Equipo de Actividades Complementarias e Extraescolares

FESTIVAL LETRAS GALEGAS 2023

Carreira Solidaria contra a Leucemia Infantil

O pasado dia 11 de Novembro realizamos unha carreira solidaria contra a Leucemia Infantil grazas a organización e traballo de toda a comunidade educativa, foi un día moi especial e bonito.

SAMAÍN-MAGOSTO 2022

O próximo venres 28 de outubro retomaremos a celebración do Samaín e Magosto coa axuda da ANPA. Pedimos a vosa colaboración para que entre os días 24 e 27, cada alumno/a traia unha presa de castañas xa picadas, que se asarán e degustaremos o venres no patio. Pregámoslles ás familias do alumnado con alerxias que teñan en conta esta circunstancia. Ademais os nenos/as poderán vir disfrazados para celebrar un SAMAÍN TERRORÍFICO!!!!!

Aproveitamos para recordarvos tamén que os días 24 e 25 de outubro poderán traer as súas cabazas decoradas para participar no concurso. Estas expoñeranse no vestíbulo do centro.
Grazas pola vosa colaboración

DIA DO LIBRO

Adicámoslle a primaveira a Ucraína

CAMPAMENTO SEMANA SANTA

Puede ser un dibujo animado de texto que dice "CAMPAMENTO semana sanfa Datas: 12, 13 18 de abril De 09:00 14:00h (con posibilidade de ampliar horario de 08:00 a 15:00h) Instalación Municipal Nenas nenos de Narón entre 3 12 anos 30 prazas Inclúe merenda saudable prazo presentación solicitudes ata día 25 emarzo ás horas. As solicitudes presentarse través da sede electrónica ou Rexistro municipal. Campamento período de vacacións escolares que busca fomentar conciliación vida laboral familiar Información 337 700 (ext 1108 1109 <por NARÓN gual PLAN NARÃN"

Chegou o Nadal...

Aquí vos deixamos un video do bonito que está adornado o noso centro..

8M

Entroido 2022

Desculpade que faltaba no anterior video o alumnado de 2º de primaria, agora xa está completo.

QUEIMA DO MECO