ÚLTIMOS CONTIDOS

IES Valadares

Avda Clara Campoamor s/n. 36315-Valadares. Vigo.

Telf: 886 111060.  e-mail: ies.valadares@edu.xunta.gal

Colexios adscritos:

Ceip. Alfonso Rodríguez Castelao, Ceip. Sobreira, Cep. Igrexa Valadares,

Ceip. Josefa Alonso e Ceip. Mestres Goldar.

NOVO HORARIO DE CENTRO

Luns e Martes: 8.40-2.30h.

Mércores, xoves e venres: 8.40-14.10h.

IES VALADARES

ENTRADA

ENTRADA DO IES VALADARES CO MURAL DE IRIA ZAFIÁN, 2018.                                                                                                              VIDREIRAS NA ENTRADA DO IES VALADARES

VALADARES NA CASA

www.valadaresnacasa.ga

NOVO: RETRASO DO COMEZO DE CURSO ATA O DÍA 23 DE SETEMBRO

(Publicada a modificación do inicio de curso pola Consellería)

O curso 2020-21 comezará no IES Valadares na modalidade de EDUCACIÓN PRESENCIAL

en todos os niveis.
Calquera cambio quedará supeditado ás instrucións que publique a Consellería en cada momento.

DENDE A DIRECCIÓN DO IES VALADARES QUEREMOS TRASLADAR UNHA MENSAXE DE TRANQUILIDADE ÁS FAMILIAS E INFORMAR DE QUE INICIAREMOS O CURSO 2020-21 COAS MEDIDAS ESTABLECIDAS NAS INSTRUCIÓNS E PROTOCOLO PUBLICADO POLA CONSELLERÍA, E ASÍ OFRECER UN DESENVOLVEMENTO DA ACTIVIDADE EDUCATIVA O MÁIS SEGURA POSIBLE PARA TODA A NOSA COMUNIDADE.

23 DE SETEMBRO: Presentación de 1º, 2º e 1º de Bach ás 8.40 h.
24 de SETEMBRO: Presentación de 3º ESO ás 8.40 h.
25 de SETEMBRO: Presentación de 4º ESO ás 8.40 h.
Haberá transporte escolar dende o 16 de setembro e horario completo ata as 14.10 horas.

ESTARÁ A CAFETERÍA ABERTA PARA OS RECREOS

DOCUMENTOS:

NOVO: PUBLICACIÓN LISTAXE DEFINITIVO ADMITIDOS 1º ESO  CURSO 2020-21 no taboleiro do centro. Poden chamar ao 886111060.

DOCUMENTACIÓN PARA A MATRÍCULA: 2 fotos, fotocopia DNI, fotocopia libro de familia, tarxeta sanitaria, certificación académica e impreso de matrícula.

LISTAXE DE LIBROS PARA OCURSO 2020-21.

EN 1º da ESO temos o programa Edixgal e o alumnado traballará con ordenadores persoais. Non haberá listaxe de libros, salvo para Lingua Galega e Inglés.

2º da ESO

3º da ESO

4º da ESO

1º Bach.

IMPRESOS MATRÍCULA CURSO 2020-21. Para o NOVO alumnado do IES Valadares.

2º ESO

1º BACH

NOVO: INSTRUCCIÓNS FONDO DE LIBROS CURSO 2020-21.

PREVISIÓN VACANTES-CURSO 2020-21

INSTRUCIÓN PARA O REXISTRO DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN. RESERVA DE PRAZA CURSO 2020-21.

RESERVA PRAZA ESO no IES Valadares. Poderán facelo a través de internet en ADMISIONALUMNADO ou presencialmente no IES Valadares. Instrucións aquí.

Áreas de influencia. Mapa.

RESERVA DE PRAZA DE 1º BACHARELATODO 1 AO 20 DE MARZO.

