CLIMÁNTICA: CAMPUS INTERNACIONAL de AVEIRO (PORTUGAL)

Dende o 4 ao 8 de setembro organizamos no centro de investigación, innovación e divulgación científica Fábrica Centro de Ciencia Viva e da Universidade de Aveiro, a doceava edición dos campus de Climántica, que é a sexta edición internacional que organizamos dende que coordinamos a rede escolar de Climántica e a segunda en Fábrica, un centro que nos aportou todas as súas instalación e equipamentos, entre os que destacaron os de luz láser, holografía, proxección 3D e robótica. Os actos plenarios celebrados no auditorio retransmitíronse  por streaming a través do Facebook oficial de Climántica. Os 72 estudantes procedentes da varias autonomías españolas, de varias rexións de Portugal e de México, foron seleccionados entre 470 alumnos que presentaron a súa candidatura mediante a publicación dun produto multimedia para difundir a través dunha web  co obxectivo de sensibilizar á cidadanía sobre o cambio climático. Entre eles resultaron seleccionados os estudantes do noso centro Zaira González, Aimara Ventoso, Luis Otero, Pablo Veiras e César Fernández. Ademáis da dirección e coordinación do campus, o noso instituto estivo representado polos exalumnos Julieta Dix, Aitor Alonso e María Arufe que formaron parte do equipo de monitores; e formando parte dos formadores do seminario docente, polas profesoras Raquel Troitiño e Eva Núñez e polo  profesores Carlos Maquieira e Fernando Vigo.

www.climantica.org

FONDO SOLIDARIO de LIBROS de TEXTO e VALES para MATERIAL ESCOLAR.

Xa está publicada a listaxe definitiva do FONDO SOLIDARIO de LIBROS.

Podedes consultala na Secretaría do Centro e no Taboeiro de Anuncios.

Tamén están os beneficiarios de VALES para o MATERIAL escolar.

INICIO DE CURSO 2018-19

LUNS 17 pola MAÑÁN:

PRESENTACIÓN do ALUMNADO de 2º, 3º, 4º ESO e BACHARELATO

- ás 11:30 h SAÍDA de BUSES para o IES

- de 12:00 h a 13:00 h  PRESENTACIÓNS no IES

- ás 13:00 h SAÍDA de BUSES do IES

LUNS 17 pola TARDE:

PRESENTACIÓN do ALUMNADO de 1º ESO

- ás 16.00 h SAÍDA de BUSES para o IES

- de 16.20 h a 17:30 h PRESENTACIÓNS no IES

- ás 17:30 h SAÍDA de BUSES do IES

CICLO de VIDEO-DJ o LUNS 17 pola MAÑÁN: