BENVIDOS/AS Á NOSA WEB

Facebook: facebook.com/iesvalminor
e-mail: ies.val.minor@edu.xunta.gal

SENSIBILIDADE E CREATIVIDADE DO ALUMNADO PARTICIPANTE NO OBRADOIRO DE RAP

No mes de setembro, antes do inicio das clases, retomouse o obradoiro de RAP que a pandemia truncara en marzo. Recomendamos escoitedes ao alumnado que asistiu a este obradoiro. Parabéns para o alumnado participante . E moitas grazas a Dudi Villanueva polo seu fantástico labor con estes rapaces.

CLASES DE EDUCACIÓN FÍSICA NO PAVILLÓN " XURXO OTERO" DE NIGRÁN.

Froito dun acordo entre o Instituto, a Xefatura Territorial de Educación e o Concello de Nigrán a maior parte do alumnado do IES Val Miñor realizará as súas clases de Educación Física no Pavillón municipal Xurxo Otero de Nigrán.

Desde o centro queremos agradecer o esforzo realizado e o exemplo que supón a implicación de todas as administracións na xestión dun momento tan complexo coma este. Dadas as carencias, en canto a instalacións deportivas, do noso centro, que o alumnado poida desfrutar dun espazo digno para a práctica deportiva é un avance moi relevante nun ano tan difícil.

A partir do próximo martes 13 un autobús transportará ao alumnado para realizar estes traxectos ao pavillón nos períodos lectivos que corresponden á área de educación física.

INICIO DO CURSO 2020-21

O inicio de curso será escalonado. Unha vez que o alumnado inicia as clases ao día seguinte seguirá o horario do centro de 8:30 a 14:15. Os días e horas aparecen detallados a continuación. O primeiro día tamén haberá bus e empezará o seu percorrido na parada inicial ás 10:30.

PLAN DE ADAPTACIÓN Á COVID-19 DO IES VAL MIÑOR

Clica na imaxe para obter información sobre a adaptación do IES Val Miñor á COVID 19.

Aquí poderás atopar máis información e algúns vídeos explicativos que poden ser do teu interés.

UNINDO FORZAS CONTRA A COVID-19

Malia a incerteza coa que se presenta este curso, a comunidade educativa do Val Miñor está traballando día a día para conseguir adaptarnos con seguridade a esta nova normalidade. E que esta pandemia non nos impida desenvolver o importante labor educativo que é a nosa prioridade.

CAMBIOS NO CALENDARIO DE INICIO DE CURSO

A Consellería cambia as datas de inicio do curso escolar, para máis información cliquen no seguinte enlace.  http://www.edu.xunta.gal/portal/node/31889

O calendario é o seguinte (clica para ver en grande):