Club de Lectura Familias

Ola familias!

Como estades? Agardamos que ben!

Dende Bibliocervo estamos a organizar unha nova edición dos nosos Clubs de Lectura, que este curso levan por nome LER É LECER.

Fainos moita ilusión informarvos de que o Club de Lectura para adultos terá lugar durante este segundo trimestre os luns, de 19:30 a 20:30 horas (días alternos) e en formato online. Animámosvos a que participedes nesta iniciativa e disfrutedes dun marabilloso tempo de lecer compartindo lecturas e conversas.

Durante a primeira xuntanza, que terá lugar o 31 de xaneiro, escolleremos a novela á que adicaremos as sesións deste club. A escolla realizarase entre dúas novelas que versan sobre a vida e a situación da muller en Afganistán: El secreto de mi turbante de Nadia Ghulam e Agnès Rotger e Mil soles espléndidos de Khaled Hosseini. Se premedes na portada do libro poderedes ver un breve resumo dos mesmos para que vos fagades unha idea.

IMPORTANTE! Para participar só precisades completar a seguinte información antes do 26 de xaneiro:

webform | by Dr. Radut