TEATRO EN INGLÉS

Aquí temos a foto do numeroso grupo que onte, 10 de xaneiro, se desprazou a Santiago de Compostela para asistir á representación teatral de FAIR PLAY, teatro en inglés para escolares. Máis de cen alumnos acompañados polos profesores Eva Núñez, Fernando Vigo, Antón López, Miguel Herráiz e María Jesús Agrafojo participaron, logo da representación, nunha actividade lúdica na pista de patinaxe do Concello.O alumnado pertence aos grupos de 1º, 2º e 3º da ESO.

CESTA DE NADAL

Aquí temos o número gañador do sorteo da Cesta de Nadal. Un grupo de alumnos de 1º e 2º da ESO foron os encargados de escoller o número gañador entre os participantes. Aquí está o resultado. Parabéns e a disfrutar da cesta.

RECREOS ACTIVOS

Un ano máis é posible durante os recreos disputar partidas de damas e xadrez. Son moitos e moitas os que se anotan. A actividade está coordinada, como en anos anteriores, por Antón López. Desde aquí animámosvos a que participedes. O próximo mércores 21 de decembro disputaranse as finais deste torneo do primeiro trimestre.

VISITA NO VIRXE DO MAR

Luns 12 de decembro, aula Álvaro de las Casas. Encontro do alumnado de 3º ESO con María López Sández para falar da súa obra O faro escuroDebullounos o proceso de creación da novela xestada en Alemaña: triangulación, protagonismo feminino, proceso de toma de decisións, antagonista con trazos de humanidade e simpatía, localización na illa de Sálvora, acuarelas pintadas pola fareira...toda unha lección de creación artística contada paso a paso. Actividade coordinada polo Departamento de Galego do centro con Olga Amigo e María Buño.

VISITA A SANTIAGO

A última semana de novembro rematou cunha morea de actividades, saídas e visitas. As alumnas e alumnos do Ciclo Medio de Vídeo DJ e Son do noso IES visitaron o pasado marte, 29 de novembro, a capital galega. Na Cadena Ser Radio Galicia puideron ver in situ a realización dun programa radiofónico e coñecer os dispositivos, ferramentas e métodos de traballo nunha emisora. A visita completouse cunha charla que foi coma unha viaxe á historia do son no establecemento Portela Seijo. Aquí puidemos coñecer distintos soportes de rexistro de son coma os discos de pizarra, de vinilo, o CD ou os fíos de aceiro, e esoitar distintos soportes a través de varios equipos de son. Nesta visita foron acompañados polos profesores Xesús Chapela, Sabela Pernas e Antía Figueiras.

TEATRO NO COLISEO NOELA

O pasado 30 de novembro un numeroso grupo de alumnos e alumnas do noso centro acudiron ao Coliseo Noela para asistir á representación de Retrincos. A obra inscríbese dentro das actividades  Outono Cultural da Deputación da Coruña, e forma parte dun programa de espectáculos previstos para achegar as figuras de Castelao, Irmandades da Fala e Manuel María ao público máis novo. O noso centro foi un dos diferentes centros seleccionados entre 18 Concellos da provincia.Na foto aparecen os actores protagonistas:  Isabel Risco e Fran Rei