CALENDARIO ESCOLAR 2016-17

Probas extraordinarias setembro 2016

CALENDARIO PROBAS DE SETEMBRO

LIBROS DE TEXTO 2016-2017

Na seguinte ligazón atópase a listaxe dos libros de texto

LIBROS DE TEXTO

ILLAS CÍES

.

O pasado 4 de xuño o alumnado de 1º da ESO acompañados dos seus profesores Santiago Robado, Sandrine Sánchez e Emilio Regueira desprazáronse ata as Illas Cíes. Realizaron un percorrido organizado polo Departameto de Ciencias Naturais. Tiveron a oportunidade de visitar e coñecer un espazo natural único e espectacular  moi pertiño de nós. Tamén aproveitaron a saída para degustar os bocatas saudables que aprenderon a facer neste curso. Un día ben aproveitado.

ROTEIRO SAUDABLE

O martes 21 de xuño, nas últimas horas da mañá o equipo de profesores que coordina Olga Amigo acompañou ao alumnado de 1º da ESO nun roteiro ata o Testal. Alí foron agasallados coa espectacular presentación de froita feita por Rosana Mariño. A actividade formou parte do Plan Proxecta, Sabe que alimenta, en relación ao fomento dunha alimentación saudable. Parabéns.