Libros de texto

LIBROS E MATERIAL PARA O CURSO 2020-2021

Aqui tedes a relación de libros de texto e material para o vindeiro curso 2020-2021.

Fixádevos ben porque hai libros marcados cun asterisco que aínda que aparecen na listaxe non hai que mercalos.

Para os que pasan para 2º de Ed. Primaria tedes que facer caso da listaxe que pon libros e material para as familias de 2º de Educación Primaria, porque hai libros de 1º que tedes que traer e outros de segundo que non tedes que mercar. Todo isto é polo problema derivado do covid-19. Hai unha listaxe oficial completa para segundo pero que non tedes que facerlle caso.

Con respecto de 5º de Ed. Primaria veredes que non hai listaxe de libros xa que somos centro E-Dixgal e usaremos libros dixitais. A listaxe de materiais a daremos en setembro, o mesmo que a listaxe de materiais de sexto de Ed. Primaria.

A continuación picade enriba de cada apartado para ver os libros e materiais.

Educación Infantil- (4º, 5º e 6º de EI)

1º de Ed. Primaria.

2º de Ed. Primaria para as familias(Esta é a que vale)

3º de Ed. Primaria.

4º de Ed. Primaria.

5º de Ed. Primaria.

6º de Ed. Primaria.

CONVOCADAS AS AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Aclaracións publicadas na Xunta sobre a convocatoria de axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para alumnado de E. Primaria. 3º e 5º de Ed. Primaria entran no Fondo Solidario de Libros de texto igual que 4º e 6º de E. Primaria.

Enlace a información da Xunta.

Aquí podedes consultar toda a información.

Enlace para información do colexio.

Detectado un erro nas instrucións para calcular a renda per cápita, o casilleiro da Renda do 2018 que hai que consultar é o 435 e non o 432 como poñía nas intrucións.

O plazo para a presentación das solicitudes vai do 20 de maio ata o 19 de xuño. Hai que presentalas no centro onde estea matriculado o alumnado (para os que acaban 6º hai que presentalas nos institutos ou centros onde reservarades praza). Hai que presentar unha única solicitude por todos os fillos/as matriculados no mesmo centro.

Desde o día 11 de maio o centro permanece aberto en horario de mañá para tareas administrativas entre as 9:00 e as 14:00.

Horario de atención en administración de 9:30 a 13:30

Tfno. do centro para consultas: 881938386.

PUBLICADAS AS LISTAXES PROVISIONAIS DE SOLICITUDES DE PRESTAMO DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Desde hoxe están publicadas no taboleiro interior do centro as listaxes provisionais de péstamo libros e cheque de material. De momento so podedes comprobar cantos libros vos corresponden de préstamo (3º, 4º e 6º de Ed. Primaria) e se tedes ben presentada toda a documentación para o cheque de material ou libros (1º e 2º de Ed. Primaria). Hai dous días para presentar a documentación que falta e o día 13 de xullo sairán as listaxes definitivas se o programa informático cruza todos os datos. A partir de ese día podedes ver que libros vos prestan (ata o mes de setembro non se fará o préstamo) e recoller o cheque de material escolar ou para a adquisición de libros de texto se vos corresponde.

PUBLICADAS AS LISTAXES DEFINITIVAS DE AXUDAS DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

Publicadas no taboleiro interior do centro as listaxes definitivas de Fondo Libros e cheques para a adquisición de material escolar. Hai que pasar polo centro para consultalas ou chamando por teléfono. Podedes pasar a recoller os cheques pola ventaiña de administración entre as 9:30 e 13:30. A entrega de cheques será desde o día 14 de xullo ata o 21 de xullo. De non pasar eses días quedarán para recollerse a partir do 1 de setembro.

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DO FONDO PRÉSTAMO

Na semana do 15 ao 19 de xuño procederemos á recollida dos libros de texto que tedes nas casas e que pertencen ao Fondo Préstamo do colexio. Esta entrega é necesaria para poder seguir participando no Fondo Préstamo do curso que ven. Se algunha familia non devolve todos os libros que se lle prestaron a comezos deste curso, automaticamente queda descartada para o préstamo dos mesmos o curso 2020-2021.

Hai establecido un día e un horario para cada curso desde 3º ata 6º de Ed. Primaria. Pregamos as familias que respeten esas quendas para evitar aglomeracións no centro. Se por algunha causa xustificada non puideran cumplir co día e hora establecidos terán que comunicarllo á titora correspondente e fixar unha cita coa mesma para outro día.

A semana do 15 ao 19 xa non precisarán dos libros para facer o traballo.

CALENDARIO DE DEVOLUCIÓNS (PICADE ENRIBA)

« Marzo 2021 »

Datas a destacar