Seleccionar filtrado por categoría
Seleccionar filtrado por tipo de evento
« Mércores Febreiro 12, 2020 »
Mér
Comezo:12/02/2020 11:30

O alumnado do IES Val do Asma acudirá a unha charla polo día internacional da muller e da nena na ciencia, organizada baixo o programa do Plan Proxecta "Donas de si".

Lugar: Salón de Actos do IES Val do Asma

Destinatarios: Alumnado de 2º, 3º e 4º da ESO, e alumnado da rama de ciencias de 1º e 2º de Bacharelato

Organiza: Departamento de Física e Química

Comezo:12/02/2020 16:30

Charla dirixida ás familias de nenos/as de Educación Primaria dos CEIPs Eloísa Rivadulla e Xoán de Requeixo: "Charla Orientación Académica: A nova etapa da ESO no IES Val do Asma".

Os contidos que se abordarán están relacionados coa organización da nova etapa, as materias da ESO, cambios respecto á Educación Primaria, actividades que se levan a cabo no IES, etc. Así como, dúbidas que como pais e nais podan xurdir de cara a escolarización dos nenos e nenas.

Lugar: Salón de actos IES Val do Asma

Organiza: Xefatura de Estudos e Orientación Educativa.