ENTROIDO 2017

Entroido 2017. A algúns e algunhas aínda lle doen as pernas de tanto bailoteo. Festa de Entroido no Virxe do Mar. Houbo de todo: zombies,garotiñas e garotiños, grupos musicais sesenteros, unha voda cos seus invitados, vaqueiros, unha funcionaria de 90 anos en activo, os amigos de Bisbal, un paiaso pacífico.....e moito, moito baile. Todo un espectáculo. Acompañado pola repostería das familias do alumnado que quere ir de excusión a Londres e que nos fixeron a mañá máis levadeira. Pero, sen dúbida, os verdadeiros protagonistas foron os animadores da festa: o alumnado e profesorado do Ciclo que temos no centro e que pincharon toda a mañá sendo capaces de facernos bailar a case todos. Moitas grazas. No podemos esquecernos dos presentadores: Anxo e Tamara e de todos e todos aqueles que colaborastes, especialmente ao alumnado que sempre vos animades cos vosos disfaces a participar e  a todo o persoal que sacrifica o seu tempo en colaborar e facer que todo isto sexa posible. Moitas grazas.

DÍA 14 DE FEBREIRO

Se visitas estes días a nosa biblioteca verás que hai unha exposición de traballos de alumnado de 1º da ESO de Música. Os rapaces e rapazas puxeron imaxinación e esforzo para facer unha pescuda arredor do amor nas letras de temas musicais. Unha iniciativa do Departamento de Música. Na imaxe un dos traballos expostos.Parabéns.

VISITA DE RIVEIRO COELLO

O martes 14 de Febreiro Antón Riveiro Coelho reuníuse coas lectoras e lectores de Os elefantes de Sokurov, para comentar a súa obra.
Unha velada extremadamente amena e interesante que nos permitiu coñecer mellor a súa escrita: fontes, temas principais, persoas nas que se inspiran as persoaxes ... Tempo houbo tamén de recrear a Compostela dos anos 60, 70, e 80, segundo a memoria dos presentes. E de evocar obras literarias e películas (La acabadora, Francofonía) que forman parte do acervo do Club.Ao remate o escritor agasallou á Biblioteca cunha novela e firmou exemplares das súas obras.
Moitas grazas as lectoras que fixeron posible esta visita.!

LA LA LAND

O pasado 30 de xaneiro o Departamento de Música, Pilar Melcón, achegou ao alumnado de 1º Bach de Música e 4º da ESO ata os Cines de As Cancelas para ver a película musical de recente estrea e de moda, La la Land.

PRESENTACIÓN DE EduCO2cean

O pasado xoves o equipo docente de EduCO2cean xuntou na aula Álvaro das Casas a setenta estudantes, de todos os cursos, interesados en formar o equipo xuvenil EduCO2cean. Alí analizáronse as principais iniciativas e o equipo docente comprometeuse a levar aos 50 máis implicados no proxecto a participar nunha conferencia xuvenil xunto con estudantes de varias localidades da metade Norte de Portugal. Este grupo de alumnos aloxarase no albergue xuvenil da localidade portuguesa de Aveiro, que está a 10 minutos  do comedor universitario e auditorio onde comerán e farán a presentación dos proxectos elaborados no Instituto. Con esta reunión o equipo docente deu por concluído o plan de difusión inicial e agora está centrado na posta en marcha do congreso xuvenil internacional e no primeiro curso de formación para todo o profesorado de todo Galicia interesado no proxecto, e  que está organizando xunto coa Universidade de Santiago: http://educo2cean.climantica.org/

14 DE FEBREIRO NO VIRXE DO MAR

O alumnado de 1º C de bacharelato preparou un proxecto plurilingüe sobre O amor na literatura universal e baixo o lema: "Non merques amor o día 14 de febreiro, agasalla palabras todo o ano" fixeron a súa particular celebración que pretendía denunciar o mercantilismo asociado a esta data. Representaron, con moito éxito, unha escena de Romeo  e Xulieta en inglés e en galego en Álvaro de las Casas, e recitaron poesía na Biblioteca María Mariño, onde regalaron os textos de Safo, Catulo, Ibn Hazm de Córdoba, Afonso Fernandes, Lope de Vega, René Char, Pablo Neruda, Carlos Casares, Raquel Lanseros, Ana Romaní... Moitas grazas ao alumnado de Literatura Universal por compartir as palabras!