Carretillas elevadoras

Curso de Prevención de riscos e manexo seguro de Carretillas elevadoras, traspaletas e apiladores eléctricos

Curso escolar 2016-17

Para inscribirse no curso hai que facer o seguinte:

1. Introducir os teus datos e envialos a través do formulario de inscrición que se atopa ao final desta páxina. Ao enviar o formulario debe aparecer esta imaxe:

2. Facer un ingreso polo importe do curso no número de conta bancaria que se enviou ao alumnado por correo electrónico.

3. Entregar o comprobante do ingreso na secretaría do centro.

O curso se desenvolverá o día 23 de marzo (parte teórica) e o 29 de marzo (parte práctica) en xornada de tarde, no noso centro, o IES Universidade Laboral. A primeira sesión será o día 23 será ás 16:00 h e se xuntarán aos alumnos no hall de entrada.

Prezo: 30 € por alumno/a

Data límite para facer a inscrición e o ingreso: mércores 22 de marzo de 2017.

Para considerar efectiva a matrícula débese entregar o xustificante de ingreso na secretaria do centro, có nome do alumno/a, con data límite o mércores 22 de marzo de 2017.

A asistencia a este curso non xustificará a ausencia ás clases.

O curso se oferta exclusivamente ao alumnado do noso centro.

Unha vez feito o ingreso non se admitirán devolucións, aínda que non se asista ao curso.

Formulario de inscrición