APERTURA DO PRAZO DE MATRÍCULA PARA O CURSO 21-22

Desde o luns 21 de xuño ata o 30, ambos os dous inclusive, ábrese o prazo de matrícula para o alumnado admitido no proceso de solicitude, tanto para o alumnado que obtivo praza en 4º de E. Infantil como os que a obtiveron en 5º de E. Infantil ou en 3º de E. Primaria.

Vir a matricularse é obrigatorio, xa que de non facelo, perderíase a praza adxudicada.

Para o alumnado de nova incorporación en 4º de E. Infantil terán ademais que cubrir unha enquisa persoal preparada polo profesorado de Infantil e traer catro fotos tamaño carnet con data límite o 30 de xuño. Esa entrevista será entregada no momento de vir  facer a matrícula.

Formalización de matrícula:

-Folla de formalización cumprimentada.(Podedes pedila no centro ou descargala máis abaixo)

-Fotocopia da cartilla de vacinas.

-Fotocopia da tarxeta sanitaria do neno/a.

-Certificado médico de non padecer enfermidades infecto-contaxiosas (non ten que ser en papel oficial)

Impreso de matrícula (podedes cubrilo e imprimilo na casa para traer ao colexio)

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2021-2022

Xa podedes consultar no taboleiro interior do centro ou na Sede Electrónica da Xunta de Galicia a listaxe de alumnado admitido para o vindeiro curso 2021-2022.

Lembrar que para que sexa efectiva a incorporación ao centro entre o 20 e o 30 de xuño deberedes pasar a formalizar a matrícula. De non facelo se perde a praza escolar.

A Directora.

PUBLICACIÓN DAS SOLICITUDES ADMITIDAS PARA O CURSO 2021_22

Todas as solicitudes presentadas neste centro para comezar ou continuar estudos o vindeiro curso 2021/22 foron admitidas e non hai necesidade de baremar xa que o número de solicitudes é inferior ás prazas ofertadas.

Para poder consultar as listaxes é preciso pasar polo centro xa que estarán expostas no taboleiro informativo do interior.

A partir de agora so queda agardar para que se abra o prazo de matriculación ( 21 ao 30 de xuño) para facer efectiva a reserva. Lembrade que se non vides a matricular nese periodo aos vosos/as fillos/as perderedes a praza adxudicada.

Seguiremos informando por este medio.

Prazas adxudicadas para o curso 2021_22.

PUBLICADAS AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2020-2021

Hoxe, 23 de xuño de 2020, publicouse no taboleiro de anuncios do interior do centro a listaxe definitiva de alumnado admitido para o vindeiro curso. Podedes consultala presencialmente entre as 9:30 e 13:30 ou chamando por teléfono. Non podemos publicar aquí a listaxe pola protección de datos. Para que a adxudicación sexa efectiva tedes que pasar a matriculalos entre o 1 e o 10 de xullo, senon perderedes a praza.