BENVIDOS/AS Á NOSA WEB

Tfo.: 986 366 050  Fax: 986 366 102
Facebook: facebook.com/iesvalminor
e-mail: ies.val.minor@edu.xunta.es

Inmersión lingüística: Estado das solicitudes entregadas

Nos seguintes ficheiros inclúese o estado das solicitudes do Programa de Inmesión lingüística

RUGBY EN PRAIA AMÉRICA.

Tras realizar unha unidade didáctica de rugby no instituto, achegámonos á praia a Praia América, para da man da federación galega de rugby, co seu programa rugby ready, vivir unha experiencia máis intensa, contando coa presencia e inestimable axuda de Diego Dolan encargado de desenvolver o programa da federación e do Vigo rugby club, que estaba representado por Maka Tatafu xogador do primeiro equipo do club, e Luis Martínez director da escola de rugby. A súa xenerosidade permitiu, que 90 alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato do IES Val Miñor de Nigrán, coñecesen un deporte que aquí en España é un deporte minoritario, pero en outros paises cercanos coma Francia ou Inglaterra teñen un gran arraigo.

SOLIDARIEDADE NA III MILLA DE FANCONI

O domingo 26 de marzo, o instituto participou na III milla solidaria de Fanconi. Foi unha xornada chuviosa, pero cando tocaba correr, o ceo deu unha tregua. Esforzo e superación, valores que tódolos días nos amosa Juan. Estamos contigo!!! A por todas!!!

CELANOVA 2017

O mércores 29 de marzo 22 alumnos de 3º ESO visitaron a vila de Celanova e a de Vilanova dos Infantes. Coñeceron alí o mosteiro de San Rosendo, a Casa dos Poetas, Torre Comarcal de Vilanova e a adega de San Vivián.

Puideron asistir tamén a un concerto didáctico de órgano impartido dende o mesmo coro do mosteiro. Dous alumnos Nair Piñeiro e Juan Luis Estévez de 3º ESO B, animáronse a acompañar o son do órgano coa frauta; interpretaron xuntos un fragmento dunha peza de Haendel.

"A viaxe a Celanova foi unha fermosa experiencia digna de repetir. Gocei moito coa visita ao mosteiro barroco... e coa da pequena capela exterior de estilo mozárabe"... di Pablo Lamothe de 3ºESOA.

VISITA AO CENTRO DA ESCRITORA INMA LÓPEZ SILVA

O 16 de marzo estivo co alumnado de 1º e 2º Bach. do IES,  Inma López Silva para falarnos do seu libro Aqueles días en que eramos malas. Contounos como se documentou, como foi escribindo a novela e contestou as curiosidades do alumnado que lera o libro.

QUE TEN QUE VER A QUÍMICA CON NÓS

Este luns, 20 de marzo, o profesor de Química Orgánica da USC Ricardo Riguera deu unha conferencia ao alumnado de 4º da ESO e 1º e 2º de Bacharelato sobre a importancia da Química, destacando o seu uso nos fármacos, plásticos, biotecnoloxía, ecoloxía, nanotecnoloxía...

VISITA DE MARTA MÍGUEZ TELLE. ACTUAL SECRETARIA XERAL PARA O DEPORTE.

O venres 17 de marzo, honrounos coa súa visita a Secretaria Xeral para o deporte para falarnos do deporte feminino, e serviunos como gran referente. Pois é unha muller con grandes éxitos, recollidos no seu palmarés coma lanzadora de xavelina. E como muller cunha alta responsabilidade nun alto cargo no goberno autonómico. Foi un acto de visibilización e de empoderamento. A continuación achegamos fotos da mesa redonda, onde algunhas alumnas deportistas do centro. Podedes atopar nos arquivos adxuntos a presentación feita polas alumnas.

Repercusión na prensa. https://valminortv.com/2017/03/17/a-secretaria-xeral-para-o-deporte-presenta-o-programa-mulleres-bravas-bravisimas-no-ies-val-minor/