3º Ciclo

Excursión A Coruña 5º e 6º de Primaria

O 19 de febreiro o alumnado de 5º e 6º de Primaria xunto aos grupos dos mesmos cursos do CPI Cova Terreña foron de excursión aos museos de A Coruña.

Acampada na casa!

No primeiro fin de semana de maio os nenos e nenas de Belesar foron de acampada... á súa propia casa! Montaron a tenda, prepararon comida, contaron historias de medo, xogaron e, sobre todo, divertíronse!

#Belesarpodecontodo #xaquedamenos

Xogos populares en Belesar

Polo Día das Letras Galegas aproveitamos, grazas á profe Tere, para recuperar os nosos xogos populares máis queridos, empregando material reutilizado e reciclado. Podemos divertirnos ó mesmo tempo que axudamos a que a Terra estea sa!

#xaquedamenos #Entretodossairemos

Unha lembranza de Ledicia Costas para Belesar

A escritora Ledicia Costas, que nos ía visitar este curso, quere dedicarnos unhas verbas de apoio e agarimo nestes días de corentena. Espero que vos gusten e que sigades o seu consello: ler moito e gozar lendo!

Unha aperta forte! #Belesarquedanacasa

Xogamos en familia!

Polo Día Mundial da Saúde tamén vos quero traer exercicios e xogos para que poidades pasalo estupendo en familia! Animádevos, son moi divertidos! #Belesarquedanacasa #euquedoencasa

Unha merenda deliciosamente saudable

Hoxe tráiovos unha merenda riquísima e moi saudable para celebrar o Día Mundial da Saúde, que se celebra o 7 de abril. Animádevos a probar! Vaivos encantar!

Chegou o Entroido a Belesar!

Aquí está o resumo do mellor da semana de Entroido! A disfrutalo e a gozar do noso Entroido!

Entroido 2020

Actuacións completas do festival de Entroido. Esperamos que vos gusten!

Día da Paz 2020

Acto conmemorativo polo Día da Paz, 30-01-20. Que o disfrutedes!

Loitando contra o plástico

O pasado xoves 9 de xaneiro, os alumnos de segundo e terceiro ciclo asistimos, en Vigo, á unha actividade sobre o plástico e os seus perigos. Aprendemos divertíndonos e, por se fora pouco, aínda nos quedou tempo para un paseíño pola cidade. Nós si que sabemos!