Complementarias

1º PREMIO "DESAFÍOS STEM: PROGRAMACIÓN, ROBÓTICA E IMPRESIÓN 3D"

O alumnado de 1º de Bacharelato do IES Val do Asma fíxose co primeiro premio nos "Desafíos STEM: programación, robótica e impresión 3D", convocados pola Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa.

Concretamente acadaron dito premio na categoría "STEM afondamento", no desafío "Programación" co seu proxecto "Sistema de alarma".

Pódese consultar toda a información referente aos premios no seguinte enlace.

DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE

10/12/2019 08:45

O 3 de decembro celébrase o Día Internacional das persoas con discapacidade (declarado en 1992 pola Asemblea Xeral das Nacións Unidas).

O obxectivo é promover os dereitos e o benestar das persoas con discapacidades en todos os ámbitos da sociedade e o desenvolvemento, así como concienciar sobre a súa situación en todos os aspectos da vida política, social, económica e cultural.

ACTIVIDADE: XINCANA POLA INCLUSIÓN

Destinatarios: 1º e 2º ESO

Día: 10/12/2019

Organiza: Departamento de Orientación

Entidade colaboradora: COGAMI Lugo

Pódese consultar máis información aquí.

TECNÓPOLE E VIVEIRO DE EMPRESAS

18/12/2019 08:45
18/12/2019 14:15

Alumnado do C.S. Administración e finanzas das modalidades ordinarias e dual visitarán Tecnópole (10h) en Ourense e o Viveiro de empresas (12.30h) do IES Laxeiro de Lalín.

Lugares: Ourense e Lalín
Destinatarios : Alumnado CS Administración e finanzas.
Organiza: Departamento de Administración.

ACTIVIDADE: "EU QUERO RURAL: ALTERNATIVAS DE EMPRENDEMENTO NO RURAL"

19/12/2019 08:45
19/12/2019 14:15

Alumnado do IES Val do Asma participará na actividade "Eu quero rural: Alternativas de emprendemento no rural".

Dita actividade consistirá nunha visita á empresa Airas Moniz e ao Espazo Xove.

OBRADOIRO BO TRATO

22/11/2019 11:45
22/11/2019 13:00

Por mor da conmemoración do Día Internacional contra a Violencia de Xénero (25 de novembro) o IES Val do Asma realizará un obradoiro sobre o bo trato e mitos do amor romántico.

Destinatarios : alumnado 1º ESO.

Organiza: Departamento de Orientación

OBRADOIRO LINGUAXE NON SEXISTA

22/11/2019 13:00
22/11/2019 14:15

Por mor da conmemoración do Día Internacional contra a Violencia de Xénero (25 de novembro) o IES Val do Asma realizará un obradoiro sobre linguaxe non sexista.

Destinatarios: Alumnado de 1º CM e FPB.
Organizan: Departamento de Orientación.

1ª XUNTA DE DELEGADOS 2019/2020

O pasado 8 de novembro tivemos a primeira Xunta de Delegados na que os representantes dos alumnos/as comunicaron á Xefa de Estudos as súas propostas de mellora: poñer unha fonte de auga no patio, introducir unhas caixas para depositar os teléfonos móbiles en 3º da ESO, organizar unha saída de convivencia de grupo-clase de fin de curso, facer unha mellor xestión do lixo clasificando e reciclando... Do mesmo xeito fixeron un exercicio de reflexión e autocrítica detectando as materias nas que máis dificultades teñen, aquelas nas que hai máis condutas disruptivas e aqueloutras que requiren un maior esforzo.

A Xefa de Estudos, pola súa banda, recordoulles as normas básicas de convivencia, recolleu as súas propostas comprometéndose a transmitilas á equipa directiva e buscando mediar entre alumnado-profesorado. Tamén presentou o programa de reciclaxe que se desenvolverá no noso centro no vindeiro trimestre.

Tratouse, sen dúbida, dunha experiencia única e moi enriquecedora.

Adxúntanse imaxes de dita reunión.

EDUEMPRENDE ACTÚA 19-20

20/11/2019 12:00
20/11/2019 13:30

Actividade na que participará persoal técnico do IGAPE, se presentará unha persoa emprendedora da comarca que compartirá co alumnado a súa experiencia persoal e ao remate haberá unha mesa redonda. Para máis información preme aquí.

Lugar: IES Val do Asma
Destinatarios : Alumnado 2º curso Ciclos Superiores e alumnado de Economía no BAC.
Organiza: Departamento de Administración.

MAGOSTO

15/11/2019 11:45
15/11/2019 14:15

OBRADOIRO AUDIOVISUAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

14/11/2019 10:25
14/11/2019 14:15

Por mor da conmemoración do Día Internacional contra a Violencia de Xénero (25 de novembro) o IES Val do Asma realizará un obradoiro audiovisual en que o alumnado en 3 sesións vai a traballar a Igualdade de xénero. A última sesión empregarase para grabar un vídeo elaborado por eles.

Destinatarios: Alumnado de 3º ESO

Organizan: Departamento de Orientación e o Departamento de Educación Plástica e Visual