADRUGADORES

Información importante sobre o Servizo de madrugadores

- Todas as queixas e suxestións sobre a xestión do Servizo de madrugadores faranse por escrito directamente á ANPA, nunca ás monitoras.

A ANPA contestará tamén por escrito en canto algún membro teña tempo de facelo.

Para evitar confusións co horario de entrada, insistimos:

7:30 (cunha marxe de 5 minutos antes e despois, ou sexa, entras as 7:25 e as 7:35.

8:00 (coa mesma marxe de arriba, é dicir: 7:55 e 8:05).

E sempre, sempre, a entrada pola porta pequena, nunca pola principal.

Moitas grazas.