BENVIDOS/AS Á NOSA WEB

Rúa Paradellas, 15     36350-NigránTfo.: 986 366 050  Fax: 986 366 102
Facebook: facebook.com/iesvalminor
e-mail: ies.val.minor@edu.xunta.gal

SOLICITUDE DE AXUDA PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS PARA O CURSO ESCOLAR 2020-21. FONDO LIBROS

FOI PUBLICADA A DÍA 10 DE XULLO A LISTA PROVISIONAL DE AXUDA DE LIBROS E MATERIAL.  Atópase na cortiza enfronte a secretaría. Pola lei de protección de datos non pode ser publicada na páxina web. Poderían ter acceso a través da aplicación fondolibros. Lembrade que o alumnado con materias pendentes se aparece coma PENDENTE na listaxe, terá a resolución definitiva da súa petición o 14 de setembro. E o alumnado repetidor de 4º da ESO terá un período extraordinario dun mes para a petición da axuda.

DISPOÑEN DE DOUS DÍAS PARA RECLAMACIÓNS:  13 e 14  de Xullo.

CONVOCATORIA DE EXAMES DE SETEMBRO

Clica para visualizala en grande

O alumnado de 4º con suspensas pero que está PROPOSTO PARA TÍTULO, NON PODERÁ PRESENTARSE Á CONVOCATORIA DE SETEMBRO, por decisión de inspección, pois o historial académico non se vai a modificar. Polo que tanto o alumnado con todas aprobadas coma o proposto para título poderá pasar a recoller os historiais académicos a partir do 15 de xullo de 9:00 a 13:30.

AS SOLICITUDES DE ADMISIÓN ACEPTADAS NA LISTAXE PROVISIONAL FANSE DEFINITIVAS. POLO QUE PODEN PASAR A POLO SOBRE DE MATRÍCULA E MATRICULARSE NAS DATAS SINALADAS.

Todas as solicitudes de admisión que foron publicadas na listaxe provisional, xa son definitivas polo que poden pasar a polo sobre de matrícula polo centro. Os días de matrícula serán por quendas, cliquen no seguinte enlace para máis información:

MATRÍCULA 2020-21

A matrícula será do 1 ao 10 de xullo na convocatoria ordinaria e do 1 ao 10 de setembro na convocatoria extraordinaria. Por mor do COVID este ano farase por quendas a matrícula para evitar aglomeracións. O calendario en xullo en horario de 9 a 13:30 será o seguinte:

1 Xullo 3º ESO

2 Xullo 4º ESO

3 Xullo 1º ESO

6 Xullo 2º ESO

7 Xullo 1º Bach

8 Xullo 2º Bach

9 e 10 Xullo para aqueles que non puideron matricularse no día asignado.

RECOMENDACIÓNS DE LECTURAS PARA O VERÁN

Se queres ver as imaxes máis grandes clica nelas.

CALENDARIO DO MES DE XUÑO.

PRÓXIMOS TRÁMITES:

Devolución dos ordenadores. Soamente devolverá o ordenador o alumnado de 2º da ESO que aprobe todo en xuño. As datas para a devolución serán os días 23, 25 e 26 de xuño de 10:00 a 13:00. Ao alumnado de 2º da ESO que lle queden pendentes para setembro, devolverao en setembro se promociona.

SE QUERES VER AS IMAXES AMPLIADA CLICA NELAS