Blog_alumn@s

Sorteo cesta de Nadal

A cesta será entregada o próximo venres 29 de decembro nas oficinas do instituto en horario de mañá.

Se vostede posúe a rifa gañadora e non pode acudir ao centro ese día pregámoslle nos indique, empregando o correo do centro ou chamada telefónica, outro momento para facerlle entrega da mesma. Grazas pola colaboración co noso alumnado.

ies.virxedomar.noia@edu.xunta.gal

Adornos de Nadal creativos e sostibles

Os rapaces e rapazas de Tecnoloxía de 4º ESO deseñaron e fabricaron estes adornos de Nadal, empregando cartón de embalaxes e polímero biodegradable. Aquí tedes unha presentación co resultado do seu traballo no Polo e da súa creatividade. Parabéns!

Proxecto 4CLIMAS

O IES Virxe do Mar está participando no proxecto 4 climas. A próxima proposta do mesmo é unha viaxe (10 ao 15 febreiro) ao Parque Nacional de Doñana con visitas á cidade de Córdoba, vila de Chillón, minas de Almadén e oo Parque das Táboas de Daimiel. Nesta mobilidade participarán institutos de Córdoba, Elxe e Outes.
Para participar desta actividade o proxecto CLM4S convoca un certame de curtametraxes.
Se eres alumn@ de 3ºESO, 4ºESO ou BACH, defendes a loita contra o cambio climático e queres participar...lee as bases adxuntas, graba un pequeno vídeo e...ADIANTE!!.

Fai clic para descargar as bases do concurso

Save The Planet Protect our Earth Day Planting Trees Poster | Afiches del  medio ambiente, Medio ambiente dibujo, Salvemos nuestro planeta

Datas e horarios dos exames de pendentes

Preme na imaxe do calendario da dereita  para saber as datas e horarios dos exames de asignaturas pendentes correspondentes as materias de: BIOLOXÍA-XEOLOXÍA- CIENCIAS AMBIENT.-FÍSICA-QUÍMICA- MATEMÁTICAS

Calendario escolar 2023/24

Facendo clic na imaxe poderán ver o calendario escolar 2023/2024 do noso centro.