Información xeral

MACS I

Inglés I

Latín I

NOTA: As materias marcadas en cor son as pendentes de 1º Bacharelato.

Axudas para adquirir material escolar

A ORDE do 7 e maio de 2024 regula e convoca axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria oblligatoria e educación especial en centros docentes sotidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/2025.

O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto educación dixital (E-DIXGAL) está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, terá dereito á axuda para adquirir material escolar, así como ás establecidas nas disposicións adicionais primeira e segunda, se reúne os requisitos establecidos nesta orde.

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día 21 de maio e rematará o día 21 de xuño de 2024 ambolosdous incluidos.

Fai clic aquí para ver a páxina principal "fondodelibros"

Fai clic aquí para ver a orde

Fai clic aquí para ver o manual de usuario para solicitantes

Se desexan mais información poden solicitala na secretaría do centro.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

VdM un instituto para ti

O próximo mércores día 6 de marzo ás 19 h. imos celebrar as xornadas de portas abertas do IES Virxe do Mar.

Tódalas familias que queiran achegarse ao noso instituto poderán facelo para que poidamos trasladarlles toda a información que precisen para efectuar a matrícula da súa filla ou fillo no centro.

Sorteo cesta de Nadal

A cesta será entregada o próximo venres 29 de decembro nas oficinas do instituto en horario de mañá.

Se vostede posúe a rifa gañadora e non pode acudir ao centro ese día pregámoslle nos indique, empregando o correo do centro ou chamada telefónica, outro momento para facerlle entrega da mesma. Grazas pola colaboración co noso alumnado.

ies.virxedomar.noia@edu.xunta.gal

Teléfono: 881 866831

Guía de mediación parental

Presentámosvos a guía de mediación parental creada polo INCIBE e traducida ao galego por compañeiros/as do IES Aquis Celenis. Trátase dun documento que pode axudar a xestionar o uso do móbil e outros dispositivos no ámbito familiar. Nos documentos adxuntos atoparedes diferentes modelos de pactos familiares relacionados con esta guía. Agardamos que vos guste e poidades sacarlle partido.