ÚLTIMOS CONTIDOS

IES Valadares

Avda Clara Campoamor s/n. 36315-Valadares. Vigo.

Telf: 886 111060.  e-mail: ies.valadares@edu.xunta.gal

Colexios adscritos:

Ceip. Alfonso Rodríguez Castelao, Ceip. Sobreira, Cep. Igrexa Valadares,

Ceip. Josefa Alonso e Ceip. Mestres Goldar.

HORARIO DE CENTRO

Luns: 8.45-2.15h, 16.30-18.10h.

Martes a venres: 8.45-14.15h.

IES VALADARES

ENTRADA DO IES VALADARES CO MURAL DE IRIA ZAFIÁN, 2018.

ENTRADA

VIDREIRAS NA ENTRADA DO IES VALADARES

Nas seguintes ligazóns tedes os últimos contidos publicados na web do centro.

QUEDA OFICIALMENTE SUSPENDIDA A ASISTENCIA AO CENTRO ATA O 11 DE ABRIL PARA FAVORECER AS MEDIDAS DE CONTENCIÓN AO CORONAVIRUS.

NOVO: O DÍA 3 DE ABRIL ENVIAREMOS OS BOLETÍNS DA SEGUNDA AVALIACIÓN, pechada con data 12 de marzo, cando se dictou o estado de alarma.

O comezo da 3ª Avaliación será o día 14 de abril á volta de Semana Santa. Todas as terefas que fagan telemáticamente a partir desta data serán avaliables para a 3º trimestre.

Circular informativa

A Aula dende casa

O alumnado poderá seguir a actividade educativa a través da aula virtual e co correo electrónico durantes estes días, atendendo ás indicacións establecidas polo profesorado correspondente.

Aconsellamos como pautas para o alumnado as seguintes recomendacións:

- Traballar todos os días.

- Conectarse todos os días á aula vitual ou correo electrónico.

- Respetar un horario de traballo cada día.

IMPORTANTE: AMPLIACIÓN DOS PRAZOS

TÁBOA DE TAREFAS SEMANA DO 23 DE MARZO AO 3 DE ABRIL

1º ESO A

2º ESO A 3º ESO A 4º ESO A
1º ESO B 2º ESO B 3º ESO B   4º ESO B
1º ESO C 2º ESO C 3º ESO C 4º ESO C
1º ESO D
2º ESO D   3º ESO D
  2º ESO PMAR
3º ESO PMAR

Uso de ferramentas dixitais e titorial para acceder á aula virtual do IES Valadares.

Medidas para a organización semanal das tarefas do alumnado.

Datos do profesoradopara a comunicación dende as familias.

Quedan suspendidos todos os prazos de procedementos administrativos ( admisión de alumnado, PILIVigo, etc. ) Contaremos cunha semana a maiores a partires da data de volta ás aulas.

PROGRAMA VIGO EN INGLÉS 2020 (PILI VIGO). Enlace. Se suspenden todos los plazos hasta el 29 de marzo aunque igualmente se puede realizar la solicitud cubriendo y enviando el formulario web, junto con la documentación de la que disponga en estos momentos. No será necesario registrarla ni aportar toda la documentación requerida.

AXUDASLE 2020-CONVOCATORIA DE CAMPAMENTOS DE INGLÉS EN GALICIA. En caso de dúbida pode contactar co IES Valadares. INSTRUCCIÓNS.  O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 27 de febreiro e remata o día 26 de marzo.

PREVISIÓN VACANTES CURSO 2020-21

RESERVA PRAZA ESO no IES Valadares. Poderán facelo a través de internet en ADMISIONALUMNADO ou presencialmente no IES Valadares. Instruccións aquí.

INSTRUCCIÓN PARA O REXISTRO DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN.RESERVA DE PRAZA CURSO 2020-21.

RESERVA DE PRAZA DE 1º BACHARELATO: DO 1 AO 20 DE MARZO.

Pódese descargar o modelo para a preincripción(descargar aquí)

ITINERARIOS DOS BACHARELATOS (Artes e Científico-Tecnolóxico)

LIÑAS DE TRANSPORTE EN NAVIA: LIÑA 5A E 5B.  Percorrido de cada unha delas.

• LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNOS ADMITIDOS PARA O CURSO 2019-20. Enlace

PREMIO PFPP 2018

Recoñecemento ao esforzo do profesorado do IES Valadares

co proxecto integrado de HH Vida saudabre nos premios PFPP 2018.

premio pfpp

Os profesores do IES Valadares reciben o premio de PFPP 2018

polo proxecto integrado de Hábitos de Vida Saudabre.

PREMIO RELATO

Francisco Miranda, gañador do segundo premio de relato contra a violencia de xénero,

alumno de 4 ESO A do IES Valadares, cos seus compañeiros de clase, recollendo o premio entregado pola subdelegación do Goberno.

MURAL ALCALDE

Visita do Alcalde para ver a realización do mural de Iria Zafián. Enlace

LETRAS GALEGAS 18

DIA DAS LETRAS GALEGAS NO IES VALADARES. 16 DE MAIO DE 2018.

Os alumnos do IES Valadares acadan o primeiro, segundo e cuarto posto na IV competición de Robots. CUVI, 5 de maio de 2018. Enlace aquí.

SEGURIDAD VIAL

Foto da prensa do 24 de marzo do 2018. Xornada de Seguridade Vial, como premio aos alumnos de 3º da ESO, coa presenza da Subdelegada do Gobernodo, do Xefe Territorial, a Inspectora de Educación e a Xefa da oficina Local de Trafico de Vigo.

actividades no Ies valadares

Visita do Alcalde ao IES Valadares, 27 de outubro de 2017.

Tras os incendios da pasada semana, o alcalde de Vigo quixo felicitar ao noso alumnado e ás súas familias polo esforzo, colaboración e a solidariedade amosada por todos.

ALCALDE NO IES VALADARESALCALDE NO IES VALADARES 2

XUNTOS NA LOITA CONTRA A QUEIMA DOS MONTES.

• IES VALADARES E COLEXIO SOBREIRA: ACTO DE APOIO E AGRADECEMENTO AO ALUMNADO E FAMILIAS AFECTADAS POLO LUME. ÁS 10,00H. NO IES VALADARES.

Benvida

IES Valadares

Avda Clara Campoamor s/n. 36315-Valadares. Vigo.

Telf: 886 111060.  e-mail: ies.valadares@edu.xunta.es

LIÑA DE AUTOBÚS QUE PASA POR NAVIA.

Nao seguinte arquivo adxunto tedes a liña 5 de autobús, que inicia o percorrido xunto ao Alcampo, e pasa por Navia.

CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE CAFETERÍA DO IES VALADARES PARA O CURSO 2016-17

Nos seguintes arquivos adxuntos tedes a instrucción do procedemento de contratación, as especificacións técnicas e a folla de contratación cos prazos.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO 2016-17

Tedes as listas dos libros para o próximo curso 2016-17 nos seguintes archivos adxuntos.