TICs Alumnado

Aulas Virtuais e WIFI

Alta na propia plataforma de aulas virtuais Moodle do centro

Este proceso de alta só o fai o alumno unha vez durante a súa estancia no centro, antes de comezar a utilizar calquera aula virtual. O alumno ou alumna debe seguir o seguinte proceso:

O nome de usuario e contrasinal elixidos se utilizarán para entrar nas aulas virtuais.

Inscrición nun aula concreta

Para inscribirse e poder acceder a un aula concreta, o profesor correspondente proporcionará aos alumnos a "chave de matriculación" desa aula.

Unha vez se coñeza a chave de matriculación, cada alumno debe seguir os seguintes pasos:

• Acceder á plataforma de aulas virtuais dende a páxina principal das aulas, pinchando na esquina superior dereita en "Acceso" e introducir o nome de usuario e contrasinal.
  • Volver á páxina principal das aulas virtuais e pinchar na aula concreta na que se quera inscribir.
  • Introducir a chave de inscrición que che proporcionou o profesor e pinchar en "Matricúlame".

Que fago se esquecín o nome de usuario ou contrasinal das aulas virtuais?

Dende a páxina inicial da plataforma de aulas virtuais, na esquina superior dereita da pantalla, premer en "Acceso".

Dende a páxina de Acceso premer en "Esqueceu o seu nome de usuario ou o contrasinal?", e seguir as instrucións da páxina.

Normas de utilización da WIFI

Ligazón á normativa