Equipo de Dinamización da Convivencia

Todas e Todos Contamos

Dende o Equipo de dinamización de Convivencia e Benestar realizouse unha actividade da Afundación para o día da discapacidade. A actividade chámase " Todas e todos contamos " nela os alumnos/as de quinto e sexto de primaria realizaron un obradoiro impartido por monitores con diversidade funcional. Con esta actividade tivemos o obxectivo de achegar ao alumnado o valor do esforzo, a empatía, a aceptación da diferenza, o respecto para mellorar a sensibilidade emocional e afectiva favorecendo así unha sociedade máis equitativa.

Dita actividade está enmarcada nos Contratos Programa Inclue-T

2 de Maio. Concurso de carteis dixitais para conmemorar o Día Internacional contra o Acoso Escolar

NA GÁNDARA LOITAMOS CONTRA O ACOSO ESCOLAR.

1º Premio para o cartel de 6ºC do noso centro.

2º Premio para o cartel de 6ºB do noso centro.

Por segundo ano consecutivo o noso centro gaña o concurso de carteis dixitais do Concello de Narón para conmemorar o Día Internacional contra o Acoso Escolar.

DÍA DA PAZ E NON VIOLENCIA 2023

CELEBRACIÓN DÍA DA PAZ

O pasado luns, 30 de xaneiro celebramos o Día da Paz e a Non violencia. Este ano desde Convivencia propuxemos unha actividade lúdica co lema “Lanzamos mensaxes de Paz”. Cada grupo traballou este tema na súa clase e plasmaron as súas reflexións nunha pequena táboa. Unimos todos estes propósitos baseados no respecto e a concordia e o entendemento entre todas as persoas. Finalizamos cun acto de lanzamento de farois nos que ían representados de xeito simbólico unha morea de desexos de Paz e coa esperanza de que cheguen moi lonxe e se cumpran. Desfrutamos dun bonito día. Aquí vos deixamos unha mostra.

"Ponte no meu lugar...."

Con motivo da conmemoración do día Internacional das persoas con discapacidade, desde Convivencia planificouse un xogo de rol:

“Ponte no meu lugar", para realizar durante esa semana. Trátase de potenciar o desenvolvemento da empatía, a aceptación das diferenzas e a toma de conciencia das barreiras e limitacións que as persoas con diversidade funcional poden atoparse no seu día a día. A través desta actividade tamén se pretende acadar unha reflexión persoal e individual sobre a discapacidade que nalgún momento pode afectarnos a nós ou ao noso entorno. O alumnado de 6º de Educación Primaria participou de xeito moi satisfactorio dirixindo as actividades propostas nas distintas estacións e polas que foi rotando o resto do alumnado do Centro, o que lles supuxo sen dúbida unha grande aprendizaxe. Pasámolo moi ben!

25 N

O pasado venres, 25 de novembro celebramos o Día Internacional pola  eliminación da violencia de xénero, culminando así unha semana marcada  pola sensibilización do alumnado e da comunidade educativa fronte a este  tema, a través dos contos e da música (La puerta violeta).

Os nenos e nenas do colexio deixaron os seus desexos e abrimos a porta  violeta para que se fagan realidade.

Así que queremos compartir tamén coas familias estes momentos tan  emotivos.

Equipo de Convivencia.

O CEIP A GANDARA CONTRA O ACOSO ESCOLAR

O DÍA 2 DE MAIO CONMEMÓRASE O DÍA CONTRA O ACOSO ESCOLAR.

Dendo o CEIP A GÁNDARA o alumnado do 3º ciclo participou nuns obradoiros contra o Acoso Escolar e tamén participaron nun concurso de fotografía para concienciar sobre o acoso escolar.

O alumnado de 6º B resultou premiado como fotografía seleccionada para protagonizar e promover os obradoiros fronte o acoso escolar do vindeiro curso.

PARABÉNS para o noso alumnado.

Sen dúbida foi unha alegría recibir este recoñecemento e ter a visita da nosa alcaldesa Marian Ferreiro e da nosa concelleira de Educación Mercedes Taibo. Fixéronnos entrega duns libros relacionados coa temática, un altavoz e un punteiro láser que sen dúbida axudarán a continuar motivados nesta loita que é de todos/as.

Moitas grazas ao Concello de Narón pola iniciativa e ao noso alumnado e profesorado polo seu bo facer.

Deixamos aquí unhas imaxes do día de hoxe e un enlace á páxina do concello por se queredes botar unha ollada.

CEIP A GÁNDARA - CONCELLO DE NARÓN

e esta foi a nosa imaxe GAÑADORA:

8 M e Día de Rosalía

Equipo de Dinamización de Convivencia