ITINERARIOS DOS BACHARELATOS (Artes e Científico-Tecnolóxico)

ORIENTACIÓN ALUMNADO DE 4º ESO

A Aula dende casa

CONSELLOS PARA ESTA AVALIACIÓN

- Uso de ferramentas dixitais e titorial para acceder á aula virtual do IES Valadares.

PROGRAMA VIGO EN INGLÉS 2020 (PILI VIGO). Enlace. Quedan suspendidos os prazos administrativos.

AXUDASLE 2020-CONVOCATORIA DE CAMPAMENTOS DE INGLÉS EN GALICIA. En caso de dúbida pode contactar co IES Valadares. INSTRUCCIÓNS.  O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 27 de febreiro e remata o día 26 de marzo.

LIÑAS DE TRANSPORTE EN NAVIA: LIÑA 5A E 5B.  Percorrido de cada unha delas.

• LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNOS ADMITIDOS PARA O CURSO 2019-20. Enlace

PREMIO PFPP 2018

Recoñecemento ao esforzo do profesorado do IES Valadares

co proxecto integrado de HH Vida saudabre nos premios PFPP 2018.

premio pfpp

Os profesores do IES Valadares reciben o premio de PFPP 2018

polo proxecto integrado de Hábitos de Vida Saudabre.

PREMIO RELATO

Francisco Miranda, gañador do segundo premio de relato contra a violencia de xénero,

alumno de 4 ESO A do IES Valadares, cos seus compañeiros de clase, recollendo o premio entregado pola subdelegación do Goberno.

MURAL ALCALDE

Visita do Alcalde para ver a realización do mural de Iria Zafián. Enlace

LETRAS GALEGAS 18

DIA DAS LETRAS GALEGAS NO IES VALADARES. 16 DE MAIO DE 2018.

Os alumnos do IES Valadares acadan o primeiro, segundo e cuarto posto na IV competición de Robots. CUVI, 5 de maio de 2018. Enlace aquí.

SEGURIDAD VIAL

Foto da prensa do 24 de marzo do 2018. Xornada de Seguridade Vial, como premio aos alumnos de 3º da ESO, coa presenza da Subdelegada do Gobernodo, do Xefe Territorial, a Inspectora de Educación e a Xefa da oficina Local de Trafico de Vigo.

actividades no Ies valadares

Visita do Alcalde ao IES Valadares, 27 de outubro de 2017.

Tras os incendios da pasada semana, o alcalde de Vigo quixo felicitar ao noso alumnado e ás súas familias polo esforzo, colaboración e a solidariedade amosada por todos.

ALCALDE NO IES VALADARESALCALDE NO IES VALADARES 2

XUNTOS NA LOITA CONTRA A QUEIMA DOS MONTES.

• IES VALADARES E COLEXIO SOBREIRA: ACTO DE APOIO E AGRADECEMENTO AO ALUMNADO E FAMILIAS AFECTADAS POLO LUME. ÁS 10,00H. NO IES VALADARES.

O alumnado poderá seguir a actividade educativa a través da aula virtual e co correo electrónico durantes estes días, atendendo ás indicacións establecidas polo profesorado correspondente.

Aconsellamos como pautas para o alumnado as seguintes recomendacións:

- Traballar todos os días.

- Conectarse todos os días á aula vitual ou correo electrónico.

- Respectar un horario de traballo cada día.

Benvida

IES Valadares

Avda Clara Campoamor s/n. 36315-Valadares. Vigo.

Telf: 886 111060.  e-mail: ies.valadares@edu.xunta.es

LIÑA DE AUTOBÚS QUE PASA POR NAVIA.

Nao seguinte arquivo adxunto tedes a liña 5 de autobús, que inicia o percorrido xunto ao Alcampo, e pasa por Navia.

CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE CAFETERÍA DO IES VALADARES PARA O CURSO 2016-17

Nos seguintes arquivos adxuntos tedes a instrucción do procedemento de contratación, as especificacións técnicas e a folla de contratación cos prazos.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO 2016-17

Tedes as listas dos libros para o próximo curso 2016-17 nos seguintes archivos adxuntos.