Programación de Francés 2020-21

Na ligazón inferior podes obter a programación da materia de Francés do curso 2020-21

PROFESORADO DO DEPARTAMENTO FRANCÉS

O profesorado do Departamento para o presente curso académico esta formado por:
  • Françoise Oliva Levanti (Xef. departamento).

Diccionario Visual de Francés

O Diccionario visual de Francés é unha interesante fonte de referencia para o alumnado de Francés. A través de 17 temas que abarcan temas como ciencias, deportes, xogos, astronomía, o ser humano, os reinos animal e vexetal, alimentación e cociña, sociedade, etc permiten profundizar máis no coñecemento desta lingua.

Para acceder ao mesmo preme en calqueira das imaxes deste contido.

Exercice d'ecoute

Este video do cantante francés Christophe - Daniel Belilacqua- serve para practicar a pronunciación e a comprensión en lingua francesa. O tema interpretado no video e "Aline" un dos seus primeiros éxitos, que ademáis foi versionado a multitude de idiomas.

Se queres coñecer máis acerca da súa vida ou discografía preme aqui. O video que poderás ver premendo na imaxe inferior vai amosando a letra da mesma ao mesmo tempo que vai trancorrendo a canción.

LE FRANÇAIS CHEZ TOI

Le FranÇais chez toi  é un completo curso de francés asistido por ordenador, e concebido para ser utilizado polo alumnado (sobre todo do 1º ciclo da ESO) e o profesorado - como material complementario- relacionado con dito idioma. O curso esta dirixido fundamentalmente a principiantes, e traballa aspectos de gramática e de vocabulario que permite desenvolverse en situacións usuais da vida cotiá (saúdo, despedida, presentación dun mesmo, pedir e dar a hora, expresar gusto e preferencias,......

A web dispón ademáis de exercicios deseñados con Hot Potatoes que permiten traballar os aspectos teoricos das seccións GRAMMAIRE, CONJUGAISON, LECTURE, ACTES DE PAROLE, VOCABULAIRE y VERBES. Conta tamén este curso cun ampli GLOSSAIRE e unha ampla galeria de imaxes (sobre cada unha das cales realizase unha proposta didáctica de aula).

Para acceder ao mesmo preme na imaxe que se atopa debaixo.