Educación financeira a toda vela!

O 6 de abril na biblioteca, e mediante videoconferencia, a aula de 4º da ESO B puido compartir coa profesora e o alumnado de Economía do IES As Barxas de Moaña as súas experiencias e actividades de educación financeira. A actividade foi organizada por ADICAE e agradecemos á súa coordinadora en Galicia Ana Belén Folgar e á profesora Mª José Soto a súa boa disposicoón e participación.

Licenza Creative Commons

Esta obra de Mª Beatriz López Soto ten unha licenza Creative Commons Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional.

O mesmo grupo de alumnos interviron o 18 de maio nun obradoiro sobre educación financeira promovido polo BBVA no programa "Valores de futuro" e realizado polo voluntario Miguel  Ángel Vilariño Núñez a quen damos as grazas por vir a impartir esta interesante actividade.

Licenza Creative Commons