O reto do equilibrio!

Aquí está o vídeo dos vosos equilibrios con papel hixiénico. Canta creatividade e canta paixón lle puxestes! Ben feito!

#Sairemostodosxuntos #Belesarenforma

#quedanacasa

O alumnado de 4º e 6º de Educación Primaria anímavos a ser responsables e quedar na casa. Ademais dan uns consellos para desfrutar este tempo de confinamento!

Moitas grazas chicos!

Alice´s Adventures

Saída ó teatro para ver a obra Alice´s Adventures (en lingua inglesa) e posterior visita á exposición " A vivir que son 100 anos". 29 de xaneiro de 2020.

Que ben o pasamos!

O noso corazón: ese gran descoñecido

Este luns, Diego Fernández, o pai de Tomás, que é un excelente cardiólogo, veu a ensinarnos unha morea de cousas sobre o corazón e o aparello circulatorio. Arterias, aurículas, capilares, válvulas semilunares...canto nos queda por saber do noso querido corpo!

Moitas grazas Diego por vir, por ensinarnos dunha forma tan entretida e por todas as cousas chulas que nos mostraches!

Subida ó alto da Groba

O pasado venres 25 de outubro os alumnos de sexto, quinto, cuarto e segundo de primaria participamos na subida ó monte da Groba, coa guía do mestre Manolo, que nos ensinou e nos mostrou unha morea de cousas interesantes.

Aquí tedes un vídeo súper chulo do día, cortesía do profe Pablo. Que o gocedes!

Robotizando Belesar III

Para rematar o curso, os alumnos e alumnas de cuarto decidimos montar unha pequena festiña. Para iso, decidimos montar as nosas particulares salas de festa robóticas! Party party!

Belecine

O pasado xoves, en Belesar, montamos o noso propio cine! Todo o colexio colaborou e participou, tamén os alumnos de cuarto e quinto de primaria, que fabricaron uns lectores de entradas para as salas. Quedou todo xenial!

ROBOTIZANDO BELESAR II

As nenas e nenos de cuarto seguimos afondando no mundo da robótica. Logo de traballar os kits de Lego e de achegarnos á programacion con mBlocky, agora metémonos a construtores! Con moita dedicación e atención montamos os novos robots que chegaron ó colexio. Paso a paso, peza a peza e parafuso a parafuso conseguimos que quedaran xeniais!

ROBOTIZANDO BELESAR

As alumnas e alumnos de cuarto de primaria levamos un tempo descubrindo o divertida que é a robótica, primeiro xogando con kits de Lego e, máis tarde, comezando xa a xogar cos mbots. Pronto seremos uns ases!