FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

Na seguinte ligazón está a información oficial sobre o

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO CURSO 2017-2018

CONCURSO DAS LETRAS ALBERTO ROMASANTA

Aquí temos a foto grupal que, como cada ano, realizamos trala entrega dos premios do Certame Literario Alberto Romasanta. Un xeito de homenaxear ás Letras Galegas que este ano está adicado a Carlos Casares. O alumnado ten a oportunidade de ver unha exposición no corredor do edificio novo e  realizar lecturas de textos do autor homenaxeado que, o pasado 19 de maio, o equipo de dinamización se encargou de preparar. A entrega de premios corresponde este ano ao noso centro. Asistiron os alumnos e alumnas participantes do Campo de San Alberto e do Virxe do Mar. Houbo actuación musical do coro infantil dirixido por Fernando Vigo e Eva Núñez e o acto foi presidido polos directores dos dous centros mailos encargados de Dinamización Lingüística dos mesmos. Parabéns a todos e todas os galardonados.

ACTIVIDADES DO DEPARTAMENTO DE FRANCÉS

O departamento de Francés levou a cabo ao longo deste mes de maio varias actividades. O día 15 de maio o grupo de alumnos e alumnas de francés participaron nun percorrido pola vila de Noia con visitas aos lugares máis emblemáticos, como Santa María a Nova. Tamén, o 16 de maio, pola tarde, un grupo de alumnos de francés e de Cuale tiveron a oportunidade de participar nunha visita guíada na central do Tambre, como vemos na fotografía. As actividades están coordinadas polas profesoras Ana Arca e Sandrine Sánchez en colaboración coa lectora de francés, Elodie Lemaître.

ENTREGA PREMIOS

Con moito retraso pero, ao fin, fíxose a entrega o pasado 12 de maio dos premios acadados no Certame de Pintura Rápida que se celebrou durante a XXIII Semana Cultural. En Álvaro de Las Casas e coa presenza de Ana Arca que formaba parte do xurado ao mesmo que Xesús Chapela, profesor do Ciclo e Sofía Rodríguez, alumna do centro. Na fotografía vemos aos premiados: César Férnández, primeiro premio, Ana Rosende segundo premio. Tamén aparecen parte dos participantes. O xurado, nesta ocasión, puxo de manifesto a calidade de moitos dos traballos presentados. Falta na entrega dos premios Antonio Sánchez, coordinador do mesmo, que por causas alleas a súa vontade estivo austente pero ao que lle agradecemos a súa implicación. Parabéns a todos/todas e grazas pola paciencia da espera.

PERCORRIDO POR ITALIA

Os días 27,28,29,30 de abril e 1 de maio  alumnos de 3ºe 4º de ESO  e 1º de bacharaleto de relixión  xunto con alumnos do EIS do Porto do Son viaxaron a Italia.Percorreron as ciudades de Milán, Venecia, Florencia, Siena e Pisa.Días moi intensos nos cal visitaron museos: contemplando obras maestras de pintores e escultores italianos como Tintoreto, Tiziano, Miguel Anxo, Bernini Da vinci… e o Davide na academia de Florencia, as catedrais  de Milán, Venecia, Siena, Florencia , os baptisterios de Florencia e Pisa e a súa torre inclinada; pasearon en vaporeto e góndola e contemplaron unha exposición de que como se traballa o vidrio de Murano en Venecia. Coñeceron as vivendas de Galileo, Marco Polo, Galileo e Dante..Unha viaxe moi bonita é  unha experiencia única para este alumnado.

DÍA DOS MUNDOS