BENVIDOS/AS Á NOSA WEB

Facebook: facebook.com/iesvalminor
e-mail: ies.val.minor@edu.xunta.es

LISTAXE DEFINITIVA DE ADXUDICACIÓN DE LIBROS DE TEXTO. Curso 2018/19

Nos pdfs adxuntados publícase a lista definitiva de adxudicación de libros de texto por nivel educativo

O ALUMNADO DE 4º-ESO DE FILOSOFÍA FAI UN MAGNÍFICO TRABALLO SOBRE O LIBRO ENDEREZO DESCOÑECIDO DE Kressman Taylor.

O alumnado de 4º da ESO: Saray, Sofía,Brenda,Pablo,Jorge,Noelía,María, Yoheli, Pedro, Anxo, Sara F, Sara M., Carmen, Lara e Paula baixo a dirección do seu profesor Carlos F. ROUCO fan un magnífico traballo sobre o libro ENDEREZO DESCOÑECIDO de Kressman Taylor. Esta obra, representa unha das máis estarrecedoras arengas contra o nazismo.

Ver vídeo

Viaxe fin de curso 4º ESO. Zaragoza-Barcelona.

Os alumnos de 4º da ESO gozaron da súa viaxe de fin de etapa, visitando a cidade de Zaragoza e coa estancia en Calella durante 5 días. Nese tempo, coñeceron a cidade de Barcelona, de Girona, o museo de Dalí en Figueres e divertíronse coas atraccións de Port Aventura. A pesar da calor e da distancia, resultou unha viaxe inesquecible.

Se queres ver máis fotos CLICA AQUÍ

TER A AULA LIMPA, ORDENADA E COIDADA TEN PREMIO.

O alumnado de 2ºB de ESO E 3ºB de ESO desfrutaron do seu premio en Marín.

NO GALIÑEIRO NON VIAMOS NADA. AO MAL TEMPO BOA CARA. ESCALADA NO 2018.

O 31 de maio un grupo de valentes, de 1º de Bacharelato realizou escalada no sector Cornus do Galiñeiro. O tempo non quixo acompañarnos, pero iso non mermou os ánimos deste grupo de alumnado do que me sinto orgullosa. E quero dar as grazas especialmente, ao profesor de plástica Anxo, por acompañarnos, aguantando o chaparrón, nunca mellor dito.

Menuda molladura nos collemos. Aquí tedes as fotos, a ver se sodes quen de identificaros. CLICA AQUÍ