BENVIDOS/AS Á NOSA WEB

Facebook: facebook.com/iesvalminor
e-mail: ies.val.minor@edu.xunta.gal

OBRADOIRO SOBRE A TRATA DE SERES HUMANOS PARA O ALUMNADO DE 4º DA ESO

Ádega Castro, responsable en Vigo do Proxecto Novicom, dirixido a fomentar o coñecemento e a sensiblización cara as persoas de trata, realizou este 5 de abril, un obradoiro co alumnado de 4º de la ESO co obxectivo de achegar aos adolescentes esta realidade silenciada e incómoda, coñecida como a escravitude do século XXI. Este fenómeno o  sofren especialmente as mulleres e as nenas explotadas sexualmente e laboralmente, no servizo doméstico, para contraer matrimonios forzosos, para a extracción e venda de órganos, para pedir esmola,etc.

O VALOR DO VOLUNTARIADO SOCIAL. Ser solidario/a con pequenas accións.

Dende a fundación Amigos de Galicia, Nuria Costa, explicoulle ao alumnado de 4º da ESO o valor do voluntariado social. Como ser solidario con pequenas accións.

ENTROIDO 2019

Este curso, o colorido do Entroido chegou de novo ao centro. As actuacións do alumnado foron de gran calidade, e por aí andaba un aquelarre de meigas que andaban a facer das súas. A creatividade do alumnado nalgún dos seus disfraces foi desbordante. Se queredes botar unha ollada, podedes clicar a continuación CLICA. Para ver as fotos desta xornada.

OBRADOIRO DE METEOROLOXÍA E CLIMA IMPARTIDO POR INVESTIGADORES DA UNIVERSIDADE COMPLUTENSE DE MADRID.

Teresa Losada e José Manuel Garrido, investigadores do Dpto de Física da Terra e Astrofísica da Universidade Complutense de Madrid, dentro do proxecto Ciudad Ciencia (iniciativa do CSIC e FECYT) no cal está o Concello de Nigrán impartiron un obradoiro sobre meteoroloxía e clima ao alumnado de 2º da ESO e de 4º da ESO.

Premio MULLER CIENTÍFICA IES Val Miñor 2019

O centro educativo culmina a celebración do Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia coa entrega do premio Muller Científica IES Val Miñor. A persoa galardoada este ano 2019 é dona Iria González Vasconcellos. Formada nas aulas do IES Val Miñor, estudou Bioloxía na Universidade de Santiago e posteriormente no University College de Londres onde obtivo o Master of Science.

Actividades de formación en Linguas estranxeiras. Convocatoria 2019 para alumando de ESO e Bacharelato.

Prazo de presentación de solictudes: 21 Febreiro ao 20 de marzo.

Requisitos:

• Ter superado tódalas materias no curso 2017/18
  • Ter acadado unha cualificación mínima de 6 na materia de inglés no curso 2017/18

Máis información

O ALUMNADO DE 1º E 2º DE BACHARELATO ACHEGANSE AO MUNDO DOS NANOSATÉLITES.

Aarón Nercellas de Alén Space, empresa pioneira do New Space e, nacida na área de nanosatélites da Universidade de Vigo cuio obxectivo é comercializar  solucións vinculadas coa tecnoloxía aeroespacial achegouse ao noso centro para falarnos desta temática. Na foto alumnos cunha maqueta do Lume-1 lanzado no Soyuz-2.1a desde o cosmódromo ruso de Vostochny que será unha valiosa ferramenta para a detección temperá de incendios forestais.

CANDO O CAPITAL HUMANO ENTRA EN FUNCIONAMENTO OS RECURSOS MATERIAIS MULTIPLÍCANSE.

Este sábado 12 de xaneiro un grupo de familias e profesorado do IES Val Miñor sacaron músculo cooperativo, e unindo as súas forzas, conseguiron facer realidade un proxecto. A senda saudable de 300 metros perimetral ao instituto que ofrecerá máis alternativas ao alumnado para a interacción co espazo dunha forma máis activa, loitando contra a lacra social do sedentarismo. e ofrecer novas posibilidades de recreación na contorna natural do instituto, dentro do programa RE-CREO O RECREO.

Achegamos a continuación algunhas fotos. CLICANDO AQUÍ atoparás máis fotos do acontecido nas dúas xornadas, nas que tivo lugar a revolta das carretillas.