BENVIDOS/AS Á NOSA WEB

Rúa Paradellas, 15     36350-NigránTfo.: 986 366 050  Fax: 986 366 102
Facebook: facebook.com/iesvalminor
e-mail: ies.val.minor@edu.xunta.gal

XORNADA DE XOGOS COOPERATIVOS - PROGRAMA TEI (Titoría entre iguais)

O luns 18 de novembro disfrutamos dunha xornada diferente, preparada polo alumnado de 3º da ESO. O obxectivo era fomentar o vínculo entre os padriños e madriñas de 3º cos seus afillados de 1º, dentro do programa de convivencia, titoría entre iguais. A continuación podedes ver como se desenvolveu a actividade.

MEDRANDO EN IGUALDADE: CHARLA FORMATIVA PARA O ALUMNADO DE 2º DE ESO.

Dentro do plan de igualdade do IES, hoxe os alumnos e alumnas de 2º de ESO tiveron unha charla formativa co título de "Medrando en Igualdade". María, da asociación Amigos de Galicia, foi a encargada de impartila.

Magosto 2019

O venres 8 de novembro a partir das 12:30 da mañá celebramos o magosto no IES Val Miñor. Se queres ver as fotos dese día CLICA

VIAXE A LEITARIEGOS 2019-20

Se clicades na imaxe atoparedes a información relativa á viaxe á neve deste curso escolar 2019-20

CALENDARIO ESCOLAR: LEMBRAMOS QUE O XOVES 31 É O DÍA DO ENSINO E O LUNS 4 DE NOVEMBRO É DÍA NON LECTIVO

Lembramos que o xoves 31 de outubro día do ensino, 1 de novembro festivo, e o 4 de novembro día non lectivo, non haberá clase. Achegamos a continuación un enlace ao calendario escolar, coas datas tamén das avaliacións.

O outro día non lectivo aprobado polo consello escolar e concedido pola consellería é o 20/03/2020

CALENDARIO 2019-20

MAGOSTO E XOGOS POPULARES

"ECO-OBRADOIRO" DO ALUMNADO DE 1º DE ESO COS USUARIOS DO CENTRO DE EDUCACIÓN ESPECIAL "Juan María".

Os alumnos e alumnas de 1º de ESO realizaron esta mañá un "Eco-obradoiro" de reciclaxe de tapóns de plástico cos usuarios do centro de Educación Especial "Juan María". Queremos darlle as grazas a súa monitora Rosa e os verdadeiros protagonistas da actividade: Pascual, Pepe, David, Lorenzo, Antonio,Samuel ...