LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA O CURSO 21-22

A continuación tedes a listaxe de Libros de texto e material escolar para o vindiro curso 2021-22. Para velos so tedes que picar enriba.

Lembrade que o alumnado de 5º e 6º de primaria non terá libros de texto senón que disporán dun ordeador persoal onde estarán os libros dixitais. O que si teñen que mercar é o material da listaxe, incluidos os dous cadernillos de traballo.

LIBROS E MATERIAL DE 4º DE E. INFANTIL.

LIBROS E MATERIAL DE 5º DE E. INFANTIL.

LIBROS E MATERIAL DE 6º DE E. INFANTIL.

LIBROS E MATERIAL DE 1º DE E. PRIMARIA.

LIBROS E MATERIAL DE 2º DE E. PRIMARIA.

LIBROS E MATERIAL DE 3º DE E. PRIMARIA.

LIBROS E MATERIAL DE 4º DE E. PRIMARIA.

MATERIAL DE 5º DE E. PRIMARIA.

MATERIAL DE 6º DE E. PRIMARIA.

CONVOCATORIA XERAL ORDINARIA DE REUNON DA ANPA A BUXAINA

Circular da convocatoria.

A reunión está convocada para o xoves 17 de xuño as 16:30 h. no patio do colexio.

ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDE DE AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS, MATERIAL E FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

Xa está aberto o prazo para solicitar axudas para a adquisición de libros de texto ( para 1º e 2º de Ed. Primaria), participar do Fondo Solidario de Libros de texto (3º e 4º de Ed. Primaria) e solicitar cheque para a adquisición de material escolar (de 1º a 6º de Ed. Primaria). O prazo remata o 22 de xuño (este tamén incluido).

O alumnado de 5º e 6º de Ed. Primaria estará dentro do Programa E-dixgal e non terá libros de texto senon que terán cada un/ha un ordenador onde estarán os libros dixitais.

Se cumplides os requisitos de renda podedes solicitar axuda para a adquisición de material, so o alumnado de Ed. Primaria que é obrigatoria.

No enlace situado arriba tedes máis información así como os modelos a cubrir para facer a solicitude. Os impresos tamén están á vosa disposición na administración do centro en horario de 9:10 a 13:50.

Podedes presentar a solicitude directamente no centro ou por Sede Electrónica para o que precisades unha chave 365 ou un certíficado dixital.

Colaboración do CEIP A GÁNDARA no Consello de Participación Infantil

O CEIP A Gándara recibe un certificado do Concello de Narón en recoñecemento á colaboración do alumnado de sexto curso de Educación Primaria no Consello de Participación Infantil organizado polo Concello a través do equipo de Educación Vial de Narón. A alcaldesa felicitou ao alumnado polas súas propostas de cubrir o Skatepark de A Gándara e construír un parque de Parkour, actuacións que foron trasladadas ao edil de Obras para analizar a súa viabilidade. Igualmente, comunicóuselle á alcaldesa a necesidade de implicación do Concello na prestación dos servizos de comedor e de almorzos no centro.

ALMORZOS ESCOLARES PARA O CURSO 2021-2022- SERVIZO DE MADRUGADORES

A ANPA informa que está estudando a posibilidade de volver a retomar o servizo de madrugadores para o vindeiro curso 2021-2022. Para iso precisan saber canta xente estaría interesada en usalo coas condicións que se establecen.

Para máis información: Circular informativa servizo de almorzos escolares.

(picade enriba para lela)

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2021-2022

Xa podedes consultar no taboleiro interior do centro ou na Sede Electrónica da Xunta de Galicia a listaxe de alumnado admitido para o vindeiro curso 2021-2022.

Lembrar que para que sexa efectiva a incorporación ao centro entre o 20 e o 30 de xuño deberedes pasar a formalizar a matrícula. De non facelo se perde a praza escolar.

A Directora.

AUTORIZADO POLA XEFATURA TERRITORIAL O 14 DE MAIO COMO DÍA NON LECTIVO

Carta de Xefatura Territorial autorizando como non lectivo o venres 14 de maio.

Todos os centros públicos de Infantil e Primaria de Narón acordamos por maioría solicitar o venres 14 de maio como día non lectivo. O luns 17 de maio tamén é festivo, polo que as clases reanudaranse o martes 18 de maio.

A Directora.

PRIMEIRA LIGA ESCOLAR PEGADAS (EDUCACIÓN VIAL)

A partir do luns 19 de abril comeza a primeira Liga Escolar "Pegadas". Cada neno/a que acuda ao colexio en bici, patinete ou camiñando poñerá unha pegatina nun panel de control que haberá en cada aula. Ao final do trimestre a Policía Local recollerá eses paneis de control e entregará un premio ao centro de Narón que máis puntos alcance.

Con iso favorecemos o uso de medios de transporte non contaminantes e conseguimos desconxestionar as entradas do centro.

Ánimadevos a participar. Tamén vale para o profesorado.

Bases do concurso.

PLAN DE ADAPTACIÓN ANTE O COVID-19 (MODIFICADO) e PLAN DE CONTINXENCIA ANTE O COVID 19 (MODIFICADO)

PLAN DE ADAPTACIÓN COVID 19 (MODIFICADO)

Hai modificacións no apartado de Ed. Física e no apartado das merendas de media mañá cando hai alertas laranxa por temporal.

PLAN DE CONTINXENCIA ANTE O COVID 19 ( MODIFICADO)

Hai modificacións nos horarios. Están icluidos os horarios espello. No caso de aula pechada seguiríanse eses horarios. O 60% da docencia sería por videoconferencia e o resto do horario sería virtual.