Saltar navegación.

XINCANA EN CHANDEBRITO CO ALUMNADO DE 1ºA e 1ºB ESO

Que ben o pasamos os departamentos de Lingua Galega e Xeografía e Historia co alumnado de 1º ESO, descubrindo o asasino do neno de Chandebrito!!!!!! Os gañadores recibirán o seu premio . Aquí vos deixamos o vídeo de recordo. clica na imaxe

Cando repetimos?

GRAN ACOLLIDA DO REPARTO DE LEITE NOS RECREOS.

O alumnado disporá durante 20 días de leite con e sen lactosa no tempo de recreo. Esta campaña completarase con 10 días de reparto de froita.

ESCALADA NO GALIÑEIRO 2022

O alumnado de 1ºBACH disfrutou dunha xornada de escalada no sector Cornus do Galiñeiro. Se queres ver o VÍDEO DE IMAXES CLICA. Para ver as fotos CLICA AQUÍ.

SURFEANDO EN PATOS.

O alumnado de 4º ESO disfrutou dunha xornada de surf na praia de Patos o xoves 5 de maio. Para ver as fotos podes CLICAR AQUÍ

CHARLA SOBRE O GRAO DE COMERCIO DA UNIVERSIDADE DE VIGO

Hoxe, 22 de abril, os alumnos de 2º de bacharelato de Ciencias Sociais recibiron unha charla do Grao de Comercio da Uvigo. Son estudos que permiten acceder a un dobre grao internacional con estadías en Francia e Alemaña que teñen unha formación moi práctica de aplicación directa.

Un título polivalente dunha da facultades da Universidade de Vigo mellor valorada polos seus alumnos. Os postos de traballo que poderán desempeñar os titulados abranguen un amplo espectro de diferentes niveis no marco dos organismos e institucións públicas e privadas.

A charla foi organizada polos Departamentos de Orientación e de Economía para promover a inserción laboral do noso alumnado.

Graciñas Emilio!