INCIVISMO NO ALUMNADO DO CEIP A GÁNDARA

Desde que comezamos o curso, xa vai por tres veces que algún ou algúns alumnos do segundo andar (4º, 5º e 6º de Ed. Primaria) dedicanse a valeirar os dispensadores de xabrón que hai nos aseos polo chan. (Podesdes ver aquí a foto do sucedido hoxe).

Xa fun polas aulas intentando falar con eles para dicirlles que ese feito está mal, porque o xabrón é necesario para a hixiene tan necesaria nestes tempos de pandemia, que ao colexio cóstalle cartos e que di moi pouco deles comportarse dese xeito que ademais pode ser perigoso se algún esbara no xabron tirado no chan.

Por outra parte no aseo das nenas tampouco as cousas van mellor, tamén no segundo andar (4º, 5º e 6º EP), neste caso o que parece que sobra é o papel hixiénico e dedicanse a tirar rolos enteiros no váter, (podedes ver aquí a foto).

O colexio é a casa de todos, alumnado e profesorado durante cinco ou máis horas ao día. Temos que convivir e a todos e todas nos gusta atopar as cousas limpas, ter xabrón para lavarnos e papel hixiénico cando imos ao aseo. A señora da limpeza que anda toda a mañá desinfectando baños, lavabos, barandas... non merece atoparse os baños dese xeito.

Por todo isto pídovos ás familias que faledes cos vosos fillos e fillas e lles fagades reflexionar sobre como hai que comportarse nun lugar onde convivimos moitas persoas.

De seguir esta situación así, chegará un momento no que non teñamos xabrón ni papel nos baños.

Grazas a todos e todas por colaborar con nós.

A Directora.

ADIADAS AS RENOVACIÓNS PARCIAIS DOS CONSELLOS ESCOLARES

Cada dous cursos renóvanse parcialmente as composicións dos Consellos Escolares. Este curso 2020-2021 tocaba renovar a dous representantes de pais e tres representantes de profesorado por levar xa catro anos exercendo esa representación. O proceso daría comezo na semana entrante pero por mor da evolución da pandemia, decidiuse de momento adiar esas renovacións. Polo tanto, e mentres a situación non cambie, os Consellos Escolares permaneceran igual cos membros que os constituen ata que se poida facer esa renovación.

Para máis información picade no enlace inferior.

CONCURSO DE CABAZAS: UN SAMAÍN DE MEDO

UN SAMAÍN DE MEDO

Este ano, debido á situación xerada polo coronavirus, non podemos facer a nosa famosa exposición de cabazas terroríficas no cole. Pero, como non queriamos deixar pasar a oportunidade de festexar o Samaín, imos a axudarnos das novas tecnoloxías para facelo.

Así que, todo o alumnado que queira participar no concurso de cabazas poderá deseñar a súa na casa e enviar unha foto á dirección de correo electrónico samainagandara@gmail.com co nome do neno/a que participa e o curso. se admitirá unha cabaza por alumno/a e o prazo máximo para enviar a foto será ata o luns 26 de outubro (incluído). Se vos animades, podedes poñerlle un nome á vosa cabaza para que sexa máis fácil identificala.

Despois de valorar todas as vosas e magníficas propostas, sairán publicadas as cabazas gañadoras na páxina  web o 29 de outubro.

E o 30 de outubro farase a entrega dos agasallos ás persoas premiadas. Existirá un total de 4 gañador@s; un por ciclo, enténdase:

-          Educación Infantil

-          1º Ciclo de Primaria: 1º e 2º curso

-          2º Ciclo de Primaria: 3º e 4º curso

-          3º Ciclo de Primaria: 5º e 6º curso.

O xurado terá moi en conta para escoller ao gañador/a que a cabaza sexa terrorífica, que sexa enxebre - galega, orixinal e sobre todo que estea feita polo alumnado, aínda que precisen axuda.

Animámosvos a participar e festexar connosco de xeito virtual este Samaín 2020.

Moita sorte a tod@s!

CAMIÑOS ESCOLARES SEGUROS

A policía local de Narón informa que este curso escolar o noso centro se incorpora ao programa "Camiños Escolares Seguros". Dentro do programa está o "Bica e arrinca" que podedes ver pintado na entrada principal do cole. Os puntos de control de acceso ao centro todavía non están instalados pero xa fixeron o estudo correspondente de onde instalalos. Haberá un en cada unha das tres portas de acceso ao centro escolar para que cada alumno/a que participe no programa poda rexistrar a súa entrada cando pase polo seu carón.

Esto favorecerá que veñan mais nenos/as camiñando ou en bici, polo que desconxestionaremos as entradas cos coches dos pais/nais.

Está previsto facer un aparcamento nunha parcela lindante co colexio cunha entrada ao centro directa pola mesma, pero vai un pouco retrasado e pode que non funcione este curso.

Informamos tamén que desde este luns está aberta a porta que está situada pola parte da Escola Infantil, enfronte ao Pavillón de deportes. Esa entrada será so para alumnado que viva por esa zona para evitar ter que dar toda a volta ao colexio, agora que xa teñen interiorizado o protocolo das entradas.

CAMIÑOS ESCOLARES SEGUROS. (picade enriba para mais información)

PLAN DE ADAPTACIÓN COVID CURSO 2020-2021

Pinchando aquí podedes ver o Protocolo elaborado polo colexio en base ao facilitado pola Xunta con data 31 de agosto 2020. A medida que pasen os días e vexamos como funciona iremos facendo as modificacións que sexan precisas.

Para que as cousas funcionen necesitamos que todos/as pais/nais, profesorado e alumnado colaboremos e cumplamos o protocolo. Grazas anticipadas pola vosa colaboración.

Protocolo covid -CEIP A Gándara.

CEIP A GÁNDARA

BENVIDOS AO NOSO COLEXIO