Blog da Biblioteca do CEIP de Belesar

Nadal 2020: Recomendacións lectoras

Papá Noel, O Apalpador e os Reis Magos están desexando regalar libros! Pero precisan saber as vosas peticións. Nós deixámosvos unha serie de recomendacións para que teñades en conta na vosa carta.

Clica na imaxe!

Aquí están as MOCHILAS VIAXEIRAS!

Xa comezaron a súa viaxe polas casas as mochilas viaxeiras de Belesar.

Agardamos que enchan as vosas tardes de lecturas compartidas e vos permitan desfrutar de fantásticas viaxes en familia.

No cole queremos velo! Así que recordade escribir nos cadernos que levan dentro!

mochilas viaxeiras 2019

Proceso de recolocación de fondos

Estamos a enfocar o traballo de recolocación de fondos como unha cadea de montaxe. Os libros van pasando por diferentes caixas e en cada unha de elas hai que aplicarlle algunha modificación. É un proceso algo complexo pero que confiamos nos vaia a funcionar!

Deixámosvos o documento que estamos a utilizar como guía do proceso por si fora do voso interese!

Saúdos!

biblio

20191000_PROCESO_recatalogacion-v03.pdf54.63 KB

Comezamos aventura!

Este vai ser un curso moi especial. No colexio decidimos recolocar tódolos libros da biblioteca para adaptar a súa catalogación á CDU simplificada proposta por Bibliotecas Escolares, diferenciar por competencia lectora e engadir palabras clave (materias) a cada libro para facilitar a súa posterior busca.

É un traballo inxente que non sabemos ben cando rematará!

Deixámosvos os detalles no documento publicado en: "Proceso de recolocación de fondos"

BIBLIO

Paio e Aurelio saúdan ao cole

Paio e Aurelio saudan ao alumnado do cole, polo seu video! Moitas grazas e a soñar cos contos!

Premios BIBLIOTECA

O pasado venres acudimos todos á entrega dos Premios da Biblioteca. Algunhas clases estiveron moi reñidas e ata houbo que facer desempates , pero outras ... tiveron pouca colaboración este ano

Agardamos que o vindeiro curso estemos máis animados a participar nesta actividade ;)

De tódolos xeitos , os participantes levaron coma agasallo uns marcapáxinas e unhas chapas moi molonas das autoras traballadas

APADRINAMENTOS LECTORES

Hoxe , na hora de ler, comenzaron os apadrinamentos lectores un ano máis. Aproveitamos o solciño e saímos fóra a desfrutar do pracer da lectura ao aire libre. Neste caso , os nenos e nenas de Primeiro serán afillados do alumnado de cuarto

CONCERTO A BANDA DOS CUEIROS