Actividades extraescolares

A oferta de actividades culturais e deportivas, con carácter voluntario e fora do horario escolar, que ofrecemos aos alumnos e alumnas do centro é unha das nosas inquedanzas.
Estas actividades pensamos que contribúen á formación integral do alumnado, que lles axudan a organizar o seu tempo libre e melloran a súa vinculación ao centro.Como obxectivos que nos propoñemos nas mesmas son os que seguen:
  1. Promover no alumnado un sentimento positivo de pertenza ao centro ampliando o seu horizonte cultural.
  2. Desenvolver a autoestima dos mozos e mozas e conseguir que adquiran unha maior autonomía e responsabilidade no seu tempo libre.
  3. Mellorar as relacións entre o alumnado e axudarlles a adquirir habilidades sociais e de comunicación.
  4. Favorecer a sensibilidade, a curiosidade e a creatividade do alumnado.

V Copa F.S - ANPA Virxe do Mar

Un ano máis e xa son 5, vaise disputar a V Copa de fútbol sala que organiza a ANPA do noso centro. A novidade deste ano é a incorporación da categoría alevín mixta. Premendo nesta ligazón verás un pequeno dossier do torneo que inclúe os horarios dos partidos.

Se queredes ver bo fútbol sala e animar aos teus compañeiros non deixes de achegarte aos polideportivos de Noia o vindeiro domingo 29 de maio.

IV Copa ANPA Fútbol Sala

Máis de 120 deportistas participaron na IV Copa ANPA IES Virxe do Mar de fútbol sala. Os encontros disputáronse no Polideportivo Municipal de Noia. O noso desexo é que tod@s levasen deste día un recordo agradábel que lles sirva para sentir o deporte como parte do seu desenvolvemento.
<resultados-clasificacións>    <na prensa>

Copa Coca-Cola

O pasado sábado 1de maio en Coruña participamos no Torneo de Fútbol "Copa Coca-Cola". Logo de pasar a primeira fase, non fumos quen de pasar á seguinte nun partido no que fixemos un bo xogo. Queremos destacar o comportamento inmellorable dos nosos xogadores e a colaboración do grupo de nais e pais que nos acompañou e animou.
<foto 1>    <foto 2>    <foto 3>

Calendario Deporte Escolar

Se premes neste ligazón poderás saber os horarios e locais de xogo dos próximos partidos de fútbol sala nas categorías infantil e cadete- Deporte Escolar.
 DEPORTE ESCOLAR

V Xornadas Psico-Pedagóxicas

O venres 12 de marzo ás 20:30 h. terá lugar na Aula Álvaro de las Casas a segunda charla das Xornadas.
Na mesma falarase dos riscos que pode supoñer internet para os rapaces e rapazas.O poñente será nesta ocasión D. José Souto.
 2ª XORNADA