A arte das letras - 2023

Ola rapazas e rapaces!

Aquí ando de novo para presentarvos un novo bimes: "A arte das letras". Que nos depararán estes dous meses? Este período temos que ir encamiñándonos a rematar o curso escolar.

O primeiro que temos que anunciar é a presentación de todos os nosos traballos xunto cos traballos doutros centros da Mariña participantes na Microrrede en Viveiro. Dá gusto compartir experiencias así con centros da contorna.

Entre as conmemoracións a celebrar destacamos o 17M, o día das nosas letras, o Día das Letras Galegas e tamén o Día Internacional contra a Homofobia, Bifobia e Transfobia, o Día da Educación Física na Rúa que a pesar de ser en abril, celebrarémolo a comezos de maio, o aniversario de Puca a finais deste mes, a Carreira Solidaria, o 1X o Día da Arte Galega na Escola...

Combinadas con todas estas celebracións, estarán as actividades propias de Bibliocervo: Canto conto ten..., Familias que contan, Momentazo de Ler, Venres de Radio, Clubs de Lectura e novos retos para o noso "Museo das Letras".

E falando do museo... Sabedes que a finais de xuño teremos xa listas todas as salas para poder inauguralo e facer a presentación de todos os vosos traballos? Tedes gana? Comeza a conta atrás!

Tamén teremos saídas, obradoiros, elaboración das Pezas Únicas e... a Festa de Fin de Curso! Este curso será un festival coa temática de musicais de difentes estilos.

Polo momento, isto é todo!

Bicos e apertas a moreas.

blog | by Dr. Radut