VISITA A SANTIAGO

A última semana de novembro rematou cunha morea de actividades, saídas e visitas. As alumnas e alumnos do Ciclo Medio de Vídeo DJ e Son do noso IES visitaron o pasado marte, 29 de novembro, a capital galega. Na Cadena Ser Radio Galicia puideron ver in situ a realización dun programa radiofónico e coñecer os dispositivos, ferramentas e métodos de traballo nunha emisora. A visita completouse cunha charla que foi coma unha viaxe á historia do son no establecemento Portela Seijo. Aquí puidemos coñecer distintos soportes de rexistro de son coma os discos de pizarra, de vinilo, o CD ou os fíos de aceiro, e esoitar distintos soportes a través de varios equipos de son. Nesta visita foron acompañados polos profesores Xesús Chapela, Sabela Pernas e Antía Figueiras.

TEATRO NO COLISEO NOELA

O pasado 30 de novembro un numeroso grupo de alumnos e alumnas do noso centro acudiron ao Coliseo Noela para asistir á representación de Retrincos. A obra inscríbese dentro das actividades  Outono Cultural da Deputación da Coruña, e forma parte dun programa de espectáculos previstos para achegar as figuras de Castelao, Irmandades da Fala e Manuel María ao público máis novo. O noso centro foi un dos diferentes centros seleccionados entre 18 Concellos da provincia.Na foto aparecen os actores protagonistas:  Isabel Risco e Fran Rei

ALIANZA ESTRATÉXICA EduCO2cean-STS

Un equipo de oito profesores do IES Virxe do Mar acaba de poñer en marcha, dende o marco metodolóxico do proxecto Climántica, a coordinación da creación diferente material didácticos multilingüe co que van a formar á mocidade como axentes de concienciación da importancia da investigación sobre os impactos e a mitigación do cambio climático nos océanos. Tamén está a definir os seus modelos de participación das comunidades educativas para trasladar á sociedade respostas educativas fronte ao cambio climático.

Para esta transferencia pedagóxica, o IES Virxe do Mar, aliouse mediante o proxecto CLIMÁNTICA, do que é o centro de referencia para a aplicación en diferentes comunidades educativas, cun  grupo de científicos e docentes de España, Portugal, Gran Bretaña e Polonia, para formar a alianza estratéxica  EduCO2cean-STS (Education models to transmit to society the challenge of global change in the ocean) financiado pola Unión Europea con 249.000 euros na convocatoria Erasmus+ 2016 para executar no bienio 2016-2018.

A alianza estratéxica europea complétana o seu líder ante a Unión Europea, a Asociación Portuguesa de Educación Ambiental-ASPEA (Portugal) que aporta a súa experiencia de coordinación e difusión de redes educativas a nivel nacional e europeo, a Universidade de Vigo como sede institucional do campus de excelencia do Campus do Mar,  Marine Alliance for Science and Technology de Escocia, que aportan os datos científicos,   Ciência Viva -  Agência Nacional para a Cultura Científica e Tecnolóxica (Portugal) que aporta a súa experiencia en divulgación científica,  CARETAKERS OF THE ENVIRONMENT INTERNATIONAL (Polonia) que traslada e adapta ao Báltico todo o desenvolvemento feito sobre o Atlántico, e o IES Ribeira do Louro de Porriño que aporta a súa ampla experiencia na xestión administrativa deste tipo de proxectos.

O principal reto do IES Virxe do Mar nesta alianza estratéxica europea para a innovación en boas prácticas educativas consiste na coordinación do deseño e desenvolvemento dos produtos didácticos e tamén na  coordinación da rede educativa a través da plataforma colaborativa. Tamén se encargará, da organización do congreso xuvenil internacional virtual sobre produtos de sensibilización social sobre a relevancia da investigación que se está a facer para responder os dous retos ambientais globais actuais máis relevantes: o cambio climático e sustentabilidade dos océanos.

Os socios do proxecto, de dous anos de duración, planearon na reunión da Universidade de Vigo os pasos a seguir para  crear un libro de texto con carácter global, aplicable en calquera sistema educativo europeo, que se publicará tanto en formato papel como electrónico, que coordinará o IES Virxe do Mar, e que estará  dispoñible nos diferentes idiomas dos países participantes.

VISITA A SANTIAGO

O pasado 23 de novembro o Departamento de Economía organizou unha visita a Santiago para grupos de 4º da ESO e 1º de Bach. A visita foi a GALICIA OPEN FUTURE, centro de emprendemento no Gaias. Presentáronse proxectos innovadores  e o alumnado traballou nun obradoiro de ideación no que o reto foi  como motivar ao alumnado dun instituto. As ideas foron presentadas ante un xurado que seleccionou a máis innovadora. Un xeito novo de aprender no que os alumnos do noso centro se implicaron con moito empeño, segundo os seus profesores acompañantes: Isabel Añón, Lucía Blanco e Antón López.

ENCONTRO LITERARIO

Este martes, 15 de novembro, o Club de Lectura "María Mariño" do noso centro recibiu a visita de Susana Sánchez Aríns, a autora de "Seique". Trátase da historia dunha familia, a súa, contada dun xeito poético, divertido e durísimo á vez, nunha loita tenaz contra a des-memoria, para ousar revelar a verdade, tanto tempo agochada,de personas cuxa conduta nos tempos do franquismo se intentou esquecer. Un libro excepcional que vos recomendamos absolutamente.

EXCURSIÓN DEPARTAMENTO DE RELIXIÓN

O día 7 de novembro o alumnado de Relixión a primeira hora visitaron a capela de Santa Minia. Logo foron ata o Monte do Gozo e dende alí percorreron a pé os últimos kilómetros da etapa do camiño ata a catedral.Na catedral entraron pola porta Santa, deronlle o abrazo o apóstolo, visitaron a súa tumba e asistiron a Eucaristía co botafumeiro.Unha experienza abraiante para o alumnado. A mediodía comeron no refectorio medieval do hostal do seminario maior.!Menudo privilexio!

Pola tarde visitaron en Padrón  a igrexa de Santiago- onde se atopa o pedrón ou ara romana- e para rematar subiron e baixaron máis de 125 escalóns para visitar Santiaguiño do monte” en un plis plas”.