XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

Carreira solidaria do 10 de novembro

Información sobre a carreira solidaria que celebrarase no centro o día 10 de novembro. Preme sobre a imaxe.

Escola De Familias (Concello de Narón)

ESCOLA DE FAMILIAS: SESIÓN INFORMATIVA

Estimadas familias:

Adicamos moitas horas ó día a traballar, a levar ós/as fillos/as a actividades, a preparar comidas,etc. Pero, ¿Cánto tempo adicas a escoitar e a xestionar as TUAS EMOCIÓNS? E a intentar entender e aceptar as EMOCIÓNS e necesidades da túa familia? Imaxina un lugar onde poder baleirar todo o corpo de tensións e comezar a comprender mellor as crianzas e a ti mesmo/o.

En Escola de Familias comprenderás cómo funciona o cerebro infantil e adolescente, aprenderás a manexar as túas emocións para non perder tanto a paciencia; aprenderemos a previr a adición ás pantaias, mellorar a comunicación, e a saber máis sobre alimentación, sexualidade, medos... etc.

Convidámosvos a unha reunión de país/nais/avós/avoas/titores... interesados/as en coñecer unha iniciativa para mellorar a convivencia familiar. Trátase dunha actividade subvencionada e municipal con horarios flexibles e preto da túa casa!

¡APÚNTATE XA! No teu centro, na sede electrónica do Concello de Narón ou de forma presencial, estamos formando grupos con varios horarios a elixir ¿Non estás seguro/a? Acude sen compromiso á unha sesión Informativa no teu centro escolar.

SESIÓN INFORMATIVA ONLINE:  Xoves 28 de Septembro ás 10 h (mañá) / 20 h (tarde)

(Se non podes acudir solicita a grabación e se podes,  solicita previamente a invitación en Zoom a escoladefamilias.naron@gmail.com ou no teu centro educativo)

Máis información:

Concello de Narón – 981337700. Ext. 1103 Telf contacto: 650094089

ALERXIAS DO CENTRO

Este ano volveremos actualizar as alerxias do centro para renovar se fose necesario os alimentos prohibidos para traer ao centro á hora das merendas. Polo que se solicita ás familias que se hai algunha alerxia nova ou algunha que xa desapareceu fágannolo chegar canto antes. Polo momento manteremos o do ano pasado ata novo aviso. Déixovos un adxunto tanto das alerxias e / ou recomendacións para infantil e primaria.

INICIO DE CURSO 23-24

PERIODO DE ADAPTACIÓN DE EDUCACIÓN INFANTIL

Datas para a recollida e entrega de material

IMPRESOS