TEATRO en FRANCÉS: 'Prêt-à-Porter'

O alumnado de Francés de 3º e 4º da ESO, así como os de 1º Bacharelato, asistiron este luns a unha representación da obra en francés 'Prêt-à-porter' no Fórum Metropolitano de A Coruña, interpretada por actores francófonos. O mundo da moda en Paris cobra vida en forma de comedia nesta peza teatral, con texto e diálogos especialmente pensados para os rapaces destes niveis educativos.

'Prêt-á-porter', teatro en FRANCÉS

Unha vez rematada a representación, os rapaces tiveron ocasión de conversar cos membros da compañía teatral.

KARAOKE de NADAL 2018

O derradeiro día do trimentre, o 21 de decembro, celebramos o gran concurso Karaoke de Nadal 2018, cunha gran participación de alumnado, en forma individual, por parellas e tríos. A destacar o gran nivel amosado polos participantes e a enorme dificultade que atopou o xurado para decidir os gañadores deste evento.

Os gañadores e premiados foron:

1ºPREMIO: Elba, Martina e Carolina de 1ºESO

2ºPREMIO: Candela, Carolina e Paula de 2ºESO

3ºPREMIO: Ana, Lara e Noa de 1ºESO

NORABOA A TOD@S @S PARTICIPANTES  !!!

Na festa de fin de trimestre, tamén participaron o Coro dos alumn@s de Francés e o Coro 'Has de Cantar', animando entre todos este día no que comezaban as vacacións de Nadal.

FELICES FESTAS PARA TOD@S !

Aquí temos unhas imaxes da actuación das gañadoras:

1º PREMIO

2º PREMIO

3º PREMIO

REMATA O 1º TRIMESTRE DO CURSO

Día 21 de DECEMBRO

ENTREGA de NOTAS ás 12:45 h

SAÍDA e BUSES ás 13:00 h

*O centro permanecerá aberto ata as 14:15 h

BON NADAL A TOD@S

ARTE e FILOSOFÍA de 2º BACHARELATO en Santiago

Este pasado día 12 de decembro, un grupo de alumnas de Historia da Arte de 2º Bacharelato, acompañados pola profesora Concha Sabucedo, analizaron de cerca a Catedral de Santiago na visita que, anualmente, organiza o Departamento de Historia. Un xeito de achegar ao alumno á obra de arte. Materia importante do Selectivo, a Catedral serve de exemplo directo das características básicas da Arte Románica. Coñeceron o interior da Catedral e visitaron a Corticela máis o Museo Catedralicio e o Claustro. A visita por Santiago completouse cun percorrido breve polas Facultades de Historia e Filosofía, así como á Igrexa da Universidade. Unha tarde fría pero, productiva.

Asimesmo, o alumnado de Filosofía de 2º Bacharelato, acompañados polos profesores Dolores Rodríguez e Xavier Crespo, asistíu este venres 14 de Decembro, a unha representación da obra 'Sofía e as postsocráticas', no Salón Teatro de Santiago. Esta peza teatral dirixida por Marta Pérez, versa sobre a violencia machista, e a partires de tres personaxes en escena, Sócrates, Platón e Aristóteles (interpretados por mulleres), analiza o que é ou non é violencia machista, e a nosa responsabilidade como sociedade ante este asunto.

CORO de nen@s 'HAS DE CANTAR'

O coro infantil do IES Virxe do Mar, formado por alumnos e alumnas de 1º e 2º da ESO, participou este pasado domingo 25 de novembro nos actos organizados polo Concello de Noia con motivo do día 'Contra a Violencia de Xénero'.

O coro, dirixido por Eva e Fernando, interpretou varias cancións diante da Casa do Concello, relacionadas coa problemática da violencia que sofren as mulleres, ante un atento e entusiasta público, aínda a climatoloxía da tarde non acompañaba moito.

Noraboa a tod@s os compoñentes do Coro e aos profesores encargados.

III CERTAME de VIDEOCREACIÓN: CONTRA A VIOLENCIA de XÉNERO

Todos os alumnos e alumnas da ESO que participaron na elaboración de videos sobre a problemática da violencia de xénero, como parte final dos obradoiros impartidos nas aulas, organizados polo C.I.M. de Noia e o Departamento de Orientación do IES, asistiron o pasado luns 26 de novembro á gala de entrega de premios do III Concurso de Videocreación, que tivo lugar na Sociedade Liceo de Noia.

Despois do visionado das curtas finalistas, procedeuse á entrega de galardóns, resultando gañadores de dous 4º premios, dous grupos de alumnos de 3º da ESO do noso instituto. Un deles formado por Antía Piñeiro, Alba Fernández, Sara Martín, Laura Míguez, Ainhoa Vilar, Néstor Negreira, Antón Regueira e Mateo Ríos, e outro grupo formado por Leilía Rey, Adriana Quintás, Jorge Santos e Pablo Santos.

Noraboa aos premiados!

Grupos de alumnos de 3º da ESO que resultaron premiados