Equipo de Dinamización da Lingua Galega

Vídeo de Samaín e Magosto

Preme na imaxe para ver o vídeo

Alfar 2023

Un ano máis e xa van TRINTA..sacamos adiante entre todos os alumnos@s e mestres un novo número da nosa Revistas Alfar. Agardamos que vos guste.

Decoración dos Maios

Cantaxoga de Migallas

O pasado venres tivemos unha función de Migallas no cole.

Foi todo un éxito! Botade un ollo !!!

Intercentros 2023

Clicade no adxunto para ver os traballos do colexio presentados no Certame Intercentros deste curso. Quedaron moi bonitos.

Podedes achegarvos ao Pazo da Cultura para ver toda a exposición.

SAMAIN 2022

Premio á nova mascota de promoción do Galego no colexio

Revista Alfar Nº 29

Ola  Comunidade educativa da Gándara!

Hoxe editamos o número 29 da nosa revista escolar ALFAR. Adiantámonos un pouco nas datas e variamos o formato. Celebramos así anticipadamente, o Día das Letras Galegas 2022 e aproveitamos os coñecementos adquiridos con ferramentas de deseño gráfico, para mellorar a súa presentación.

Polo demáis,o ALFAR segue amosando os talentos das nosas aulas. Veredes auténticas obras de arte realizadas polo alumnadoe e supervisa das por profes.

Continuamos coa tradición de facela en galego, como apoio á nosa lingua e agradecemos a todos os participantes  o seu esforzo.

Revista Alfar nº 29, curso 2021-2022.

Biografía de Ricardo Carballo Calero

Biografía de Ricardo Carballo Calero contada polos seus sobriños-netos.

Por certo, no cole temos dúas!