Carretillas elevadoras

Curso de carretillas elevadoras

Curso escolar 2022-23

Está aberto o prazo de inscrición para o curso de Prevención de riscos e manexo seguro de carretillas elevadoras.

Este curso só está dispoñible para alumnado dos 2º cursos matriculados actualmente no CIFP Universidade Laboral.

Para inscribirte no curso tes que introducir os teus datos e envialos a través do formulario  Formulario de inscrición

O curso desenvolverase durante os días 5, 6, 7 e 8 de maio en xornada de mañá ou tarde, segundo o seguinte horario:

· Parte teórica que se fará online.

· Parte práctica de 2 horas nas seguintes quendas:

- Venres 5 e luns 8 de 10:30 a 12:30 h. e de 12:30 a 14:30 h.

- Sábado 6 e domingo 7 en horario de mañá e tarde segundo o número de alumnado inscrito.

Unha vez coñecidos o número de asistentes estableceranse as quendas para realizar a parte práctica que dará comezo o venres dia 5 de maio.

O prezo do curso son 25 €. Farase un ingreso na conta ES91 2080 0065 3231 1000 0146 e entregarase o resgardo impreso ao profesor do curso o día da parte práctica.

Tras superar o curso emitirase un diploma.

Data límite para facer a inscrición: mércores 3 de maio ás 12:00 h.

A realización deste curso non suporá a xustificación de faltas de asistencia aos ciclos formativos.