Actividades extraescolares

Este é o cadro das actividades que xa teñen grupo.

Para o resto aínda hai prazas e podedes apuntarvos.

AVISO da ANPA

Circular informativa sobre cuotas e horario de actividades correxido

Actividades extraescolares

Despois da reunión de onte, aquí tedes o horario das actividades extraescolares organizadas pola ANPA e o formulario de inscripción

Escola de familias

Lembrade que a reunión de Escola de familias organizada polo Concello será hoxe, de forma presencial na aula de música do colexio ás 16:00 h.

MADRUGADORES

Información importante sobre o Servizo de madrugadores

- Todas as queixas e suxestións sobre a xestión do Servizo de madrugadores faranse por escrito directamente á ANPA, nunca ás monitoras.

A ANPA contestará tamén por escrito en canto algún membro teña tempo de facelo.

Para evitar confusións co horario de entrada, insistimos:

7:30 (cunha marxe de 5 minutos antes e despois, ou sexa, entras as 7:25 e as 7:35.

8:00 (coa mesma marxe de arriba, é dicir: 7:55 e 8:05).

E sempre, sempre, a entrada pola porta pequena, nunca pola principal.

Moitas grazas.

Convocatoria reunión

A ANPA a Buxaina informa da convocatoria de Asemblea o vindeiro mércores 29 de setembro ás 16:30 ( primeira convocatoria)  ou 16:45 (segunda convocatoria) no patio cuberto do Centro escolar.

Moitas grazas

ESCOLA DE FAMILIAS

Dende o Concello van impartir unha charla informativa sobre a Escola de Familias.

Estades invitados a vir á aula de música do colexio o vindeiro xoves 23 de setembro ás 16:00 h.

Tedes tamén a opción da sesión informativa online (mércores 29 de setembro, ás 10:00 ou ás 20:00).

Nos adxuntos tedes máis información de interese.

ALMORZOS: normativa e impresos de solicitude

Deixámosvos aquí as instrucións de uso e os impresos de solicitude para os almorzos no colexio. Lembrade: o prazo remata o MÉRCORES ás 17:00 h

SERVIZO DE ALMORZOS- comunicado da ANPA

CONVOCATORIA XERAL ORDINARIA DE REUNON DA ANPA A BUXAINA

Circular da convocatoria.

A reunión está convocada para o xoves 17 de xuño as 16:30 h. no patio do colexio.