LIBROS de TEXTO para Curso 2018-19

Aquí  poderás  ver  a  relación  de  LIBROS de TEXTO  para  o vindeiro Curso  Académico  2018-19

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO 2018

No seguinte enlace atoparás o calendario de exames de setembro 2018

DE PERCORRIDO POLAS CÍES

De novo, no curso 2017-18 o departamento de CCNN levou ao alumnado de 1º da ESO ao paraíso das Cíes. Unha actividade do Departamento para concluír o ano de docencia. Un achegamento á fauna, flora e paisaxe deste lugar único. Os rapaces e rapazas foron acompañdos por Santiago Rodríguez, Emilio Regueira, Sandrine Sánchez e Estefanía Ageitos o día 15 de xuño. Un día estupendo de convivencia en plena natureza.

BLANES 2018

De novo, neste mes de xuño de 2018, o alumnado de 2º de ESO tivo a oportunidade de pasar unha semana de inmersión linguística en Blanes. Acompañados de Fernando Vigo, Eva Núñez e Antón López pasaronn uns días ao aire libre entre o mar e a montaña. As noticias son que mereceu a pena, tanto para os alumnos como para os profesores. A estadía rematou coa xornada no parque de atracións Port Aventura. Parabéns.

CONVOCATORIA DE BOLSAS PARA FORMACIÓN 3º E 4º DA ESO

O 12 de xuño publícase esta convocatoria de axuda para actividades formativas STEM en lingua inglesa. Está destinada a alumnado que curse 3º ou 4º da ESO neste curso 17/18. Neste enlace está a información.