3 PREMIOS no CONCURSO 'CURTAS D-MEDO' de BARRO

As curtas "Control", "Por Separado" e "O Enterrador" gañan o primeiro, segundo e terceiro premio no certame de Curtas D-Medo organizado polo Concello de Barro (Pontevedra). As curtametraxes tiñan que gravarse co teléfono móvil, cunha duración máxima de 3 minutos, en grupos de 3 participantes e integrar a temática do Samaín. O alumnado de Imaxe e Son de 2º de Bacharalato do IES Virxe do Mar participou cun total de 9 curtas neste certame. A gala e entrega de premios, á que asistiron varios dos alumnos matriculados nesta asignatura, acompañados pola súa profesora Elvira Rodríguez, celebrouse o pasado 31 de outubro no Pazo de Seráns (Barro -Pontevedra).

NORABOA aos gañadores !

1º PREMIO

2º PREMIO

3º PREMIO

TIC de Bach visita a CITIUS da USC

O pasado venres 26 de outubro un grupo de alumnos e alumnas das materias TIC I e TIC II de Bacharelato visitou o Centro de Investigación en Tecnoloxías da Información da Universidade de Santiago (CITIUS), onde traballan unhas cen persoas, entre investigadores e persoal técnico. Nesta visita puideron ver, entre outras cousas, o funcionamento dun centro de procesamento de datos, o laboratorio de robótica e as investigacións que están realizando en procesamento de imaxe hiperespectral e uso de láser para a detección e medida de obxectos (LIDAR).

CLUBE de LECTURA 'Tol@s pola lectura'

O Clube de Lectura do IES Virxe do Mar organizou o pasado día 25 de outubro un 'Roteiro Literario' pola costa da Ría. Partindo de Punta Batuda, e pasando polas praias de Boa, Taramancos e Testal, fixeron un percorrido alumn@s e profesoras, ata chegar ao IES. Aproveitaron as paisaxes para ir facendo diferentes paradas e para ler de forma conxunta poemas e textos de autores noieses, coma Antón Avilés, María Mariño, Ana Romaní e Ramón Blanco, compañeiro e actual profesor de lingua galega no centro. A contorna favoreceu a interiorización e interpretación dos textos, co obxectivo de buscar unha maior aceptación deste xénero entre os rapaces.

ROTEIRO BOTÁNICO de 1ºESO polo río TRABA

O pasado día 9 de outubro, o alumnado de 1º da ESO do IES Virxe do Mar, realizou un roteiro pola ribeira do río Traba para a observación das diferentes especies de árbores e outras plantas características da zona: ameneiro, sabugueiro, salgueiro, freixo, loureiro, castiñeiro, carballo, piñeiro, fieito, xesta, toxo, etc.

Asimesmo analizaron a presenza de especies invasoras no noso monte, coma é o caso do eucalipto.

Os alumnos  recolleron mostras de follas, tomaron notas e atenderon ás explicacións que lles deu o profesor Fernando Martínez.

Foi unha actividade do Departamento de Ciencias, cun percorrido de aproximadamente 2 km de ida e outros 2 km de volta dende a ponte de Traba, na vila de Noia.

Posteriormente nas aulas, realizaron traballos a partir da experiencia vivida pola beira do río.

VISITA Á BASE E.V.A. 10 do MONTE IROITE

O pasado martes 9 de outubro, un grupo de rapaces e rapazas da materia de Tecnoloxía de 4º ESO do IES Virxe do Mar, visitou as instalacións do Escuadrón de Vixilancia Aérea EVA nº10, situada no cume do monte Iroite. Acompañados polos profesores de Tecnoloxía Felipe Roget e Emilio Regueira, puideron ver de primeira man as instalacións e o equipamento de telecomunicacións que utilizan na base, ademais de recibir as explicacións do persoal técnico. Mención especial merece a visita ao radomo (a cúpula) que alberga ao rádar, pola súa espectacularidade, como tamén espectaculares son as vistas que se poden disfrutar dende o alto do monte Iroite.

XVII CERTAME de RELATO de AVENTURAS 'Antón Avilés de Taramancos'

Este pasado día 6 de Outubro tivo lugar a entrega do premio do XVII Certame de Relato de Aventuras Antón Avilés de Taramancos, convocado pola revista cultural “Casa da Gramática” do IES Virxe do Mar en colaboración co Concello de Noia.

Resultou gañadora a obra Alana do nigranés Francisco Fernández Davila. Unha novela ambientada na época castrexa, na que se fala da busca da identidade galega.

O acto transcorreu no Concello de Noia e asistiron as autoridades locais, familia de Antón Avilés e o xurado do certame, do que forma parte Xavier Castro Rodriguez, profesor do IES Virxe do Mar e codirector da revista Casa da Gramática. Asimesmo, a profesora do Ciclo de Imaxe e Son do IES Antía Figueiras Carballo foi a autora das ilustracións da obra gañadora Alana, así coma tamén autora do diseño do cartel deste Certame literario.