Calendario escolar

Calendario escolar 23-24

Aquí tedes o calendario escolar de este ano, ademais das festas de ámbito estatal, temos como días non lectivos os seguintes:

- 23 de novembro día de Narón ( festivo local).

- 20 de maio solicitado como o día do centro pendente de aprobar polo consello e pola xefatura territorial.

- 7 de decembro día do ensino.

Festivos maio 2023

O vindeiro mes de maio serán festivos e, polo tanto, non lectivos os días seguintes:

1 de maio, festa do traballo

2 de maio: solicitado polo centro á Consellería e concedido posteriormente

17 de maio: Día das Letras Galegas

calendario escolar 2022-23

Día non lectivo

O vindeiro luns 16 de maio foi concedido como día NON LECTIVO.

Polo tanto, non haberá clase nin o luns 16 nin tampouco o martes 17 por ser  festivo na nosa Comunidade Autónoma ( Día das Letras Galegas)

Días non lectivos

Lembramos que o vindeiros luns 11 de outubro e martes 12 de outubro constan no calendario escolar como días NON LECTIVOS. Polo tanto o Centro permanecerá PECHADO.

Vémonos de novo o mércores 13.

CALENDARIO ESCOLAR

Este é o calendario escolar para o curso 2021- 2022. Tedes marcados os festivos que manda a Consellería e a maiores queda pendente de confirmar se nos aproban o 16 de maio como día non lectivo escollido polo centro.

Lembrade tamén que o 23 de novembro é festivo local (Narón).