Premios e recoñecementos

1º premio INNOVAGAL 2021 á Innovación Educativa

Montaxe sobre unha foto do interior do IES Valadares do texto "1º premio innovagal" xunto co logo do premioA Xunta de Galicia vén de recoñecer ao IES Valadares co primeiro premio Innovagal, instaurados pola Consellería de Cultura, Educación e Universidade para recoñecer o compromiso dos colexios, institutos e docentes coa innovación educativa, a través da implantación, nas súas aulas, de iniciativas didácticas ou organizativas para dar resposta ás necesidades do seu alumnado.

Estes galardóns supoñen, ademais, o recoñecemento e difusión de boas prácticas que serven para achegar novos referentes a toda a comunidade educativa.

Na categoría de centros públicos integrados e Institutos de Educación Secundaria, resultou premiado o Instituto IES de Valadares (Vigo) co primeiro premio.

Ademais da dotación económica do premio, os galardoados recibirán o distintivo de Centro educativo Innovagal.

Para o IES Valadares indícase que:

IES Valadares (Vigo)

Os piares innovadores deste centro, que o fixeron merecedor do primeiro premio da súa categoría son a integración paulatina de materias (MateLengua), a creación de proxectos educativos (co uso das TIC e fomentando a igualdade), a integración das profesoras de apoio coa súa involucración en todas as materias, metodoloxías que atenden a todo o alumnado con NEAE e participación en diferentes clubs e plans que melloran a convivencia son os piares innovadores deste centro.

Podes ver o vídeo que se presentou a esta convocatoria a continuación:

Algúns premios e recoñecementos

A continuación cítanse algúns dos premios e recoñecementos:

• Foto da entrega de premios de relatos contra a violencia de xéneroPremios ao Esforzo e Superación Persoal da ESO: apoiamos ao alumnado que se adapta ao perfil para estes premios e presentamos varios candidatos cada ano desde 2017/2018, aca-dando cada curso dous, tres premios ou cinco no 2020. Presentamos a 9 candidatos este setembro, á espera da resolución.

• Premio PFPP no curso 2017-2018

• Premio Extraordinario da ESO: promovemos a participación cun programa especial desde 2019/2020.

• PLAMBE desde 2016/2017 e LÍA2 desde 2019/2020.

• Premio “Youtuber por un día” (2018/2019) no VI Concurso de Traballos por Proxectos coor-dinados ou co apoio da biblioteca escolar e concedido pola Xunta.

• Premios de Robótica Educativa no concurso da ETSE Industriais da Universidade de Vigo: cursos 2017/2018 e seguintes.

• Premios de relatos curtos e debuxo no concurso da Subdelegación do Goberno sobre “Igualdade de Xénero” nos cursos 2017, 2018 e 2019.1º Premio de “Cooperativismo no Ensino” organizado pola Consellería de Emprego e Igual-dade, curso 2020-2021, na modalidade de actividades cooperativizadas na ESO co proxecto de centro CO2perativa: deseño, montaxe, programación de medidores de CO2 e estudo ma-temático das medicións en todas as aulas do centro. Convertemos a todo o centro nunha gran cooperativa para comercializar os medidores fabricados e testados.

• Presentación o pasado xuño de tres proxectos ao VII Premio de Traballo por Proxectos con “Lévame”, “MeteoValadares”, “CO2perativa”, á espera da resolución.

• 2º Premio Boas Prácticas Inclusivas 2020 da Consellería de Educación.