Saltar navegación.

BLOG DO STEMBach

O equipo STEMBach presenta o seu novo blog. Para acceder CLICA

CHAMAMENTO PARA A CREACIÓN DUN GRUPO DE PERCUSIÓN.

Non fai falta que domines ningún instrumento, simplemente que queiras traballar o ritmo, para buscar o son en material alternativo, de refugallo. Imos a experimentar e crear en grupo.

Para que vaias practicando ritmos aquí tés un vídeo. Que te pode dar unh pista do que buscamos conseguir. Pregunta por Natalia ou Adela. Estades citados para o xoves 8 de abril ás 12:10 no ximnasio

CONCURSO EXPOSICIÓN INSTRUMENTOS MUSICAIS

O alumnado de 2º da ESO realizou instrumentos musicais con obxectos reciclados. Se queres ver as fotos do resultado CLICA aquí ou na imaxe

8M - LEONOR DE AQUITANIA: UNHA MULLER EMPODERADA NO MEDIEVO.

FAI CLICK ENRIBA E VERÁS O VÍDEO DE PRESENTACIÓN!!
Ilustración da alumna Lucía Pousa

A nosa compañeira María García Caballero elaborou este traballo durante o primeiro confinamento. Nel destaca a figura desta raíña independente, amante das artes, feminista, estratega... no século XII.

DÍA DE ROSALÍA E DÍA INTERNACIONAL DAS LINGUA MATERNAS

Voltamos a celebrar o Día de Rosalía, este ano repuxemosa cartelería da entrada do instituto e elaboramos unha lista de reproducción que se escoitou pola megafonía do centro no recreo.

Fixemos un vídeo de presentación para a visualización no televisor do recibidor do centro, co audio da versión de Mala Xente da nosa Lyka!

Escoita a nosa lista de reprodución cos poemas de Rosalía versionados con diferentes estilos musicais!