CONCERTOS DE NADAL

Xa están cerca as vacacións. Hoxe, mércores 20 de decembro, xa poidemos escoitar no patio os primeiros concertos navideños. O coro e intérpretes do alumnado de francés, coordinados pola profesora Sandrine Sánchez, o alumnado de Música de Pilar Melcón e o Coro Has de Cantar agasalláronos este mañá coas súas doces interpretacións. Contando, eso sí, coa colaboración de Antón López.  Parabéns a todos/as.

ENTREGA DA CESTA DE NADAL

E xa temos a gañadora da Cesta de Nadal deste ano. Parabéns, e moitas grazas a todos e todas os que participastes coa vosa colaboración nesta campaña.

SORTEO RIFA CESTA NADAL

NÚMERO PREMIADO

CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Aquí temos unha foto dos alumnado e profesorado asistente a gala de entrega de premios do Concello de Noia con motivo do Día Contra a Violencia de Xénero. Os asistentes son os que, previamente, tiñan realizado videos para poder participar no evento e polo que recibiron, nalgúns casos, premio. A actividade estivo coordinada pola orientadora do centro, Julia Villaverde. Foi un acto no que participaron os centros escolares do Concello e que, polo que contan, resultoulles moi divertido. Parabéns a todos/as.

DÍA DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE

O pasado 4 de decembro tivemos a oportunidade de ter no centro a representantes da asociación Misela para conmemorar o Día das Persoas con Discapacidade. Na fachada do centro leuse un comunicado, no que se reivindica a necesidade que temos todos e todas de implicarnos nesta integración. Ao acto asistiron alumnos e 1º da ESO cos seus titores entre outros. Contamos coa colaboración de Antón López, Fernando Vigo e Eva Núñez responsables do acompañamento musical. Para o Virxe do Mar foi un pracer telos como invitados e esperamos que  volvan noutras ocasións.

ACTO CONTRA AS VIOLENCIAS

Na xornada do 24 de novembro desenvolvéronse no centro unha serie de actos cos que a comunidade educativa se sumaba á conmemoración do Día contra a Violencia de Xénero. Durante o primeiro recreo houbo un acto musical protagonizado polo alumnado da ESO e coordinado polo Departamento de Música coa presentación dun video no que alumnos e docentes versionan unha peza musical de Guadi Galego. Hai que agradecer a colaboración de moita xente implicada neste proxecto: alumnos e alumnas tanto da ESO como do Ciclo e profesorado como Luis Alonso, Antía Figueiras e Pilar Melcón.  Na imaxe apararece reflectido o acto do segundo recreo, feito coa colaboración de alumnas de Bach mailo coro infantil do centro, coordinado por Fernando Vigo e Eva Núñez. A presentación estivo a cargo de Tamara Vidal e Anxo Núñez. Grazas a todos. Nós seguiremos sensibilizando.