INTERCAMBIO CLIMÁNTICA

Case en paralelo á Semana Cultural estivose a desenvolver o Intercambio de estudantes do noso centro e centros colaboradores do proxecto Climántica. Desde finais de marzo, en que se desprazaron os nosos alumnos, á penúltima semana de abril en que viñeron os alumnos canarios e segovianos. Neste momento están na etapa final do intercambio en Segovia. Un programa moi intenso que podedes seguirna páxina oficial de Climántica onde atoparedes información completa das numerosas actividades que se foron desenvolvendo.

TEATRO NO COLISEO NOELA

Non esquezades que temos unha cita no teatro o próximo xoves 27 de abril. Alí estará o grupo de teatro do centro coordinado e dirixido por Carlos Maquieira coa colaboración de Gloria Rivas.

CERTAME DE PINTURA

Dentro das actividades da Semana tivemos, o pasado xoves, o certame de pintura ao aire libre. Ao final desta semana, o día 27 de abril, publicaranse os gañadores ou gañadoras do mesmo. Estade atentos!!!!

VAI A SEMANA

Aos poucos vanse traballando as actividades programadas para a Semana Cultural. Na foto unha pequena mostra. Obradoiros como o Sabor da Aventura, charlas sobre Acoso Escolar, degustación de pratos do mundo, Castelao no Coliseo Noela, encuadernar e pintar ao aire libre son algunhas das actividades realizadas. Na foto unha mostra: o oleiro Xosé Manuel Fernández, orixinario de Niñodaguia, en plena  tarefa na que aprendemos que detrás do máis sinxelo hai un gran dominio do oficio. Algúns intentaron emulalo e..... non lles saíu moi mal.

VISITA AO SON

Ollamos o mar da arousa a través dun dron

Disfrutamos dunha instalación audiovisual

O pasado xoves 6 de abril as alumnas e alumnos do Ciclo Medio Tecnic@ de Video DJ e Son asistiron ás III Xornadas de Xuventude e Emprego de Porto do Son. Alí descubrimos algunhas novas empresas deste concello coma o Dron Submarino, Musieventos, Bowltash Surfboard, Arousa Natureza e Ocio e o Estudio Contraluz. No peirao de Porto do Son puidemos ver as imaxes submariñas en directo dende a cámara dun dron. O final da xornada rematou cunha actuación musical empregando equipamento de son e luces.

XXIII SEMANA CULTURAL

No Virxe do Mar estase a desenvolver a XXIII Semana Cultural. Presentacións, competicións de xadrez e damas,  teatro así como obradoiros de encuadernación e de alfarería foronse debullando nestes dous días. Paralelamente temos de invitados na vila e no centro ao alumnado de Canarias e de Segovia que participan no intercambio do proxecto Climántica. Aquí tendes o cartel deste ano, baseado nun debuxo de Andrea Pérez e co tratamento dixital realizado por Antía Figueiras e Antonio Sánchez. Grazas a todos/as polo traballo e colaboración.