GRUPO de ROBÓTICA no FIRST-LEGO-LEAGUE de FERROL

Este pasado 16 de Febreiro, o grupo de ROBÓTICA do instituto estivo en Ferrol para competir no First-Lego LEAGUE co seu proxecto, despois de varias semanas de preparación e ensaios no taller cos profesores de Tecnoloxía Felipe Roget e Emilio Regueira.

O grupo formado por Noa, Paulo, Pablo, David, Santi, Nelson, e Daniel presentou o seu proxecto durante toda a mañán, poñéndose a proba con diferentes traballos e encargos a realizar. O resultado final foi moi satisfactorio, clasificándose en sétimo lugar de entre os vinte e catro equipos que alí estiveron.

NORABOA polo traballo e o esforzo !

GRUPO de ROBÓTICA durante os ensaios no taller de Tecnoloxía.

ÉXITO dos ALUMN@S na X OLIMPIADA de XEOLOXÍA

Despois de varias semanas de preparación e prácticas de laboratorio, a cargo da profesora Raquel Troitiño, un grupo de alumnos e alumnas de Xeoloxía de 1º de Bacharelato, participaron con grande éxito na X Olimpiada de XEOLOXÍA que tivo lugar este 13 de Febreiro na Facultade da Universidade Compostelana.

Un dos nosos equipos, o formado por Xavi, Jesús, Daniel, Toño e Rodrigo, acadou a primeira posición de entre todos os que participaron na Olimpiada.

A destacar que o alumno Xavier Lires quedou clasificado na 3ª posición de forma individual, gañando o dereito a participar na fase nacional representando a Galicia, que terá lugar o vindeiro 6 de abril en Cáceres.

ALUMN@S de Xeoloxía

Rodrigo, Toño, Daniel, Jesús e Xavi

EQUIPO GAÑADOR da X Olimpiada de XEOLOXÍA

XVIII Certame de RELATO de AVENTURAS

Xa está en marcha o XVIII Certame de Relato de Aventuras 'Antón Avilés de Taramancos'

convocado polo Concello de Noia e organizado pola revista 'Casa da Gramática' do IES Virxe do Mar.

Poden participar todas as persoas maiores de idade e o prazo de admisión dos traballos remata

o día 8 de abril de 2019, que deberán ser remitidos ao Concello de Noia (R/ Rosalía de Castro, 2)

Máis información en www.noia.es

BACHARELATO na E.T.S. de ENXEÑARÍA de MINAS de VIGO

Os alumnos que cursan Tecnoloxía Industrial no Bacharelato do noso instituto, realizaron unha visita á E.T.S. de Minas e Enerxía da Universidade de Vigo. A visita encádrase dentro das xornadas de portas abertas e de aula aberta organizadas pola Escola Técnica para alumnado de Bacharelato.

Durante a mesma, os rapaces e rapazas asistiron a unha demostración activa de manexo simulado de explosivos, demostracións de levantamentos tridimensionais cun láser 3D e diversas actividades manipulativas relacionadas coa tecnoloxía dos materiais.

Foron acompañados polos profesores Emilio Regueira e Macarena Carballeira.

2 de FEBREIRO, DÍA da CANDELORIA: o casamento dos paxaros

O día 2 de febreiro celébrase o día da CANDELORIA.

En GALICIA é o día do casamento dos paxariños.

Representa o renacer da natureza pola proximidade da primavera.

Para os mariñeiros era o comezo da navegación despois da longa espera do inverno.

'O CASAMENTO DOS PAXARIÑOS'

'CANDO A CANDELORIA CHORA, MEDIO INVERNO VAI FÓRA,