PREMIO

Aquí temos na foto a Sara Varela e a Ana García, gañadoras no recente certame da Asociación de Profesores de Francés.No Concurso Affiche ton francaise Sara foi a primeira clasificada co seu cartaz inspirado en Monet e un accésit para Ana pola súa creación inspirada no pintor Renoir. Parabéns as dúas e ás coordinadoras da actividade, profesoras do Departamento de Francés: Ana Arca, Sandrine Sánchez e Elodie Lemaître.

EXCURSIÓN A ANDORRA

Aquí temos a imaxe do grupo que este ano se desprazou a Andorra para disfrutar da súa excursión anual. Alumnos e alumnas de 4º da ESO e de 1º de Bach acompañados polos seus profesores Juan José García, Emilio Regueira e Miguel Fernández. Unha excursión sen sobresaltos e cuns profesores satisfeitos polo extraordinario comportamento dos seus alumnos e alumnas. Parabens a todos/as.

CELEBRACIÓN DÍA 8 DE MARZO

O día 8 de marzo o Virxe do Mar sumouse aos actos mundiais de celebración do Día Internacional da Muller. O equipo de alumnos de 2º de Bach mais o Equipo de Dinamización Lingüística lograron convocar a toda a comunidade educativa do centro para construír un simbólico lazo humano no patio. Unha sinxela homenaxe ás mulleres, e especialmente, ás mulleres vítimas da violencia. Grazas a todos/as os que colaborastes. É necesario seguir, seguirmos, sensibilizando.

CAMPAÑA POLA IGUALDADE

Con motivo da celebración do día 8 de marzo, Día Internacional da Muller, un grupo de alumnos de 2º Bach do noso centro promoveu unha nova campaña. Nesta ocasión para visualizar a necesidade de loitar en defensa dos dereitos das mulleres. Cartaces, coma o da imaxe, deseñados por eles, adornan estes días os espazos do noso centro. Non esquezamos a mensaxe. Parabéns aos promotores.

PRIMEIRO CURSO EDUCO2CEAN-ERASMUS+

O venres 10 e 11 de marzo coorganizamos, xunto coa Universidade de Santiago de Compostela, o primeiro curso de formación do proxecto europeo EduCO2cean-Erasmus+ que lideramos, na que participaron docentes de máis de 100 centros educativos das catro provincias galegas. Estes centros van ter a oportunidade de sumarse á rede escolar galega da Alianza Estratéxica para a Innovación Educativa EduCO2cen Erasmus+, que imos coordinar dende o Instituto. Neste evento participaron  catedráticos que están entre os máis relevantes no noso país en Psicoloxía da aprendizaxe, Xenética, Pedagoxía Social, Economía portuaria e Ecoloxía mariña.

FALAMOS DE SON E DE CINE

O pasado venres 17 de febreiro tivo lugar un encontro entre alumnas e alumnos do Ciclo Medio de Video DJ e Son con profesionais do son para cine, nominados ós premios Mestre Mateo da Academia Galega do Audiovisual. As persoas asistentes disfrutamos da experiencia compartida por Diego S. Staub e Miguel Barbosa, de Sound Troop, describindo o son do filme María y los demás, e por Amaro Rúa Lago achegándonos ó seu traballo sonoro en Pelerinaxes. Foi unha brillante exposición sobre o son para o cine, dende a súa captura en directo, á creación de foleys ata as mezclas e a posprodución.