E. Infantil

Abelliñas de Belesar (3-4 Anos 22/23)

As abellas de 3 e 4 anos cóntannos a vida na colmea

Entrevista a Moncho, o avó de Alba, sobre as abellas (Infantil 3-4 anos)

Os nenos e nenas de Infantil 3-4 anos entrevista a Moncho na súa faceta de apicultor. A entrevista enmárcase no Proxecto As Abellas que están a desenvolver dentro da aula.

Mago Serapín

O pasado venres 16 de setembro visitounos dende Ceuta O Mago Serapín. Fixo un espectáculo cómico-máxico espectacular. Quedamos todxs abraiadxs!

Aquí tedes o vídeo!

Vídeos do noso magosto e samáin

O pasado 28 e 29 de outubro celebramos no centro o Magosto e o Samaín. O xoves fomos ao campo de fútbol da Estivada, onde gozamos duns magníficos xogos organizados polo equipo de Dinamización para logo comer as riquísimas castañas que asamos coa axuda de Eduardo.

O venres o cole converteuse nunca casa do terror chea de vampiros, defuntos, pantasmas...foi xenial!

Deixamos uns vídeos para que vos acheguedes, un pouquiño, ao ben que o pasamos eses dous días Sorriso

Actividade bolos celtas

Esta mañá o alumnado de Infantil e Primaria do CEIP Plurilingüe de Belesar desfrutaron, por quendas, dunha xornada de bolos celtas no campo da Estivada, enmarcada dentro do contrato programa subscrito polo centro “Promoción da actividade física en horario lectivo”. Nesta actividade colaborou a oito veces campioa de España Blanca Lago Misa, que estivo durante toda a xornada compartindo co noso alumnado a súa ampla experiencia, explicando e dando a coñecer aos distintos grupos as regras deste xogo para que, posteriormente, cada neno puidera practicar e gozar desta interesante actividade.

O alumnado de Educación Infantil estivo moi atento as indicacións e prácticas dos seus compañeiros de Primaria, para logo desprazarse ao campo de fútbol anexo onde puideron dar continuidade á proposta, desfrutando e compartindo coas súas mestras, distintos xogos tradicionais: bolos, corda, petanca...

Con esta actividade preténdese por en valor os xogos da nosa contorna como ben cultural

Proximamente máis fotos... Risa

O reto do equilibrio!

Aquí está o vídeo dos vosos equilibrios con papel hixiénico. Canta creatividade e canta paixón lle puxestes! Ben feito!

#Sairemostodosxuntos #Belesarenforma

Acampada na casa!

No primeiro fin de semana de maio os nenos e nenas de Belesar foron de acampada... á súa propia casa! Montaron a tenda, prepararon comida, contaron historias de medo, xogaron e, sobre todo, divertíronse!

#Belesarpodecontodo #xaquedamenos

Xogos populares en Belesar

Polo Día das Letras Galegas aproveitamos, grazas á profe Tere, para recuperar os nosos xogos populares máis queridos, empregando material reutilizado e reciclado. Podemos divertirnos ó mesmo tempo que axudamos a que a Terra estea sa!

#xaquedamenos #Entretodossairemos

Unha lembranza de Ledicia Costas para Belesar

A escritora Ledicia Costas, que nos ía visitar este curso, quere dedicarnos unhas verbas de apoio e agarimo nestes días de corentena. Espero que vos gusten e que sigades o seu consello: ler moito e gozar lendo!

Unha aperta forte! #Belesarquedanacasa

Xogamos en familia!

Polo Día Mundial da Saúde tamén vos quero traer exercicios e xogos para que poidades pasalo estupendo en familia! Animádevos, son moi divertidos! #Belesarquedanacasa #euquedoencasa

Distribuir contenido