Axudas

AXUDAS TRANSPORTE

Convocadas as axudas individualizadas para transporte. O prazo remata o 27 de setembro

AXUDAS PARA ADQUISICION DE MATERIAL ESCOLAR POR PARTE DO CONCELLO

Desde hoxe está aberto o plazo para solicitar axudas para adquisición de material escolar para educación Infantil e Primaria por parte do concello de Narón. O prazo estará aberto todo o ano. Para máis información picade no enlace.

Información de axudas do Concello.

CONVOCADAS AXUDAS PARA ALUMNADO DE NEAE

Convocadas axudas para alumnado con necesidades educativa especiais. Hai que cubrir a solicitude directamente na web e entregala logo no centro. Se precisades axuda concertade unha cita coa orientadora.

Información e enlace para cubrila. Picade enriba.

O prazo remata o 30 de setembro.

CONVOCADAS AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR POR PARTE DO CONCELLO DE NARÓN

Convocadas axudas para a adquisición de material escolar para o alumnado de Educación Infantil por parte do Concello de Narón.

Hai 15 días hábiles para solicitalas no Concello. Sairon publicadas o 24 de xullo. Tedes máis información picando enriba da convocatoria.

Convocatoria do Concello de Narón.

AXUDAS INDIVIDUAIS DE TRANSPORTE PARA ALUMNADO DESPRAZADO DO SEU CENTRO DE REFERENCIA

Saiu publicada o día de hoxe a concesión de axudas individuais de transporte para o alumnado que viva a máis de 2 Km. do centro escolar e que esté escolarizado obrigatoriamente no centro, sen ser este o seu centro de referencia.

O prazo de presentación remata o 25 de setembro. A continuación tedes as instrucións e o modelo de solicitude. Podesdes descargalos picando enriba deles.

O centro permanece aberto ata o martes 21 de xullo en horario de 9:30 a 13:30. Despois desa data deberedes agardar ata o 1 de setembro para presentala.

Instrucións axudas transporte individual curso 20-21.

Impreso de solicitude de axudas de a transporte individual curso 20-21.