BENVIDOS/AS Á NOSA WEB

Facebook: facebook.com/iesvalminor
e-mail: ies.val.minor@edu.xunta.es

Magosto 2018

O venreds 16 de novembro a partir das 12:30 da mañá celebramos o magosto no IES Val Miñor. Desenvolvéronse diversos xogos populares organizados polo departamento de educación física e o equipo de dinamización lingüística. O alumnado gozou do día e da participación en xogos tradicionais como a rá, os bolos celtas, a chave, carreiras de sacos, pelexa de galos, etc. Alumnado e profesorado axudou na coordinación dos xogos animosamente. A mañá transcorreu nun ambiente alegre e harmonioso, destacando a numerosa participación dos estudantes.

GRAZAS A TODOS POR CONTRIBUIRDES A TAN AGRADABLE MAÑÁ "MAGOSTEIRA"

Se queres ver o Vídeo e as imaxes dese día CLICA AQUÍ

SAMAÍN 2018

O mércores 31 de outubro, para celebrar a festividade do Samaín, os alumnos de 1º e 2º ESO do IES Val Miñor, trouxeron as súas cabazas talladas para presesntalas á exposición e ao concurso, organizados polo Equipo de Dinamización Lingüística "O Brión". Durante a mañá do mércores os calacús decoraron o patio cuberto do noso centro.

Este ano destacou dun xeito especial a orixinalidade e a calidade dos traballos, así como a numerosa participación.

O xurado do concurso decidiu conceder premios ás seguintes cabazas:

1º Premio: Monstro fantasma (Uxía Lameiro, 1º ESOA)

2º Premio: Sombreiro encantado (África Otero e Paula López, 1º ESO B)

3º Premio: Cabaza Celta (Félix Pérez e Diego Pazo, 1º ESO B)

Cabaza Queimada (Sara Alonso e Antía Vázquez, 1º ESOC)

PARABÉNS AOS PREMIADOS E GRAZAS A TODOS OS PARTICIPANTES!

XORNADA DE XOGOS COOPERATIVOS. PROGRAMA TEI.

Traballaron da man e arreo, o departamento de orientación e de educación física, xunto ao alumnado de 3º da ESO, preparando unha xornada de xogos cooperativos, para os afillados e afilladas de 1º da ESO, deste ano escolar. A través da mirada as seguintes fotos, podedes saber se os obxectivos de cooperación, integración, interacción, diversión, compromiso,... foron conseguidos.

A xornada tivo lugar o luns 22 de outubro.

O ALUMNADO DE 1º DE ESO COÑECE AOS SEUS "PADRIÑOS E MADRIÑAS" DE 3º DE ESO.

Aquí os temos realizando a primeira actividade. Foi o primeiro contacto entre uns e outros/as. Boa titorización para o curso 2018-19

CELEBRANDO O DÍA MUNDIAL DA SAÚDE MENTAL COA ASOCIACIÓN AVELAÍÑA

Hoxe 2 de outubro de 2018 o alumnado de 1º de bacharelato coñeceu o "mundo da saúde mental" da man da asociación Avelaíña. O persoal da asociación da man de María e Dania e dalgúns dos seus usuarios: as Carmen, Julio, Mauro... déronnos unha exemplo de loita  e esforzo.. Grazas por todo.

Para ver máis:https://valminortv.com/2018/10/05/avelaina-acerca-al-ies-val-minor-la-importancia-de-una-salud-mental.

CHARLA FORMATIVA: TEMPO DE SAÚDE para o alumnado de 1º de ESO

A doutura Olga Villar impartiu hoxe 3 de outubro unha charla aos alumnos e alumnas de 1º de ESO sobre "Nutrición e saúde" dentro dun programa promovido pola Deputación de Pontevedra e o colexio oficial de médicos da provincia de Pontevedra.

SENDA SAUDABLE NO PATIO. POR UN PATIO ACTIVO. RE-CREO O RECREO.

O sábado 29 de setembro, o instituto foi testigo, da revolta das carretillas. Un proxecto que se leva xestando desde hai un ano, comeza a tomar forma e facerse realidade.

Nunha xornada de traballo duro, arrimamos os ombros, os rastrillos e as palas un grupo de nais e pais, alumnado e profesorado, para conseguir que o centro conte cunha senda saudable de 300 metros.

Cal é o obxectivo fundamental deste nova infraestructura. Pois conseguir que o alumnado poida ter máis posibilidades de adquirir un estilo de vida saudable e activo, a través das camiñatas que se poderá dar, durante os recreos ou as clases de educación física. Tentamos con esta senda saudable, que o alumnado se afaste do sedentarismo. A pandemia do século XXI, da que tanto nos alertan.

De todos é ben sabido que camiñar é bo. Pero bo para qué? pois para mellorar a nosa saúde cardiovascular entre outros moitos factores.

COMA SEMPRE O GALIÑEIRO, UNHA EXPERIENCIA INTENSA E GRATIFICANTE. SUPERACIÓN PERSOAL.

O alumnado de 1º de Bacharelato o venres 28 de setembro, realizamos unha actividade de escalada no sector cornus, do Galiñeiro. Da man de Montañeiros celtas. Unha xornada moi especial, nunha contorna espectacular.

Se queredes ver cómo foi a actividade clica AQUÍ para ver os vídeos e fotos desta xornada.