3º Ciclo

Excursión A Coruña 5º e 6º de Primaria

O 19 de febreiro o alumnado de 5º e 6º de Primaria xunto aos grupos dos mesmos cursos do CPI Cova Terreña foron de excursión aos museos de A Coruña.

Excursión Musical

Este venres realizamos a Excursión cos actores e actrices do Musical ,polo seu fantástico traballo. Pasamos unha mañá de probas e actividades en Humor amarillo, onde gozamos un montón. Grazas pola vosa participación no musical e polo voso enorme traballo!!!

Belecine

O pasado xoves, en Belesar, montamos o noso propio cine! Todo o colexio colaborou e participou, tamén os alumnos de cuarto e quinto de primaria, que fabricaron uns lectores de entradas para as salas. Quedou todo xenial!

Semana Cultural 2019

Xa están aquí as actuacións enteiriñas da Semana Cultural. Disfrutade dos artistazas que temos no colexio e, xa sabedes, para o ano máis e mellor!

Libre o meu pensamento! Rosalía de Castro

O 24 de febreiro festexamos o Día da  nosa querida Rosalía de Castro; apoiamos a iniciativa da Asociación de escritoras e escritores en Lingua Galega, e destacamos a parte de Rosalía que loita e denuncia as inxustizas, que escribe....

Libre o meu pensamento!!!

O alumnado de 5º e 6º recita o poema " O forno está sin pan" e Cecilia, Noelia e Icia, cantan Negra sombra.

Poesia na aula de 5º

Continuamos coas poesias na aula de 5º de Primaria. Esta vez da mán de Antonio García Teijeiro.

Gozade coas verbas!!

Lembranza para Alí Smain

Na clase de 5º de Primaria quixemos interpretar este poema de Antonio García Teijeiro, para lembrar que todavía temos  guerras que continuan destrozando vidas e sonos. Este poema escribíuse para sinalar a figura de Alí Smain, un neno que perdeu a toda a súa familia na guerra de Bagdad. Quedou sen os seus brazos e as súas  pernas foron queimadas polas armas químicas.

As vidas dos nenos e nenas non deberían sufrir as pésimas decisións dos maiores!

Noctiluca en Belesar

O pasado venres tivemos a sorte de acompañar a poetisa Bea López, nunha viaxe polos seus poemas. A clase de 5º de primaria gozou co seu proxecto Noctiuluca.

Aqui tedes unha mostra!

Antón e o apalpador

Hoxe para festexar a chegada do Nadal, o alumnado de 5º e 6º de primaria deleitounos co contacontos do libro Antón e o Apalpador da editorial Barafunda, conto escrito por Manuel castro Lima e Mº Del Mar Ameixeiras. Nela narra as pericipecias de Antón cando vai de visita ao Courel a ver a súa madriña Mariña.

Estos nenos e nenas son uns artistas!

Noraboa!

Inauguración do poema Visual " Infinito" e visita a Biblioteca De Baiona

Este luns o alumnado de 5º e 6º de Primaria acudirona inauguración do poema Visual " Infinito" do poeta

David Fernández, que inaugurouse na vila de Baiona.

Despois acudimos a Biblioteca Municipal, para descubrir un novo espazo marabilloso no que os libros e as verbas cobran vida.