BENVIDOS/AS Á NOSA WEB

Rúa Paradellas, 15     36350-NigránTfo.: 986 366 050  Fax: 986 366 102
Facebook: facebook.com/iesvalminor
e-mail: ies.val.minor@edu.xunta.es

PROFE QUE TOCA HOXE? HOXE TOCA FACER KAYAK NO RÍO MIÑO, PASANDO POLO CUNQUEDO, E CHEGAR A TUI.

O primeiro agradecer a ANPA a colaboración no esforzo económico que fixo para abaratar o precio da actividade para o alumnado.

O alumnado de 3º da ESO, o xoves 1 de xuño, realizou unha ruta en kayak, desde Caldelas de Tui (no Balneario antigo) ata Tui. As fotos amosan que esta actividade mereceu a pena, e os obxectivos están sobradamente superados. O contacto coa natureza, o esforzo físico e reto que supuxo, o incremento nas interaccións positivas entre o alumnado e a cohesión do grupo, novas oportunidades de ocio activo...

Se queres ver as fotos CLICA

CHEGANDO BEN ALTO. ESCALADA NO GALIÑEIRO, NO SECTOR CORNUS. DA MAN DE MONTAÑEIROS CELTAS.

O martes 29 de maio o alumnado de 1º de Bacharelato acompañado de Ilda, Beatriz e Adela, achegouse ao Galiñeiro para ter unha experiencia directa e intensa coa escalada, da man do club Montañeiros Celtas. Aproveitamos a ocasión para subir ao cumio do Galiñeiro norte. Unha mañá tocando as nubes.

Se queres ver máis fotos CLICA

CELEBRACIÓN DAS LETRAS GALEGAS 2017. CARLOS CASARES.

No IES Val Miñor celebramos o Día das Letras Galegas o martes 23 de maio. Gozamos co espectáculo de Avelino González: “Entre un polbo...e un galo”, unha magnífica representación na que o actor nos achegou á vida e á obra de Carlos Casares. Co seu monólogo fíxonos rir e pensar...

Alumnos de 1º ESO e 1º Bac. leron algúns textos da literatura galega acompañados co son da guitarra do profesor Tito e da alumna de 1º Bac. Susana.

Para rematar a celebración, un grupo de alumnos de 1º Bac e 4º ESO representaron a obra “As laranxas máis laranxas de todas as laranxas”.

Foi unha xornada completa e divertida.

SE QUERES VER MÁIS FOTOS CLICA.

ROTEIRO DA ESMORGA

O venres 12 de maio algúns alumnos de 4º ESO viaxaron a Ourense para realizar o percorrido que seguen na ficción os protagonistas da novela “A esmorga” de Blanco Amor.

Ao remataren a ruta dirixíronse a Trasalba para coñeceren o pazo familiar do escritor Otero Pedrayo, onde este pasaba os veráns.

Acompañounos un tempo chuvioso como o que caracteriza o ambiente da novela. Aínda así, a climatoloxía non foi impedimento para que algúns rapaces probasen, pola tarde, as augas quentes das termas da Chavasqueira.

O ILUSTRADOR IVÁN RODRÍGUEZ VISITA O VAL MIÑOR

O luns 8 de maio o ilustrador nigranés Iván Rodríguez, antigo alumno do IES Val Miñor, retornou o centro no que estudara o bacharelato para transmitir aos mozos e mozas de 3º e 4º ESO nocións básicas sobre o humor gráfico en galego. Unha iniciativa que se levou a cabo grazas á coordinación entre o servizo de Normalización Lingüística do concello de Nigrán e o noso Equipo de Normalización Lingüística “O Brión”.

Foi unha actividade que se desenvolveu no marco da celebración das Letras Galegas 2017.

Podedes ver nas fotos adxuntas o resultado dalgúns gráficos realizados polos estudantes nesa xornada.

TENIS NAS INSTALACIÓNS DEPORTIVAS DAS DUNAS DE GAIFAR. 2017

Rematamos a unidade didáctica de tenis nas pistas das dunas de Gaifar, co alumnado de 3º da ESO. O centro participa por terceiro ano consecutivo no programa tenis na escola da federación galega de tenis, que nos permite dispoñer do material de balde. Unha gran experiencia de novo.

Se CLICAS na imaxe poderás ver as fotos.