BENVIDOS/AS Á NOSA WEB

Rúa Paradellas, 15     36350-NigránTfo.: 986 366 050  Fax: 986 366 102
Facebook: facebook.com/iesvalminor
e-mail: ies.val.minor@edu.xunta.gal

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

A DÍA DE HOXE, 11 DE XULLO DE 2019 ACABA DE PUBLICARSE A LISTAXE PROVISIONAL PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR. ATOPARALA NOS DOCUMENTOS ADXUNTOS E NO TABOLEIRO DO CENTRO.

RECALAMACIÓNS DO 12 AO 15 DE XULLO

DO 19 AO 31 DE XULLO ENTREGA DE VALES

13 DE SETEMBRO PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA E ENTREGA DE VALES.

A DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DE TEXTO DAS ÁREAS SUSPENSAS REALIZARASE O DÍA DA ENTREGA DAS NOTAS O VENRES 6 DE SETEMBRO

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO

NO DOCUMENTO ADXUNTO ATOPAREDES O CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO

Calendario Escolar 2019-20

INICIO DAS CLASES O 16 DE SETEMBRO

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019-20

NO DOCUMETO ADXUNTO ATOPAREDES O LISTADO DE LIBROS DE TEXTO DO CURSO 2019-20

Entrega de Notas de 2º de Bacharelato. Convocatoria Extraordinaria (antes Setembro)

A entrega de notas da conovcatoria extraordinaria (antes Setembro) para o alumnado de 2º de Bacharelato terá lugar o venres 21 de Xuño ás 13:00 horas

ENTREGA DE TROFEOS AOS GAÑADORES/AS DO TORNEO DE BALONCESTO DO RECREO

Tras un éxito absoluto de participación e implicación do alumnado. Realizouse unha entrega de trofeos aos gañadores de cada grupo do torneo, que foron OS HUNTERS, E STB ALFA. Ademáis de facer un recoñecemento especial aos xogadores MVP, Xabi e Martin, que amosaron durante todo o torneo grandes habilidades para o baloncesto ademáis de xogo limpo cos compañeiros e compañeiras. O ano que ben esperemos que máis e mellor.

PORQUE SER MAIOR NON SIGNIFICA DESFACERSE DO XOGO E DO NENO E NENA QUE LEVAMOS DENTRO.

O luns 17 o alumnado de 1º de Bacharelato A, disfrutou do seu merecido premio do concurso de Nadal. Foi unha xornada lúdica, divertida e chea de cariñas de ilusión que relembraban unha etapa de infancia que parece que xa lles queda lonxe, pero afortunadamente aparece de inmediato nesta activade. Facéndonos caer na conta da importancia do xogo e da risa nas nosas vidas. As cariñas de felicidade pagaron a pena. Por se queredes ver máis imaxes poderedes clicar na foto.