Nadal Maker! - Decembro 2022

Boas a todas e todos!

Como vai este fin de trimestre? Eu estou encantada de presentarvos as novas deste segundo mes do período: Nadal Maker. Queredes saber que nos esperan estas últimas semanas? Dádelle ao "play" para ter un adianto!

Comezamos polo segundo reto sobre o PDI deste curso "O Museo das Letras". Imos a descubrir canto sabemos sobre os útiles de escritura. Estades preparadas e preparados? Se premedes na seguinte imaxe, accederes ao xogo.

De paso, aproveito para invitarvos a realizar o primeiro desafío. Lembrades cal era? Encher a sala de tipoloxía de letras con letras/grafías/señas de todo tipo, forma e cor.

Continuamos coa presentación da campaña "Unha nova viaxe". Esta proposta consiste en trocar un libro expurgado de Bibliocervo por un xoguete en desuso. O mercadillo para levar a cabo o intercambio terá lugar na entrada da escola os días 19, 20 e 21 de decembro de 12:00 a 13:00 (os tres días) e de 16:00 a 18:00 (o martes). Que xoguetes podedes traer? Bicis sen pedais, cociñas, motos, xogos de construcións, bonecos (agás peluches), animais, coches, quebracabezas... coa condición de que xa non os empreguedes! Desta maneira, estaremos dándolle unha segunda vida tanto aos libros expurgados como aos xoguetes.

Xa por último, informarvos de que este ano contaremos, de novo, coa proposta da/o amiga/o invisible (visible). Estade atentas e atentos porque dentro de nada teredes novas sobre esta actividade! E ao igual que a campaña "Unha nova viaxe·, Ra Natura e eu decidimos que a/o amiga/o invisible sexa respectuoso co medio ambiente. Xa sabedes que na nosa escola, as 3R (Reducir, Reutilizar e Reciclar) están moi presentes.

Polo momento, nada máis. Simplemente, darlle as grazas ás/aos axudantes de Puca pola súa labor e o seu esforzo para que Bibliocervo funcione á perfección. Son moi afortunada de ter un equipo de axudantes tan marabilloso.

Bicos e apertas a moreas!