BENVIDOS/AS Á NOSA WEB

Facebook: facebook.com/iesvalminor
e-mail: ies.val.minor@edu.xunta.es

VISITA AO PERGAMIÑO VINDEL

O alumnado de 1ºBACH, visitan o Pergamiño Vindel no Museo do mar, o xoves 22 de febreiro

O alumnado do IES Val Miñor visitou o Museo do mar para coñecer o Pergamiño Vindel, tesouro da nosa cultura galego-portuguesa, por ser o único texto medieval que recolla a notación musical de seis cantigas de amigo de Martín Códax, xograr do século XIII, probablemente de Vigo.

Asistiron primeiro a unha interesante explicación sobre os materiais empregados na elaboración do Pergamiño; puideron comprobar as dificultades da escrita naquel tempo. A continuación percorreron a exposición arredor do Pergamiño Vindel e a súa época.

Unha xoia que permanecerá entre nós ata marzo, mes no que retornará a Library Morgan de Nova York.

AFRICA GONZÁLEZ RECOLLE O PREMIO MULLER CIENTÍFICA IES VAL MIÑOR 2018

O luns 19 de febreiro ás 17:00 horas África González, catedrática na Universidade de Vigo e presidenta da sociedade española de Inmunoloxía recolleu o premio MULLER CIENTÍFICA  IES VAL MIÑOR 2018. Rodeada de toda a comunidade escolar deste centro educativo, de autoridades ,  de compañeiros e compañeiras científicas do CSIC, do Oceanográfico de Vigo e de familiares agradeceu o agasallo ao mesmo tempo que nos deleitou cunha magnífica conferencia sobre muller e ciencia.

CELEBRANDO O DÍA DA PAZ

Desde o departamento de Tecnoloxía celebrouse o día da Paz creando códigos de resposta rápida (códigos QR) con frases sobre a paz enunciadas por personaxes históricas ou ben con videos sobre esta temática.

NO IES VAL MIÑOR COMEZAMOS A CELEBRAR O DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E DA NENA NA CIENCIA

Pilar Riobó e Mar Nieto Cid do Instituto de Investigacións Mariñas (CSIC) e Luisa Martínez Lorenzo, da Delegación CSIC en Galicia impartironlle aos alumnos e alumnas de Bacharelato a conferencia que levou por título " CIENCIA EN FEMENINO". Grazas por todo o bo que nos ensinastes.

DÍA INTENSO NO XIMNASIO EN SABARÍS

O mércores 24 achegámonos ao ximnasio Be One en  Sabarís, para ter unha experiencia diferente de adestramento, onde a consigna era, "hai que subir as pulsacións imos a facer un circuito metabólico". Coma sempre o alumnado se implicou ao máximo. As actividades realizadas foron Padel e circuito heroican.

Agradecer ao persoal e a xerencia do ximnasio a súa xenerosidade ao abrirnos as portas da súa instalación. E a ANPA por axudarnos na financiación dos bus.

CLICA NA FOTO  para ver cómo aconteceu a xornada.

CARTEL ELABORADO POLO ALUMNADO DE 1º DA ESO DENTRO DA CAMPAÑA DE LIMPEZA

Aquí un dos carteis que o alumnado de 1º da ESO elaborou dentro da campaña de orde e limpeza do centro educativo.