Prevención de riscos laborais

Prevención de Riscos Laborais

Curso de Prevención de riscos laborais

Curso escolar 2018/19

Xa está aberto o prazo de inscrición para o curso de Prevención de riscos laborais.

Este curso só está dispoñible para alumnado matriculado actualmente no IES Universidade Laboral, e se impartirá no noso centro. O primeiro día o profesor esperará ao alumnado no hall de entrada.

En ningún caso a asistencia a este curso valerá como xustificación para non asistir ás clases dos correspondentes ciclos formativos.

O curso se desenvolverá os venres pola tarde, en un total de 20 horas presenciais, e nun curso a distancia, ata completar as 60 horas totais.

Días de celebración das sesións presenciais, en horario de 15:30 a 20:30 h.:

Novembro: 23 e 30
Decembro: 14
Xaneiro: 11

Data límite para facer a inscrición online: 21 de novembro.

O alumnado inscrito recibirán un correo do profesor coas instrucións para facer o curso a distancia, unha vez comezado o curso.

Para inscribirse cubreo formulario online que se atopa ao final desta páxina. Ao enviar o formulario debe aparecer unha imaxe similar a esta:

Formulario de inscrición.